IKM UKE 4 ❤️

Æææ - fikk Gravid 1-2 på digital CB!!! :hello2 Er 10 DPO. Står at testen kan brukes med 66% sikkerhet opptil fire dager før mens. Jeg skal egentlig ha TR om fem dager. Noen som har erfaring med hvor sikker den er ved tidlig bruk? :nailbiting:
Ååå gøyyyy! Våger å gratulere forsiktig :hello2
Har ingen erfaringer å dele :love2

Æææ - fikk Gravid 1-2 på digital CB!!! :hello2 Er 10 DPO. Står at testen kan brukes med 66% sikkerhet opptil fire dager før mens. Jeg skal egentlig ha TR om fem dager. Noen som har erfaring med hvor sikker den er ved tidlig bruk? :nailbiting:
Sniker! Den er sikker når den sier du er gravid, det med 66% sikkerhet er mer ment til falsk negativ :Heartred Gratulerer!!

Så spennende! Det er noen som får to streker tidlig, andre ikke, så det behøver ikke å bety noe :love2
Hvilke rare ting skjer i kroppen, da? :D
Skal ikke skryte på meg at jeg er en tålmodig person men jeg har ALDRI vært så utålmodig før… IKM på tirsdag, og evner nesten ikke å vente :banghead:
De litt «standard» tingene som kan være pms eller tidlig sv.skap.. men nytt denne mnd er neseblod og stikkinger i nedre del av mage, ikke vondt som mensenkramper, bare kjenner at der er noe som skjer på en måte.. er så spent jeg sprenger snart:arghh::hilarious:

Skal ikke skryte på meg at jeg er en tålmodig person men jeg har ALDRI vært så utålmodig før… IKM på tirsdag, og evner nesten ikke å vente :banghead:
De litt «standard» tingene som kan være pms eller tidlig sv.skap.. men nytt denne mnd er neseblod og stikkinger i nedre del av mage, ikke vondt som mensenkramper, bare kjenner at der er noe som skjer på en måte.. er så spent jeg sprenger snart:arghh::hilarious:
Skjønner deg såå godt! Og du skal ikke ta flere tester før ikm? Misunner styrken o_O:wacky::love2

6 dpo her nå og jeg sliiiiter med å vente, enda jeg ikke kjenner noen ting annet enn slimet :hilarious: prøvd å google, men det kan virke som at mange får det når de ikke er gravide også..hmm. Har jo egentlig ikke troa denne pp, men så jazzer man seg opp i dpoland likevel :wacky:

Skjønner deg såå godt! Og du skal ikke ta flere tester før ikm? Misunner styrken o_O:wacky::love2

6 dpo her nå og jeg sliiiiter med å vente, enda jeg ikke kjenner noen ting annet enn slimet :hilarious: prøvd å google, men det kan virke som at mange får det når de ikke er gravide også..hmm. Har jo egentlig ikke troa denne pp, men så jazzer man seg opp i dpoland likevel :wacky:
Jeg gjør så godt jeg kan, har ei venninne som holder graviditetstestene mine som gissel frem til tirsdag for at jeg skal holde meg :hilarious: :hilarious:
Årh vettdu? Den symptomjakten er det verste jeg har opplevd!! Og googlingen på hva som er tidlige tegn osv:p jeg har heller ikke troen da dette er første gang noen gang jeg prøver å bli gravid (attpåtil pp 1 hah)
Men jeg heier på at du klarer å vente til 12dpo før testing! Evt ta 11 dpo- da kan vi teste sammen:hilarious::love7

Jeg gjør så godt jeg kan, har ei venninne som holder graviditetstestene mine som gissel frem til tirsdag for at jeg skal holde meg :hilarious: :hilarious:
Årh vettdu? Den symptomjakten er det verste jeg har opplevd!! Og googlingen på hva som er tidlige tegn osv:p jeg har heller ikke troen da dette er første gang noen gang jeg prøver å bli gravid (attpåtil pp 1 hah)
Men jeg heier på at du klarer å vente til 12dpo før testing! Evt ta 11 dpo- da kan vi teste sammen:hilarious::love7
Hahah smart å ha allierte! Jeg har bare en mann som himler med øynene og sier at det skjer ikke før jeg slapper av :hilarious: Lett for han å si.

Jeg har vært ganske flink noen pp til å tenke at implantation ikke skjer før rundt 9 dpo, og man ikke er gravid før det har skjedd. Det har funket ganske bra, men det kan virke som at jeg har glemt det denne syklusen :jokercolor

11 dpo kan funke, gøy å teste med noen! Aller helst vil jeg ikke teste før jeg faktisk kjenner på noen symptomer og tror at jeg er gravid. Meeen det spørs, man blir jo schizofren og får innfall i svake øyeblikk, så absolutely no guarantees her i gården :laughing021

7 dpo her i dag, og selvfølgelig blenda. Skjønner jo ikke hvorfor jeg begynner så tidlig hver gang :smiley-ashamed005 Viljestyrke har jeg ikke ihvertfall :laughing025
IMG_0830.jpeg

Tiden går så sakte, skjønner ikke hvordan man skal klare seg de neste dagene :nailbiting: har egentlig ikke troa, men klarer jo ikke å la vær å håpe for det :shy:

9/10DPO og CD25 her nå, og prøvde meg på en digital CB med ukesindikator i dag morges (1. urin), men fikk da «ikke gravid». Tar riktignok ikke dét så tungt siden det er såpass tidlig. Tok ny MakeSure strimmel nå nettopp, og syns hvertfall selv den ser sterkere og mer rosa ut enn i går ettermiddag, så kanskje man skal tørre å håpe at det går rett vei denne gangen? :nailbiting:

Første bilde er gårsdagens, andre bilde er dagens, begge to innen 5min-fristen.

Vedlegg

• IMG_0126.jpeg
    IMG_0126.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 93
  • IMG_0129.jpeg
    IMG_0129.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 95
9DPO idag , gjort alt annet for å unngå testing . Hvert ute, gått tur med bikkjene og ungene , støvsuga , sovna igjen etter temping og mini sto opp . Så har egentlig bare graf å vise dere :laughing001 kanskje jeg tester ikveld . Jaggu hvert sterk , men går å kjenner på det hele tiden , små kvalm , men det har jeg hvert hver eneste mnd i pp . Mye mer utflod , men hadde det før og tror jeg .

Vedlegg

• IMG_5378.jpeg
    IMG_5378.jpeg
    933,7 KB · Visninger: 30
Back
Topp