IKM UKE 4 ❤️

Hei! Har vært sniker på forumet her siden i fjor sommer, men drister meg ordentlig inn først nå etter MA i september og kjemisk/SA i desember. Har også en tidligere MA i bagasjen, fra før første barn.

Er cirka 8/9 DPO i dag (temper ikke, så kan ikke være 100% sikker), og fikk dette på MS tidligtest i dag, to ulike (1. og 2. urin). Mannen sier han til nøds kan skimte noe, men er veldig skeptisk, og selv føler jeg at jeg har fått max streksyn, så trenger sårt noen flere øyne! Er det bare skygge, eller er der håp om at dette kan bli noe? Bilde 1 er forresten tatt etter ca 10min, mens bilde to er innenfor 5min-fristen.
Jeg ser ☺️ Håper dette er noe og at det er en spire som sitter hele veien ❤️

Vi kjører på med IKM uke 4 litt tidlig :hello2

Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: Rainbowbaby24 - 32 - B2 - PP3 - EL 14.01 - IKM 26.01

Heia, heia! Denne gruppen skal fylles med positive tester:talk017

Mandag 22.01
:love2 @Halkoc - 31- B2 - PPx - EL 8/01 - IKM 22.01
:love2 @Lenny92 - 31 - B2 - PP1 (etter svangerskapsavbrudd) - EL 08.01 - IKM ca 22.01
:love2 @SKims - 35 - B2 - PP13 - El 10.01 - IKM 22.01

Tirsdag 23.01
:love2 @Mimino - 34 - B3 - PP6 etter MA - EL 8.1 - IKM 23.1
:love2 @Kine_M - 26 - B1 - PP1 - EL 8/1 - IKM 23/1

Onsdag 24.01
:love2 @Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP6 - EL 11.1 - IKM 24.1
:love2 @Heihopp123 - 31 - B1 - PP2 - EL ca 11.01 - IKM 24.01
:love2 @Søskendrømmen - 32 - B2 - PP1 med letrozol - EL 10/1? - IKM 24/1
:love2 @Babydrømmen - 36 - B1 - PP61 - EL 10.01 - IKM 24.01
:love2 @MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX - EL 11.01 - IKM 24.01
:love2 @FruFrøken - 32 - B4 - PP19 - EL 11.01 - IKM 24.01

Torsdag 25.01
:love2 @Ønskebaby24 - 31 - B3- PP4 - EL 13.01 - IKM 25.01
:love2 @Emerald - 38 - B3 - PP8 - EL 11-12.01 - IKM - 25-26.01
:love2 @Alma<3 - 35 - B2 - PP nei men ja - EL 13.01?? - IKM 25.01??

Fredag 26.01
:love2 @Aprilsol - 27 - B1 - PP12 - EL 12.01 - IKM 26.01
:love2 @Prinsessa- - 41 – B4 - PP4 - EL11/01 - IKM 26/01
:love2 @onske - 27 - b3 - pp2 - EL 11/1 - IKM 26/1
:love2 @M-40573066 / M91M - 32 - B1 - PP8 - EL 11.01 - IKM 26/01

Lørdag 27.01
:love2 @Lobi91 - 32 - B2 - PP1 etter SA (PP4) - EL 13.01 - IKM 27.01
:love2 @Hundemammaen - 35 - B1 - PP27 - EL12.01 - IKM 27.01
:love2 @Ima - 31 - B3 - PPx - EL 13.01 - IKM 27.1
:love2 @Ballettien - 37 - B2 - PP7 - EL 13.01 - IKM 27.1

Søndag 28.01
:love2 @Rainbowbaby24 - 32 - B2 (B1 født stille til termin) - PP3 - EL 13.01 - IKM 28.01
:love2 @Luna93 - 30 - B1 - PP1 etter MA - EL 13/1 ca - IKM 28/1
:love2 @Tilli1 - 33 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 13.01 - IKM 28.01

Usikker/byttet uke
:love2 @Milla99 - 25-B2 - PP1 - EL ca. 08/1 - IKM usikker
:love2 @Nei helsike heller - 38 - B3 - PP4 etter MA (PP7) - EL ca. 9.1. - IKM ca. 23.01
:love2 @PrøverÅblimamma123 - 28 - B1 etter mulig kjemisk - PP3 - EL 10.01 - IKM 24.01

Gravid :Heartred:Heartred:Heartred

TR :sad010
Kan du endre min EL til 14/1 istedenfor? Tror jeg har bomma litt :scratch :laughing002

8DPO i dag. Testet noen dager allerede. Hihi :angelic:
Dårlig bilde, meeen de tre testene jeg har tatt i kveld har svaaaak skyggestrek :) noen som ser?
Problemet er at det fikk jeg sist pp også, 8 Dpo kveld, streken var tydelig rosa til og med. Men var ikke gravid, skikkelig nedtur. Annen batch med tester nå, håper disse er til å stole på. Blir noen spennende dager. Flere som har startet å teste usannsynlig tidlig? :p
Jeg er skyldig i å vanligvis teste usannsynlig tidlig :hilarious: har også fått skygger på disse som ikke ble noe desverre, men kan like så gjerne bli noe. En strek er en god start. Håper for deg ❤️ blir spennende å se neste test!

I like måte ❤️ hehe ja håper vi snart kan få "rykke frem" til terminforum begge to :love017

Det er jo umulig å ikke få håp da... Og den tempen for meg har vært veldig upålitelig :hilarious: så fint at det gikk fint en periode da, føler det blir vanskeligere å holde ut jo nærmere IKM man kommer. Håper du får en positiv overraskelse på søndag ☺️❤️ med meg går det bra, takk som spør ❤️ jeg har hatt det veldig kjipt men nå går det fint igjen, mannen ville plutselig stoppe all prøving etter et barn til etter vi mistet sist. Var jo 4. mistet på rad og det har blitt mange tårer i løpet av 2023, så han visste ikke om han orket mer. Men vi har snakket sammen om det og bestemte oss for å ta en pause, som har videreutviklet seg til "ingen testing og stress, men veldig hyggelig hvis den plutselig sitter". Men så har jeg litt problemer med å slutte å teste og følge med da, synes det er sååå vanskelig å ikke ha stålkontroll på EL :hilarious:
Ja håper det ❤️

Ja først tenkte jeg at jeg umulig kunne hatt el på syklus dag 6 uansett, så la meg liksom til ro med det.. men så har tempen steget bittelitt og stabilisert seg litt og nå.. så da har det kanskje vært en el likevel.. Og DA vil jeg jo selvsagt det skal ha gått… og nå er jeg bare lei meg for alt er så rotete og ustabil syklus.. håper jeg klarer la være å teste i kveld muligens 8 dpo, for kommer bare til å bli skuffa. Men 9 klarer jeg ikke la være.. vi som får masse besøk i helgen og.. blæ!

Ja det må ha vært ett skikkelig langt og tøft år for dere :(
Mist er så innmari vondt :( ❤️
Godt å høre det går litt bedre :)

skjønner meget godt det er vanskelig å ikke ha kontroll over det man kan ja ! Haha!

Det er vel det som stresser meg mest med det her.. alt det ukontrollerbare ..!

Her skjer det hvertfall verken det ene eller det andre. Jeg forandrer personlighet i det jeg sitter på do og må tisse… så sånn gikk nå det med å vente til i morra… Gud bedre så lite selvkontroll…
3E72BE70-62E5-493D-83C1-9868026A430F.jpeg

Ja håper det ❤️

Ja først tenkte jeg at jeg umulig kunne hatt el på syklus dag 6 uansett, så la meg liksom til ro med det.. men så har tempen steget bittelitt og stabilisert seg litt og nå.. så da har det kanskje vært en el likevel.. Og DA vil jeg jo selvsagt det skal ha gått… og nå er jeg bare lei meg for alt er så rotete og ustabil syklus.. håper jeg klarer la være å teste i kveld muligens 8 dpo, for kommer bare til å bli skuffa. Men 9 klarer jeg ikke la være.. vi som får masse besøk i helgen og.. blæ!

Ja det må ha vært ett skikkelig langt og tøft år for dere :(
Mist er så innmari vondt :( ❤️
Godt å høre det går litt bedre :)

skjønner meget godt det er vanskelig å ikke ha kontroll over det man kan ja ! Haha!

Det er vel det som stresser meg mest med det her.. alt det ukontrollerbare ..!
Ikke sant... Men el på CD6 er jo mulig, ikke så vanlig men mulig. Og med sykluskluss og så vet man jo aldri. Er så lei av sykluskluss selv, føler med deg! ❤️ Så mye frem og tilbake og usikkerheter at man blir smårar o_O blir spennende å se test 9 dpo da i morgen ☺️ du får drikke lite i kveld så den blir konsentrert og fin haha :hilarious:;)

Ja de er det, spesielt den som kom seg helt til uke 11 for da hadde jeg begynt å slippe skuldrene ned og tro at dette gikk veien. Hadde termin nå i starten av februar så er litt tøft akkurat nå det. Men går fremover med håp om at snart så kommer det en som sitter heeelt til mål ❤️☺️ har også tatt masse grep for å være i så god form/så klar som mulig før en ny graviditet så håper dette blir bra.

Hele prøvingen er jo så stressende, så mye man ikke kan kontrollere og bare må vente å se... :smiley-ashamed004

Okay, så jeg ble litt gira av at det var flere som kunne se noe, så måtte løpe ut mellom jobbmøter og få tak i ny test Er jo da på relativt utvannet 3. urin, og kun 8/9 DPO, nå med ClearBlue Ultratidlig, og jeg syns jammen jeg ser strek her også…? Har aldri brukt disse før, så vet ikke om det er mye skyggestrek ute og går… Kjenner det blir vanskelig å sove lenge i morgen!

Vedlegg

• IMG_0121.jpeg
    IMG_0121.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 105
  • IMG_0123.jpeg
    IMG_0123.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 104
Okay, så jeg ble litt gira av at det var flere som kunne se noe, så måtte løpe ut mellom jobbmøter og få tak i ny test Er jo da på relativt utvannet 3. urin, og kun 8/9 DPO, nå med ClearBlue Ultratidlig, og jeg syns jammen jeg ser strek her også…? Har aldri brukt disse før, så vet ikke om det er mye skyggestrek ute og går… Kjenner det blir vanskelig å sove lenge i morgen!
Ja når man ser litt på avstand så ser jeg noe :) så dette blir veldig spennende!

Det må vel være bebbistrek ❤️ krysser fingrene!

Jeg er skyldig i å vanligvis teste usannsynlig tidlig :hilarious: har også fått skygger på disse som ikke ble noe desverre, men kan like så gjerne bli noe. En strek er en god start. Håper for deg ❤️ blir spennende å se neste test!
Veldig godt å høre det er flere som svir av tester såppas tidlig ;) klarer nesten ikke å g på do uten å teste, blir dyrt! Haha :) spennende dager fremover ❤️

Hei
Jeg har først nå forstått disse gruppene. Fjernet spiral 21.desember, hadde blødning 23.desemer og EL ca 6.-8. Dager etter blødning. Har vært mye syk grunnet seponering av diverse forebyggende medisiner, men har prøvd litt. Skal ha mensen fra lørdag, senest mandag. Tok en test for to dager siden, men det var helt blankt.. Det er vel kanskje ganske tidlig å teste uansett..

Jeg håper på en liten spire, men har ingen tro at det skal gå så fort. Tok 3 mnd med første, og en mnd etter SA med nr 2. Nå prøver vi på en ekstremt ønsket nr 3

De to fra før er 7 og 6 år, så jeg er spent på hvordan det eventuelt er med unnfangelse så mange år etter. Er i tidlig 30 årene, så satser på at det fortsatt er muligheter for et etterlengtet tilskudd i familien

Back
Topp