Skulle egentlig ikke se på forum, men titta inn og så heldigvis noe veldig veldig koselig!!! Så utrolig fintdette skal bli bra til slutt
![]()
Håper vi sees i termingruppe for oktober. Heier på dere! Ta godt vare på deg selv så lenge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig ikke se på forum, men titta inn og så heldigvis noe veldig veldig koselig!!! Så utrolig fintdette skal bli bra til slutt
![]()

Ja DET kan jeg godt forstå! Glede og bekymring om hverandre kan jeg se for megTuusen takk, FOR en eksplosjon av følelser som kom nå!! Jeg kan ikke tro det.
Håper den holder seg godt fast og at du kommer etter i termingruppe
Har virkelig ikke hatt noen symptomer utover evt mer utflod (vannete i dag) og bare vanlige murringer som også kommer ved luft eller tr. Har allerede sendt melding til legen for oppstart blodfortynnende og beskjed om at vi må prioriteres for å se om vi er bærere av vår avdøde sønns sykdom. Så nå blir det vel enda flere bekymringer, men får bare prøve å glede meg over det ogsågrugleder meg til å fortelle mannen som er på jobbreise
![]()
håper legen tar deg kjapt inn og gjør det som er nødvendig, krysser fingrene for at dere ikke er bærere Strek!!!

Åååh, så glad jeg ble på dine vegne nå!! Kommer noen tårer. Herregud! Gratulerer![]()
![]()
Så god du er!Håper forresten det er fint med deg (dere!), tenker på deg stadig vekkÅååh, så glad jeg ble på dine vegne nå!! Kommer noen tårer. Herregud! Gratulerer![]()
![]()
Når er termin?Håper forresten det er fint med deg (dere!), tenker på deg stadig vekkNår er termin?

Klarte seff ikke å la vær å teste før torsdag/fredag, ref. min forrige post. Ble utålmodig med så mange som testet, og med mye ubehag/ømhet og en slags leamus følelse i livmoren for noen dager siden, ble jeg veldig nysgjerrig. Det var jo helt umulig å ta et godt bilde, men streken er der. Er litt sånn, jaja, får bare vente å se da, fortsatt tidlig, har jo blitt skuffet noen ganger på kort tid.. Ikke sagt noe til samboer heller. 10/11 dpo i dagVis vedlegget 426370
Tusen takk!Gratulerer med tydelig babystrek!!
Krysser det som krysses kan nå Ja det var skikkelig fint å lese!Tusen takk, gode deg! Dette trodde jeg virkelig ikke i går.. Helt absurd.
Håper vi sees i termingruppe for oktober. Heier på dere! Ta godt vare på deg selv så lenge![]()