IKM UKE 4 ❤️

Ikke meg du skrev dette til, men jeg må bare spørre! Jeg fødte også i sommer, ammer enda så har ikke kommet i noe syklus enda og har ikke fått mensen tilbake. Jeg har også hatt dager med slim, så ingenting, så slim igjen osv, men ingen mensen etter.. har ikke tatt eggløsningstester før nå, og fikk tilfeldigvis positiv eggløsningstest, er derfor veldig spent på om jeg fakrisk hadde eggløsning nå eller om egget ikke slipper :( hadde ingen slim nå da… merkelig! Ammer du? ❤️
Rainbow har englebaby ❤️

Ikke meg du skrev dette til, men jeg må bare spørre! Jeg fødte også i sommer, ammer enda så har ikke kommet i noe syklus enda og har ikke fått mensen tilbake. Jeg har også hatt dager med slim, så ingenting, så slim igjen osv, men ingen mensen etter.. har ikke tatt eggløsningstester før nå, og fikk tilfeldigvis positiv eggløsningstest, er derfor veldig spent på om jeg fakrisk hadde eggløsning nå eller om egget ikke slipper :( hadde ingen slim nå da… merkelig! Ammer du? ❤️
Jeg ammer ikke fordi babyen min var født stille :Heartpink Men det jeg har blitt fortalt er at kroppen kan komme tilbake til normalen litt raskere (antar at det gjelder alle som ikke ammer), men jeg har også venninner som fødte rundt samme tid og ammer som fikk stabil syklus før meg (min syklus lever fortsatt litt sitt eget liv, men er ikke heeeelt på bærtur, den virker å vare +/- 30 dager, men innenfor de 30 dagene er det litt bingo med el som gjerne har kommet litt sent, og tr som har kommet litt kort tid etter antatt el).
Dette er første syklus jeg prøver å tempe, så jeg vet ikke sikkert om/når el har vært, da. Har fått positive el-tester utenom den første runden med av og på med slim, da testet jeg ikke og aner ikke om el faktisk var.
Det blir spennende å se hva som skjer hos deg, da! Har du hatt mens etter renselsen enda? Eller bare slim og positiv el-test? :love2

Jeg fikk positiv el test i går kveld onsdag, regner med el er i dag (har som regel kort tid med positiv test). Vi fikk lagt siste aksjer mandag kveld, da mannen er bortreist nå. Så denne runden er nok kjørt for min del :arghh:
Sniker likevel litt her videre og håper for dere andre:)
Åhh men det kan jo gå for det! Håper for dere :love7

TMI :angelic:

Er ganske mange måneder siden jeg sist opplevde eggløsningsslim (har allikevel hatt eggløsning altså slik at ingen blir redde for at det er nødvendig), og i dag var det mengder! Tror kroppen min endelig har gått tilbake til slik den var før fødsler i henholdsvis 2020 og 2021, og det gjør meg glad at jeg måtte dele det her med dere! :Heartred
Åå dette er gøy! Opplever det samme som deg denne syklusen, myyye mer enn de foregående. Heia, heia eggene våre :happy093

Jeg ammer ikke fordi babyen min var født stille :Heartpink Men det jeg har blitt fortalt er at kroppen kan komme tilbake til normalen litt raskere (antar at det gjelder alle som ikke ammer), men jeg har også venninner som fødte rundt samme tid som fikk stabil syklus før meg (min syklus lever fortsatt litt sitt eget liv, men er ikke heeeelt på bærtur, den virker å vare +/- 30 dager, men innenfor de 30 dagene er det litt bingo med el som gjerne har kommet litt sent, og tr som har kommet litt kort tid etter antatt el).
Dette er første syklus jeg prøver å tempe, så jeg vet ikke sikkert om/når el har vært, da. Har fått positive el-tester utenom den første runden med av og på med slim, da testet jeg ikke og aner ikke om el faktisk var.
Det blir spennende å se hva som skjer hos deg, da! Har du hatt mens etter renselsen enda? Eller bare slim og positiv el-test? :love2
Ååh jeg så ikke det beklager…❤️ Ahh okei skjønner! jaa jeg er veldig spent! Jeg fikk egentlig mensen tilbake etter 3 mnd (lite blødning), men har ikke fått den tilbake etter det, så har en syklus på rundt 120 dager nå :( Fikk plutselig eggløsning slim for ca. 2 mnd siden, hatt det av og på siden, men ingen mens etter det… :( Tok ikke tester i den perioden så vet jo ikke om jeg hadde eggløsning (selv om det var masse slim), men hadde jo ingen mens etter så var nok ikke eggløsning… ❤️

Ååh jeg så ikke det beklager…❤️ Ahh okei skjønner! jaa jeg er veldig spent! Jeg fikk egentlig mensen tilbake etter 3 mnd (lite blødning), men har ikke fått den tilbake etter det, så har en syklus på rundt 120 dager nå :( Fikk plutselig eggløsning slim for ca. 2 mnd siden, hatt det av og på siden, men ingen mens etter det… :( Tok ikke tester i den perioden så vet jo ikke om jeg hadde eggløsning (selv om det var masse slim), men hadde jo ingen mens etter så var nok ikke eggløsning… ❤️
Det er umulig å huske alt om alle her inne :love2
Det høres ut som kroppen jobber på da, så det blir spennende å se hva som skjer rundt antatt IKM :love7

3 dpo idag, det går relativt greit å vente på å kunne teste meg. Jeg har hatt murringer I korsryggen til og fra siden EL :bored: Jeg pleier alltid å ha mensmurringer før mensen men ikke så tidlig tror jeg. Men jeg tror egentlig kroppen min jobber på overtid siden jeg bare hadde 2 sykluser fra forrige fødsel til nytt svangerskap, og de rakk aldri å bli stabile. Og dette er andre syklus etter svangerskapsavbruddet og jeg tviler på at syklusen har blitt stabil enda :arghh:

Åja nå har jeg surra ser jeg. Prøvde å svare på de to siste innleggene dine i går, men har visst klart å redigere bort alt :hilarious:

Hvis jeg tolker riktig, har dere fått lagt aksjer hver dag inkludert i går, og toppen din var i går?! Så el er da kanskje i dag?! Oooog dere får lagt aksjer i dag også? Innsatsen er jo 10/10, hvorfor er du ikke fornøyd? :shy::Heartpink
Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke er fornøyd , jeg burde jo ikke være det når jeg ser etter . Har el smerter enda , kan det bety at egget ikke

har sluppet enda . Det er idag jeg skal ha el virker det som . Han er på vei hjem nå så får lagt inn aksjer ikveld tenker jeg . Men han har liggi med feber denna uka . Så tror de er kokt . :laughing002

Det er fort gjort å redigere bort her altså . Det bv er fortsatt gammeldags , før kunne man ikke bruke mobilen . Haha

Snork… :angelic:
IMG_1558.jpeg

Vet ikke hvorfor gårsdagens test fikk høyere «score» enn den jeg tok i dag. Men, den er definitivt positiv nå, akkurat på dagen som forventet :smiley-angelic003

Rakk heldigvis å babydanse i går kveld, men blir ikke mer før til søndag, da mannen reiste på jobbseminar i dag. Får bare krysse fingrene :Heartred

Vedlegg

• IMG_3838.jpeg
    IMG_3838.jpeg
    392 KB · Visninger: 50
Har EL hvert tro ? El smerten har gitt seg idag …

Vedlegg

• IMG_5340.jpeg
    IMG_5340.jpeg
    790,8 KB · Visninger: 52
  • IMG_5341.jpeg
    IMG_5341.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 50
Noen som har peiling?? Er ikke disse strekene på eggløsningstestene litt sterke til å være lenge etter eggløsning? Noen som har peiling? :( Tok noen i november og, og alle var lik de jeg har her. Føler alle andre damer har svakere strek enn disse utenom eggløsningen? Leste selvfølgelig på Google… Å leste at det kan være PCOS?? :(

Vedlegg

• IMG_4155.png
    IMG_4155.png
    891 KB · Visninger: 58
Noen som har peiling?? Er ikke disse strekene på eggløsningstestene litt sterke til å være lenge etter eggløsning? Noen som har peiling? :( Tok noen i november og, og alle var lik de jeg har her. Føler alle andre damer har svakere strek enn disse utenom eggløsningen? Leste selvfølgelig på Google… Å leste at det kan være PCOS?? :(
Tror jeg svarte deg i en annen tråd , men skjønte ikke spørsmålet før nå :laughing002 :bag: Nei , testene mine er veldig varierende i styrke , de er jo negative. Så svak eller sterk skal vel egentlig ikke ha noe å si . Men den 0,73 er vel positiv ?

Tror jeg svarte deg i en annen tråd , men skjønte ikke spørsmålet før nå :laughing002 :bag: Nei , testene mine er veldig varierende i styrke , de er jo negative. Så svak eller sterk skal vel egentlig ikke ha noe å si . Men den 0,73 er vel positiv ?
Okei ❤️ Jaa tenker den er positiv/på vei til å bli det :) Det finner jeg ut neste uke, om jeg får positiv graviditetstest ❤️

4 dpo idag og sliter med å unngå kaffe. Må ha en kom kaffee hverdag håper dette ikke påvirker miljøet der nede ..

Temper du?
Vanligvis stabil syklus ?

Står ikke hvor du er i syklus, men kanskje det har prøvd å slippe egg igjen?

Ser ut som det e det som skjer her nå.. prøvd fire ganger nå :(

Back
Topp