IKM UKE 4 ❤️

11dpo i dag:confused:
Vet ikke helt hva jeg syntes om testen i dag, noen som ser noe? 2 dager til tr skal komme på besøk, og annet enn murringer har jeg ikke merket.:banghead: Så regner nok med at det dessverre ikke gikk denne runden, men håpet er ikke ute før tante rød kommer på besøk:stop:smiley-angelic001:smiley-ashamed004
Jeg føler jeg ser noe der :scratch

Ååå herregud! Hva er det jeg ser på de nederste der?:blackeye: De er tatt på samme urin, bp er etter 5 min og ms etter 3 min. Kan dette være sant:shy::love7 IMG_0712.jpegIMG_0713.jpegIMG_0714.jpegIMG_0715.jpeg

Jobber hardt med meg selv nå, og må gjøre det de neste dagene. Jo nærmere ikm jeg kommer, jo større trang får jeg for å teste. Etter flere kjemiske før mini og en kjemisk og en abort nå på 3 mnd så har jeg egentlig mest lyst til å vente til Ikm, men nysgjerrigheten kommer til å ta meg. Må i hvert fall prøve å vente til 12 dpo, som er torsdag/fredag. Føles såå lenge til :arghh:

Jobber hardt med meg selv nå, og må gjøre det de neste dagene. Jo nærmere ikm jeg kommer, jo større trang får jeg for å teste. Etter flere kjemiske før mini og en kjemisk og en abort nå på 3 mnd så har jeg egentlig mest lyst til å vente til Ikm, men nysgjerrigheten kommer til å ta meg. Må i hvert fall prøve å vente til 12 dpo, som er torsdag/fredag. Føles såå lenge til :arghh:
Jeg gir deg store heiarop til å vente!! :Heartred Jeg har ikke hatt i nærheten av slike «problemer» som deg med kjemisk osv. men for en forferdelig tid jeg har hatt fra 8-10/11 dpo bare fordi jeg har testet negativt..

11DPO ser dere noe ? Jeg ser absolutt nada … lukter mensen :arghh: :scratch
Ser desverre ingenting:smiley-angry017det er enda en mulighet i morgen, ikke gi heelt opp, selvom jeg nok hadde gjort det selv :sorry: Du er så god til å heie på oss andre, så jeg skulle gjerne sett at det var en strek der:Heartred

negativ test i kveld også.. jeg har så mye tanker, hodet spinner rundt på alle mulige veier. Kan det fortsatt bli positiv test og er det festet i det heletatt? Festing kan jo skje nå og først få positiv om en dag eller to.. men helst ville det vel vært festet nå? Er det en strek? Nei, hvis jeg venter noen timer uten å drikke? Nei, jeg må drikke. Sjekker hver gang jeg tisser, er den mørk nok til å prøve å teste igjen? Er godfølelsen rett eller bør jeg senke forventningene helt i bunn… skal jeg gi opp for denne runden? Ved begge de to første svangerskapene ga jeg opp, så kom de positive testene. Kjente jeg ett stikk nå? Ja, men det kan være luft. Men dette er lenger ned, hm kanskje det er noe. Med en sånn indre diskusjon hele dagen blir man sliten og jeg skulle ønske det bare sto svart på hvitt:shy:håper flere kjenner seg igjen og at vi får positive tester snart:Heartred
Jeg her helt kaos i hodet… takler ekstremt dårlig disse dagene her og klarer ikke gjøre noen ting.. bare går med en konstante tankekjøret hele tiden… :( Er (hvis det var en eggløsning) 11 dpo så jeg vet jo egentlig håpet nok er ute.. men klarer ikke la være å slutte plage meg selv med «tenk om»…

CD22, det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013

Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, kan skimte noe der men er jo ikke gravid, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke at disse kan gi skygge.

1000041809.jpg
1000041807.jpg

Så da hopper jeg over i IKM uke 5, også ønsker jeg alle dere fine her inne masse lykke til!! Måtte det regne positive tester denne uken! ❤️

Jeg her helt kaos i hodet… takler ekstremt dårlig disse dagene her og klarer ikke gjøre noen ting.. bare går med en konstante tankekjøret hele tiden… :( Er (hvis det var en eggløsning) 11 dpo så jeg vet jo egentlig håpet nok er ute.. men klarer ikke la være å slutte plage meg selv med «tenk om»…
Det er nettopp det, man klarer ikke å la være å tenk om.. hvis el var litt forsinket så er det ikke rart det ikke vises enda, tenk om det fester seg i seneste mulige tid, det er altfor mye tenk om.. jeg håper for deg :Heartred

Ser desverre ingenting:smiley-angry017det er enda en mulighet i morgen, ikke gi heelt opp, selvom jeg nok hadde gjort det selv :sorry: Du er så god til å heie på oss andre, så jeg skulle gjerne sett at det var en strek der:Heartred
Etter siste ma i oktober så har jeg spotta tre dager før mensen , hadde kjemisk i oktober og føler at hønestellet mitt har blitt helt kaotisk etter to ma og en kjemisk , begynner egentlig og tro det er to kjemisk fordi jeg hadde skygge før jul. Så problemet er ikke å bli gravid , men å beholde . Har stabil syklus på 27-29 dager og el mellom dag 14-17 . Dette er jo 3 pp etter kjemisk . Eller 4pp etter MA. Har jo tre barn fra før . Utrolig frustrerende . Samtidig tenker jeg på progesteronstøtte eller om vi skal bare la det gå en stund til :scratch :sorry:

IKM idag og foreløpig ingen mensen, PP 1 (1 barn født i 2021 fra før) så tenker at det kan vel ikke gå på første forsøk så skal ikke ha forventninger om det, men tror vi traff eggløsning så dette er spennende!

IKM idag og foreløpig ingen mensen, PP 1 (1 barn født i 2021 fra før) så tenker at det kan vel ikke gå på første forsøk så skal ikke ha forventninger om det, men tror vi traff eggløsning så dette er spennende!
Selv om man treffer eggløsning så er sjansen 25% uansett mener jeg :nailbiting: Men etter 3pp har veldig mange klart det . Is i magen :nailbiting::Heartred

Kan disse ekstreme temperaturene vi har hatt i det siste tulle veldig til med temperaturen?
Jeg har vanligvis en stabil temperatur. Men denne gangen er den jo helt helt på bærtur.
Hopper opp og ned. Har sovet med varmeflaske på ekstremt kalde dager. Lurer på om det kan ha gjort at tempen min var høyere før EL enn vanlig.
IMG_6228.jpeg

Personlig mener jeg EL var på cd13 og holder meg til det frem til mensen eventuelt beviser noe annet.
Mannen har bursdag på torsdag, som også er IKM eller en dag før… så en postiv test hadde vært en fin gave.
Selv om det er litt fristende å se deres tester har jeg null problem med å la være. Er så lei negative tester at jeg ikke gidder å torturere meg selv lenger.

Ingen symptomer utenom de vanlige pms-symptomene. Eneste uvanlige er at sexlysten er høyere enn den pleier å være i dpo-land.

Back
Topp