IKM uke 39

Sitter her og venter... klokka er snart tolv og 4dpo:hilarious: Tiden går så saaaaakte:dance018

Haha, å være i dpoland kan mange ganger snegle seg av gårde:hilarious::oops: Venter selv bare på å stå opp for å teste etter EL, for usikker på om den har vært eller ei, og mannen er syk, så kan bare glemme å legge inn aksjer de neste par dagene:shifty:

EL har latt vente på seg denne syklusen. Men tok en test for en liten stund siden, siden jeg har hatt eggløsningssmerter idag. Det var ikke så dumt. Klarte til og med å få lagt inn litt aksjer nå:D Det har det blitt minimalt med denne uken pga jobbtidene til meg og mannen har vært helt forskjellig. Spørs om vi rekker noe mer i helgen, men håper i såfall at denne runden er det som skal til. Men så klart, håper å få til litt i morgen også:)

Vedlegg

• A1613711-A064-490A-AA72-A0FE834E4A8A.jpeg
    A1613711-A064-490A-AA72-A0FE834E4A8A.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 99
Temp 0.1 ned fra i går:sour: Det «ødelegger» jo grafen og mistanken om at EL var her for leden..! Gav meg bare en stor trang til å legge inn aksjer ASAP for å ikke gå glipp av en evt sen EL..Og blir sur på MA som jeg selvfølgelig legger all skyld på for en uforutsigbar syklus:arghh::shifty:

Tror ikke jeg er i dpoland likevel:shifty: Vondt i magen, masse luft, promper som luftballong, og venter på ordentlig knallpositiv test:arghh:

Temp 0.1 ned fra i går:sour: Det «ødelegger» jo grafen og mistanken om at EL var her for leden..! Gav meg bare en stor trang til å legge inn aksjer ASAP for å ikke gå glipp av en evt sen EL..Og blir sur på MA som jeg selvfølgelig legger all skyld på for en uforutsigbar syklus:arghh::shifty:

Ååh, det er SÅ kjipt:banghead:
Jeg er i samme situasjon, bare jeg ikke temper. Venter fortsatt på ordentlig positiv test, for EL har ikke vært ennå:arghh: Er så kjipt å gå å venteo_O

Jeg fikk stigning på eltest forrige helg og trodde EL var da. Jeg fortsatte å teste heldigvis, og fikk plutselig en knallpositiv eltest torsdag. Dette er min første syklus etter MA, så tror kroppen prøvde å få til el forrige helg men så ble det ikke før noen dager etter. Håper spiren sitter hos deg på denne pp!

Kjenner selv at det er litt slitsomt å ikke være gravid samtidig som jeg vet at det er urealistisk å bli gravid på første forsøk etter MA.

Endelig stigende på eggløsningstest, ikke helt positiv enda, så eggløsningen kommer nok litt senere enn antatt :)
Håper jeg får henge i denne gruppa fordi :rolleyes:

B8286D2C-E0A0-438A-B6FA-F1EA11847CA4.jpeg

Ff satt kryss først, men det ble stiplet etter jeg logget CM som watery. Føler liksom det har vekslet mellom vannaktig og tørt siden CD19 (sorry tmi), men mulig det er rester etter aksjer siden vi har fortsatt;)

Tempen holdt seg ganske lav men over coverline, men i dag hoppet den mer opp! Så hvis dette stemmer har jeg IKM søndag 20/9- men siden jeg er usikker holder jeg meg i uke 39 i tillegg:)

Ok, jeg trenger litt hjelp:) Fikk positiv test i går klokken 9, klokken 12 var neste test også sterk, men blitt såvidt negativ. På ettermiddagen var enda mer synkende og blitt veldig negativ.
Jeg trodde det var slik at EL kom ca 24-48 timer etter den positive testen. Men i dag våknet jeg med veldig stigning i tempen. Er det da mulig å anta at EL faktisk var i går? :wideyed: Trodde ikke den kom såpass fort etter positiv test? :bored:

Vedlegg

• F73851F9-E0A6-479C-BDAB-938AB0DBA37C.jpeg
    F73851F9-E0A6-479C-BDAB-938AB0DBA37C.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 87
Ok, jeg trenger litt hjelp:) Fikk positiv test i går klokken 9, klokken 12 var neste test også sterk, men blitt såvidt negativ. På ettermiddagen var enda mer synkende og blitt veldig negativ.
Jeg trodde det var slik at EL kom ca 24-48 timer etter den positive testen. Men i dag våknet jeg med veldig stigning i tempen. Er det da mulig å anta at EL faktisk var i går? :wideyed: Trodde ikke den kom såpass fort etter positiv test? :bored:
EL er 12-48t etter positiv test, så den kan absolutt ha vært i går! Velkommen i dpo-land! :joyful:

Jeg har hatt El samme dag som positiv test flere ganger :) Først denne runden EL trolig var dag 3 (!) med positiv test..

EL er 12-48t etter positiv test, så den kan absolutt ha vært i går! Velkommen i dpo-land! :joyful:
Nei, altså, testen i dag var også positiv!! Jeg skjønner ingenting :bored: I dag morges var jeg litt våken først og snudde meg rundt flere ganger mot sønnen min før jeg koblet at jeg måtte ta temp. Var såpass i ørska at jeg ikke tenkte på tempen. Kanskje det er derfor den ble såpass høy.. forstår ikke jeg :shifty:

Signerer alle de andre som sier at el kan komme samme dag som positiv el-test. Har selv opplevd stigende temp dagen etter positiv test. Håper dere rakk litt sengevals før du var dpo :D

Nei, altså, testen i dag var også positiv!! Jeg skjønner ingenting :bored: I dag morges var jeg litt våken først og snudde meg rundt flere ganger mot sønnen min før jeg koblet at jeg måtte ta temp. Var såpass i ørska at jeg ikke tenkte på tempen. Kanskje det er derfor den ble såpass høy.. forstår ikke jeg :shifty:
Har lest flere steder her inne at hvis testen er positiv over flere dager, skal man gå ut i fra den første positive testen. Men veldig merkelig med temphopp og positiv test samtidig, dao_O

Back
Topp