MammaØnsket
Betatt av forumet
Gratulerer til alle som har fått positiv test. Her har dessverre TR kommet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå se den da!!! Gratulerer med både strek og jobbtilbud!!Jeg er litt i sjokk! For en dag!
Har vært på jobb intervju i dag, og nå i kveld fått tilbud om jobben!! og har jo ikke hatt noe tro på denne syklusen siden vi bare fikk lagt inn aksjer 3 dager før el.. men hatt litt strekkinger og stikkinger i livmor området i går og i dag så eg ville teste for å legge fra meg tanken om at det kunne være noe..og jaggu fikk eg denne testen når eg kom hjem fra intervju i dag!!! 12 dpo.. 3 dager til ikm!Vis vedlegget 426462
******EDIT********Ikm var 23/1, og det er 25/1, og jeg har ingen antydning til tr, begynner å lure på om jeg har bomma totalt på beregningene? Jeg vet at man kan få forsinket tr av forskjellige grunner, men vi har lagt inn aksjer 4-6 gng i uka hele mnd.. jeg spotter litt ikveld men ikke noe ordentlig blødning, kan jeg være gravid allikevel? Og at det bare har vært alt for tidlig å teste? Eller er jeg bare delusional?
Hihi tusen takk!!! er vanskelig å takke ja til ny jobb når jeg er gravid samtidig hva om jeg blir kjempe dårlig og blir mye vekke, eller trenger mye tilrettelegging.. vil jo vise at jeg er effektiv, jobber raskt og er hardt arbeidende! Så vanskelig valg! Stresser veldig over hva jeg bør gjøre.. de trenger jo noen i jobben fort.. og jeg vet at det blir en travel jobbÅåå se den da!!! Gratulerer med både strek og jobbtilbud!!
Ja det skjønner jeg er et vanskelig valg. Selvom du jo har rett på tilrettelegging og fri osv i forhold til graviditeten og det ikke er lov å ikke ansette noen på bakgrunn av at de er gravide så skjønner jeg at du føler på det, man vil jo gjerne gjøre sitt beste i en ny jobb (jeg er også veldig samvittighetsfull sånn sett). Men kan jo hende du får et veldig fint svangerskap og da, og at det ikke blir noe problem? Er dette første barnet?Hihi tusen takk!!! er vanskelig å takke ja til ny jobb når jeg er gravid samtidig hva om jeg blir kjempe dårlig og blir mye vekke, eller trenger mye tilrettelegging.. vil jo vise at jeg er effektiv, jobber raskt og er hardt arbeidende! Så vanskelig valg! Stresser veldig over hva jeg bør gjøre.. de trenger jo noen i jobben fort.. og jeg vet at det blir en travel jobb
Det er bare 2 dager mellom testene og synes ikke den som ble tatt i dag virker svakere?Dette ser ikke akkurat lovende ut. Blir vel en kjemisk det her Øverste tatt på onsdag ettermiddag , den andre halv 6 i dag. 12/13 dpo i dag, 13 iflg Flo.
Man skal helst teste med 2 dagers mellomrom for å se om det er økning. Og det har ikke så mye å si om den er svakere, om den ikke har økt noe særlig i styrke. Dessverre :/Det er bare 2 dager mellom testene og synes ikke den som ble tatt i dag virker svakere?
Det er bare 2 dager mellom testene og synes ikke den som ble tatt i dag virker svakere?
Neida, den er ikke svakere, men er minimal økning og veldig svak til å være 12/13 dpo synes jeg Også ref. det Ønskebaby24 skriver.Man skal helst teste med 2 dagers mellomrom for å se om det er økning. Og det har ikke så mye å si om den er svakere, om den ikke har økt noe særlig i styrke. Dessverre :/