IKM UKE 4 ❤️

7-8 dpo her tror jeg.
Kraftige og plutselige lyskesmerter når jeg går (slet med bekkenet forrige svangerskap) og begynner å kjenne de lyskesmertene!

Ser en svaaaaaak svak strek (innbilning eller strek; ANER IKKE!) på tidligtest. Så blir spennende fremover :angelic::angelic::angelic::angelic::angelic:

Denne testen tok jeg i 08:00 tiden i dag, ser nå at det er en strek på den?? Det er jo flere timer siden (3 timer ca.), den er vel ugyldig da eller??

Vedlegg

• IMG_4460.jpeg
    IMG_4460.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 133
Jeg drømte også at jeg var gravid i natt, men med x'en :eek::facepalm: var mer et mareritt nesten. :hilarious:Men håper drømmer om graviditet kanskje kommer av at vi begge faktisk er gravide hihi ❤️
Håper du er gravid og at det er med mannen din :hilarious: :HeartredJeg har også drømt og våkner av drømmene, de siste to dagene :happy:

Da kan jeg settes på TR… kom plutselig uten forvarsel nå..
Det er med veldig blanda følelser, men jeg må vel egentlig være glad for at jeg da faktisk hadde eggløsning for 13 dager siden. Har hatt bare tull med temp og FF nekter for det har vært noe, så jeg var redd det ble enda en lang syklus uten noen el. Nå ble det en syklus på kun 18 dager… Men er selvfølgelig veldig kjipt det ikke satt når jeg da hadde det da :( da kunne jeg håpa på en ny el nå straks.. nå blir det en hel ny mnd å vente … igjen … så lei! Skikkelig skikkelig skikkelig lei …

Håper du er gravid og at det er med mannen din :hilarious: :HeartredJeg har også drømt og våkner av drømmene, de siste to dagene :happy:
Hahaha heldigvis bare i drømmeland det kan være med noen andre :hilarious: ja håper det ❤️ jeg drømmer alltid masse når jeg er gravid ☺️ men litt tidlig for det enda for meg tror jeg, siden EL plutselig kom forsinket (1dpo i dag)

Det er med veldig blanda følelser, men jeg må vel egentlig være glad for at jeg da faktisk hadde eggløsning for 13 dager siden. Har hatt bare tull med temp og FF nekter for det har vært noe, så jeg var redd det ble enda en lang syklus uten noen el. Nå ble det en syklus på kun 18 dager… Men er selvfølgelig veldig kjipt det ikke satt når jeg da hadde det da :( da kunne jeg håpa på en ny el nå straks.. nå blir det en hel ny mnd å vente … igjen … så lei! Skikkelig skikkelig skikkelig lei …
Neiii... Blæ... Så kjipt ❤️ skjønner du er skikkelig lei! Håper den sitter på neste ❤️❤️❤️

Du er ikke alene :Heartred:( Ble skikkelig skuffa i dag selv, har ventet så altfor lenge på å få ta med en levende baby hjem, er så leiiii av å følge med på syklus, all ventingen og alle skuffelsene :sorry:

Du er ikke alene :Heartred:( Ble skikkelig skuffa i dag selv, har ventet så altfor lenge på å få ta med en levende baby hjem, er så leiiii av å følge med på syklus, all ventingen og alle skuffelsene :sorry:
Sender deg en god klem❤️ dette er noe skikkelig drit når det drar ut... Håper du snart får drømmen din oppfylt ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye med positive tester til de som har fått og måtte det bli enda flere i dagene som kommer ❤️

Jeg skal ta en pause fra forum noen dager nå kjenner jeg, men det er godt det finnes, og noen ser jeg kanskje (dessverre må man vel si) i IKM uke 7 ❤️ Og videre håper jeg i Oktoberforum❤️

Her er morgenens test. Er det mulig å få SÅ mye skyggestreker eller er det virkelig noe her? :shy: Kan man snart prøve seg på en digital eller?
Vis vedlegget 426204Vis vedlegget 426205
Jeg tok digital i dag med typ sånn test og fikk dette: xsmile9
20240123_071152.jpg
Ser forresten vi er på samme DPO-dag, så det er fint å se at man har ca like sterke streker. Da blir jeg ikke så bekymret for styrken på streken.

Snakket med min fantastiske gyn i dag forresten fordi jeg måtte jo takke henne for all støtte og hjelp, og hun sa at jeg kunne avbestille IVF-timen min så da ringte jeg IVF og sa at jeg ikke trenger timen lengre xsmile9

Hahaha heldigvis bare i drømmeland det kan være med noen andre :hilarious: ja håper det ❤️ jeg drømmer alltid masse når jeg er gravid ☺️ men litt tidlig for det enda for meg tror jeg, siden EL plutselig kom forsinket (1dpo i dag)
Ja, det kan nok være litt tidlig å begynne med graviddrømmer da.. her startet det 9-10 dpo :happy: lykke til:Heartred

Gratulerer så mye med positive tester til de som har fått og måtte det bli enda flere i dagene som kommer ❤️

Jeg skal ta en pause fra forum noen dager nå kjenner jeg, men det er godt det finnes, og noen ser jeg kanskje (dessverre må man vel si) i IKM uke 7 ❤️ Og videre håper jeg i Oktoberforum❤️
Håper du kommer inn i Oktober:Heartred

Jeg tok digital i dag med typ sånn test og fikk dette: xsmile9
Vis vedlegget 426229
Ser forresten vi er på samme DPO-dag, så det er fint å se at man har ca like sterke streker. Da blir jeg ikke så bekymret for styrken på streken.

Snakket med min fantastiske gyn i dag forresten fordi jeg måtte jo takke henne for all støtte og hjelp, og hun sa at jeg kunne avbestille IVF-timen min så da ringte jeg IVF og sa at jeg ikke trenger timen lengre xsmile9
Så heldig!! Jeg fikk negativ digital ukesinsikator, men depper ikke fordet. Fikk denne nå midt på dagen:love7IMG_0727.jpeg

Denne testen tok jeg i 08:00 tiden i dag, ser nå at det er en strek på den?? Det er jo flere timer siden (3 timer ca.), den er vel ugyldig da eller??
Sniker innom... :angelic:Man skal ikke stole på svaret etter at tiden har gått ut. Har selv opplevd falsk positiv etter tiden. Kanskje er du gravid... kanskje ikke... ta en ny test :angelic:

Her er forresten oppdatert testrekke, med tester fra søndag morgen (øverste test) til og med nå for en times tid siden 12/13 DPO. Hadde IKM på søndag/i går pga kort lutealfase. Testene ligger annenhver morgen og ettermiddag/kveld, og jeg får tydeligvis konsekvent sterkere tester senere på dagen enn på morgenurin :bored:

Hva tenker folk om stigningen her? Er naturlig nok en smule på vakt pga to tidligere MA + 1 SA/kjemisk :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0138.jpeg
    IMG_0138.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 107
Back
Topp