IKM UKE 4 ❤️

Spennende, håper også det klaffer for dere!
Skjønner godt at du tenker på ulønnet perm osv, det er så merkelig at det ikke er gjort endringer i de greiene der.. Har tenkt at fra nå til mars er fint å bli gravid siden det er garantert bhgplass tom november her vi bor :wacky: teit at man skal behøve å ta hensyn til sånt!

Det er så frustrerende når man føler man har truffet perfekt! Det er bra dere er i gang med å øve, bare å fortsette så sitter det sikkert denne pp :love017 heia heia!!
Ja, det er rett og slett trist at man må ta hensyn til dette.. for ikke snakke om de som ikke tenker på/vet om det, og «raserer» økonomien på grunn av det:sorry:
Ja, håper det klaffer for så mange som mulig av oss:love7

Last edited:
Uff, det samme til deg som i posten over ❤️

Du er hjertelig velkommen i denne gruppen uansett hvordan syklusen blir. De siste gangene har jeg endt opp med å få el 1-2 uker etter resten, så det er godt mulig at du har selskap av meg selv om tr ikke har kommet hos deg enda :happy: her er det bingo :wacky:
Takk <3 PNå har jeg begynt å skimte rosa, så da skjer det hvertfall noe.. men jeg har nok ikke hatt el denne mnd :( at mensen kommer nå passer ikke overens med noen av de tre el toppene og heller ikke tempen :( Håper ikke dette betyr at jeg er i tidlig overgangsalder eller noe… har blitt henvist til gynekolog men ikke time før 5 feb så frister sååå å gå privat i stedet..

Jeg mistet til kjemisk på julaften (ironisk nok) begynte med svak positiv i non daga førr så å få negativ og blødning, mistet også de få symptoman eg hadde, ca 3-4 daga i blødning. Eg tok en test i dag og negativ men så rar med fargestoffet der en strek evt skulle vært og det går ikke bort, skygge strek ikke kommer med i bilder, unntatt de 2 siste der man kanskje kan skimte en strek. Har noen erfart det samme?
Drives å tester smått for EL, har fått falske topper noen ganga.
Sånn jg hadde det md mine tester denne pp .. begynte få 2 streker … men den lykken varte bare noen sager der den økte . Så ble den svakere .. så nå er den sånn jeg tipper kjemisk .

Så flinke dere er :love2

Jeg er ikke så inne i utredninger - hvordan fungerer det? Hva ser de etter på blodprøver og er det en slags «standardpakke» man utredes for, eller er det individuelt? Hvis du vil dele, selvsagt.

Det hadde jo vært gøy om det klaffet denne mnd så dere slapp hele greia! :Heartred
For å være helt ærlig så har jeg ikke helt oversikt :hilarious: Vet de sjekker egg-reserver som en del av standaren, men vi har tatt kromosom-prøver prøver også. Har mistet 5 ganger på 2 år nå og hatt en operasjon av livmora(mye arrdannelser etter keisersnitt)
Vi har egentlig ikke noe problem med å bli gravide, men å holde på det. Har felles barn fra før av, så vet at vi klaffer sånn sett.

Jeg flytter inn hit siden EL ikke har kommet enda :playful:
Lenny92 - 31 - B2 - PP 1 (etter svangerskapsavbrudd) - EL 08.01 - IKM ca 22.01

Redigert: endret datoene

Last edited:
Topp funnet 2 dager tidligere enn forventet. Hvordan går det med EL for dere andre? Vis vedlegget 424428
CD 12 i dag, men ikke noe utslag på testen ennå. Forventer tidligst økning om 2 dager, el vanligvis CD 16-18. Skulle lagt inn aksjer i dag, men er helt død etter en hel dag i badeland med ungene! Ligger på sofaen å kjemper mot å ikke sovne, må vente til eldstemann skal ha kvelds kl 22, så stuper jeg i seng etter det.
Men i morgen blir det, også kjører vi annenhver dag ut cd 20 ihvertfall.

CD11 idag , begynner testing i morgen …tok en idag da . Rikelig el slim og nå begynner el smertene . Pleier å ta 3 dager til el . Sist mnd rakk ikke samboern hjem til egget , men denne mnd skulle han klare det med tanke på jobb . MEEEEN TROR DERE IKKE GUBBEN SKAFFER SEG 900 VARMEGRADER FEBER :arghh: ALLE ROMPETROLLA BLIR JO KOKT :dead:

De tre rundene jeg har hatt med letrozol før nå har cervix vært høy en uke i forkant av EL, og jeg har fått EL slim og ubehag i eggstokkene i 5 dager i forkant ca. Skal etter planen ha EL fredag eller lørdag, men jeg må si det ser dårlig ut. Cervix er ikke høy og det er ingen andre tegn til at EL nærmer seg heller. Tiden får vise, men lurer på om jeg kan ha blitt "immun" mot letrozol som jeg har lest at andre er blitt etter noen sykluser. :dead:

M91M - 32 - B1 - PP8 - EL 11.01 - IKM 26.01

(/PP2 etter BO med medisinsk abort i november)

Tok massasje like før EL forrige før BO, så denne runden snakker vi massasje, grapefruktjuice og solvipect :nailbiting: Har dere noe spesielt dere gjør i perioden før og under EL?

Temper ikke, men fikk i dag blinkende smiley på CB-testen :hello2 Krysser det som krysses kan for at det sitter denne runden!

Last edited:
CD11 idag , begynner testing i morgen …tok en idag da . Rikelig el slim og nå begynner el smertene . Pleier å ta 3 dager til el . Sist mnd rakk ikke samboern hjem til egget , men denne mnd skulle han klare det med tanke på jobb . MEEEEN TROR DERE IKKE GUBBEN SKAFFER SEG 900 VARMEGRADER FEBER :arghh: ALLE ROMPETROLLA BLIR JO KOKT :dead:
Det var jo bare max uflaks!

Jeg mistet til kjemisk på julaften (ironisk nok) begynte med svak positiv i non daga førr så å få negativ og blødning, mistet også de få symptoman eg hadde, ca 3-4 daga i blødning. Eg tok en test i dag og negativ men så rar med fargestoffet der en strek evt skulle vært og det går ikke bort, skygge strek ikke kommer med i bilder, unntatt de 2 siste der man kanskje kan skimte en strek. Har noen erfart det samme?
Drives å tester smått for EL, har fått falske topper noen ganga.
Så leit å høre :Heartred Jeg har ingen erfaring med dette dessverre, kanskje noen andre har?

Back
Topp