IKM UKE 4 ❤️

Helt sikker på at du ikke hadde eggløsning før??❤️
Tja, første syklus med letrozol, så det kjentes ut som kroppen min slapp en fotball. Eggløsningstestene var veldig sterk positiv 8-10 januar og utifra eggløsningssmertene så har jeg en følelse av at det slapp 9 :) Får smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har), de neste dagene :Heartred

Her kom EL litt seinere også.. ble ikke helt lykke med aksjeleggingen denne PP :( fikk bare lagt inn aksjer sånn 3 dager før.. men sist ble jeg gravid ved å ha oss 2-3 dager før el, så håp er det jo alltid :) kan endre meg:

Tilli1 - 33 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 13.01 - IKM 28.01

Tror el er i dag?! Og i går kveld fikk søren meg mannen omgangssyke :smiley-angry017 ..derfor er ingen av oss særlig keen på å være nær hverandre.. Så da ble det nok siste aksjer ca kl 01 natt til lørdag, spørs vel om det holder.. :sad015 Trodde skikkelig at det skulle passe bra med masse aksjer denne syklusen… ÅhhVis vedlegget 425321Vis vedlegget 425322
Får håpe de klistrer seg fast i veggene til egget farer forbi . Gubben min la seg med 900 i feber og kokte spermen , så veit ikke om det ble noe bra aksjer her ..hehe

Herregud, kan ikke de dagene her gå bittelitt raskere da :banghead: :sorry: Vil så gjerne bare ha svar:hilarious:det letter litt å se andres tester, så kom med de selvom du er tidlig ute:angelic:jeg startet 6dpo forrige gang så det er ingenting å være flau over:hilarious:

Herregud, kan ikke de dagene her gå bittelitt raskere da :banghead: :sorry: Vil så gjerne bare ha svar:hilarious:det letter litt å se andres tester, så kom med de selvom du er tidlig ute:angelic:jeg startet 6dpo forrige gang så det er ingenting å være flau over:hilarious:
Haha enig 4 dpo og døøøør snart . Kjenner på de samme symptomene som sist , føles som en fotball som presser seg nedover kanalen , ømme nipler , litt uggen , men det var jeg sist mnd også :dead: :nailbiting: :Heartred

Haha enig 4 dpo og døøøør snart . Kjenner på de samme symptomene som sist , føles som en fotball som presser seg nedover kanalen , ømme nipler , litt uggen , men det var jeg sist mnd også :dead: :nailbiting: :Heartred
Såå spennende :nailbiting: :Heartpink

Jeg har blitt veldig forkjøla og har hatt feber i to dager. Håper ikke det ødelegger for noe at jeg har hatt feber. Har tatt paracet for å minske risikoen. Ikke covid da heldigvis; for jeg er livredd for å få covid og sykluskluss. Er 4dpo. Tenkte å teste søndag 10dpo. Håper jeg greier å holde meg denne syklusen fra å teste før.

8 dpo idag. Forrige PP jeg ble gravid så følte jeg meg veldig gravid med flere symptomer før jeg fikk positiv test. Denne PP'en har jeg ingen symptomer så jeg føler egentlig at det ikke gikk denne gang :shy: men jeg håper enda ❤️

8 dpo idag. Forrige PP jeg ble gravid så følte jeg meg veldig gravid med flere symptomer før jeg fikk positiv test. Denne PP'en har jeg ingen symptomer så jeg føler egentlig at det ikke gikk denne gang :shy: men jeg håper enda ❤️
Jeg tok ny test i dag 8 dpo, fortsatt veldig negativ :(

Her kom EL litt seinere også.. ble ikke helt lykke med aksjeleggingen denne PP :( fikk bare lagt inn aksjer sånn 3 dager før.. men sist ble jeg gravid ved å ha oss 2-3 dager før el, så håp er det jo alltid :) kan endre meg:

Tilli1 - 33 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 13.01 - IKM 28.01
Her ble også aksjer lagt 3 dager før el denne runden. Prøver derfor å ikke ha noe som helst håp, men det er jo vanskelig :oops:

Tror el er i dag?! Og i går kveld fikk søren meg mannen omgangssyke :smiley-angry017 ..derfor er ingen av oss særlig keen på å være nær hverandre.. Så da ble det nok siste aksjer ca kl 01 natt til lørdag, spørs vel om det holder.. :sad015 Trodde skikkelig at det skulle passe bra med masse aksjer denne syklusen… ÅhhVis vedlegget 425321Vis vedlegget 425322
Heier på :sign19 som klamrer seg godt fast inni der for oss begge :)

6-7 dpo og såklart negativ :hilarious:
Spent på om det kommer en ny eggløsning heller :pompus:

IMG_4501.jpeg

Krysset mitt forsvant idag på 5DPO noen som har opplevd det ? Forsvant egget på veien eller ? :laughing002

Vedlegg

• IMG_5361.jpeg
    IMG_5361.jpeg
    911,8 KB · Visninger: 36
Nå har jeg bestilt både tidligtester og vanlig tester så da er det bare å vente til jeg kan begynne å teste :angelic:

Håååååper og håååååper

Back
Topp