Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du er gravid og at det er med mannen din Jeg har også drømt og våkner av drømmene, de siste to dageneJeg drømte også at jeg var gravid i natt, men med x'en var mer et mareritt nesten. Men håper drømmer om graviditet kanskje kommer av at vi begge faktisk er gravide hihi
Hahaha heldigvis bare i drømmeland det kan være med noen andre ja håper det jeg drømmer alltid masse når jeg er gravid men litt tidlig for det enda for meg tror jeg, siden EL plutselig kom forsinket (1dpo i dag)Håper du er gravid og at det er med mannen din Jeg har også drømt og våkner av drømmene, de siste to dagene
Neiii... Blæ... Så kjipt skjønner du er skikkelig lei! Håper den sitter på nesteDa kan jeg settes på TR… kom plutselig uten forvarsel nå..
Det er med veldig blanda følelser, men jeg må vel egentlig være glad for at jeg da faktisk hadde eggløsning for 13 dager siden. Har hatt bare tull med temp og FF nekter for det har vært noe, så jeg var redd det ble enda en lang syklus uten noen el. Nå ble det en syklus på kun 18 dager… Men er selvfølgelig veldig kjipt det ikke satt når jeg da hadde det da da kunne jeg håpa på en ny el nå straks.. nå blir det en hel ny mnd å vente … igjen … så lei! Skikkelig skikkelig skikkelig lei …
Du er ikke alene Ble skikkelig skuffa i dag selv, har ventet så altfor lenge på å få ta med en levende baby hjem, er så leiiii av å følge med på syklus, all ventingen og alle skuffelseneDa kan jeg settes på TR… kom plutselig uten forvarsel nå..
Det er med veldig blanda følelser, men jeg må vel egentlig være glad for at jeg da faktisk hadde eggløsning for 13 dager siden. Har hatt bare tull med temp og FF nekter for det har vært noe, så jeg var redd det ble enda en lang syklus uten noen el. Nå ble det en syklus på kun 18 dager… Men er selvfølgelig veldig kjipt det ikke satt når jeg da hadde det da da kunne jeg håpa på en ny el nå straks.. nå blir det en hel ny mnd å vente … igjen … så lei! Skikkelig skikkelig skikkelig lei …
Sender deg en god klem dette er noe skikkelig drit når det drar ut... Håper du snart får drømmen din oppfyltDu er ikke alene Ble skikkelig skuffa i dag selv, har ventet så altfor lenge på å få ta med en levende baby hjem, er så leiiii av å følge med på syklus, all ventingen og alle skuffelsene
Ja det må være enormt tøft det må og det SKAL snart bli din turDu er ikke alene Ble skikkelig skuffa i dag selv, har ventet så altfor lenge på å få ta med en levende baby hjem, er så leiiii av å følge med på syklus, all ventingen og alle skuffelsene
Takk, håper den sitter for oss og dere neste runde og at du får en normal syklus denne gangen, så får vi bare omstille oss og gjøre oss klare for neste pp!Ja det må være enormt tøft det må og det SKAL snart bli din tur
Jeg tok digital i dag med typ sånn test og fikk dette:Her er morgenens test. Er det mulig å få SÅ mye skyggestreker eller er det virkelig noe her? Kan man snart prøve seg på en digital eller?
Vis vedlegget 426204Vis vedlegget 426205
Ingen som vet?Denne testen tok jeg i 08:00 tiden i dag, ser nå at det er en strek på den?? Det er jo flere timer siden (3 timer ca.), den er vel ugyldig da eller??
Ja, det kan nok være litt tidlig å begynne med graviddrømmer da.. her startet det 9-10 dpo lykke tilHahaha heldigvis bare i drømmeland det kan være med noen andre ja håper det jeg drømmer alltid masse når jeg er gravid men litt tidlig for det enda for meg tror jeg, siden EL plutselig kom forsinket (1dpo i dag)
Håper du kommer inn i OktoberGratulerer så mye med positive tester til de som har fått og måtte det bli enda flere i dagene som kommer
Jeg skal ta en pause fra forum noen dager nå kjenner jeg, men det er godt det finnes, og noen ser jeg kanskje (dessverre må man vel si) i IKM uke 7 Og videre håper jeg i Oktoberforum
Så heldig!! Jeg fikk negativ digital ukesinsikator, men depper ikke fordet. Fikk denne nå midt på dagenJeg tok digital i dag med typ sånn test og fikk dette:
Vis vedlegget 426229
Ser forresten vi er på samme DPO-dag, så det er fint å se at man har ca like sterke streker. Da blir jeg ikke så bekymret for styrken på streken.
Snakket med min fantastiske gyn i dag forresten fordi jeg måtte jo takke henne for all støtte og hjelp, og hun sa at jeg kunne avbestille IVF-timen min så da ringte jeg IVF og sa at jeg ikke trenger timen lengre
Sniker innom... Man skal ikke stole på svaret etter at tiden har gått ut. Har selv opplevd falsk positiv etter tiden. Kanskje er du gravid... kanskje ikke... ta en ny testDenne testen tok jeg i 08:00 tiden i dag, ser nå at det er en strek på den?? Det er jo flere timer siden (3 timer ca.), den er vel ugyldig da eller??
Fikk også negativ digital på lørdag med kanskje bittelitt sterkere test enn det, men så ble den positiv dagen etter, så dette endrer seg fort!Så heldig!! Jeg fikk negativ digital ukesinsikator, men depper ikke fordet. Fikk denne nå midt på dagenVis vedlegget 426232