Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden går så saaaaakte
Sitter her og venter... klokka er snart tolv og 4dpoTiden går så saaaaakte
![]()

Det «ødelegger» jo grafen og mistanken om at EL var her for leden..! Gav meg bare en stor trang til å legge inn aksjer ASAP for å ikke gå glipp av en evt sen EL..Og blir sur på MA som jeg selvfølgelig legger all skyld på for en uforutsigbar syklus

Vondt i magen, masse luft, promper som luftballong, og venter på ordentlig knallpositiv test
Temp 0.1 ned fra i gårDet «ødelegger» jo grafen og mistanken om at EL var her for leden..! Gav meg bare en stor trang til å legge inn aksjer ASAP for å ikke gå glipp av en evt sen EL..Og blir sur på MA som jeg selvfølgelig legger all skyld på for en uforutsigbar syklus
![]()

Er så kjipt å gå å venteTemp 0.1 ned fra i gårDet «ødelegger» jo grafen og mistanken om at EL var her for leden..! Gav meg bare en stor trang til å legge inn aksjer ASAP for å ikke gå glipp av en evt sen EL..Og blir sur på MA som jeg selvfølgelig legger all skyld på for en uforutsigbar syklus
![]()
Trodde ikke den kom såpass fort etter positiv test? 
EL er 12-48t etter positiv test, så den kan absolutt ha vært i går! Velkommen i dpo-land!Ok, jeg trenger litt hjelpFikk positiv test i går klokken 9, klokken 12 var neste test også sterk, men blitt såvidt negativ. På ettermiddagen var enda mer synkende og blitt veldig negativ.
Jeg trodde det var slik at EL kom ca 24-48 timer etter den positive testen. Men i dag våknet jeg med veldig stigning i tempen. Er det da mulig å anta at EL faktisk var i går?Trodde ikke den kom såpass fort etter positiv test?
![]()

VictoriaH - 6 runde femar - B2 - EL ca 8/9 - IKM ca 22/9
Ok, jeg trenger litt hjelpFikk positiv test i går klokken 9, klokken 12 var neste test også sterk, men blitt såvidt negativ. På ettermiddagen var enda mer synkende og blitt veldig negativ.
Jeg trodde det var slik at EL kom ca 24-48 timer etter den positive testen. Men i dag våknet jeg med veldig stigning i tempen. Er det da mulig å anta at EL faktisk var i går?Trodde ikke den kom såpass fort etter positiv test?
![]()
Nei, altså, testen i dag var også positiv!! Jeg skjønner ingentingEL er 12-48t etter positiv test, så den kan absolutt ha vært i går! Velkommen i dpo-land!![]()
I dag morges var jeg litt våken først og snudde meg rundt flere ganger mot sønnen min før jeg koblet at jeg måtte ta temp. Var såpass i ørska at jeg ikke tenkte på tempen. Kanskje det er derfor den ble såpass høy.. forstår ikke jeg 
Hadde søren i meg positiv test i dag ogsåJeg har hatt El samme dag som positiv test flere gangerFørst denne runden EL trolig var dag 3 (!) med positiv test..
Forstår ikke 
Signerer alle de andre som sier at el kan komme samme dag som positiv el-test. Har selv opplevd stigende temp dagen etter positiv test. Håper dere rakk litt sengevals før du var dpoOk, jeg trenger litt hjelpFikk positiv test i går klokken 9, klokken 12 var neste test også sterk, men blitt såvidt negativ. På ettermiddagen var enda mer synkende og blitt veldig negativ.
![]()
Har lest flere steder her inne at hvis testen er positiv over flere dager, skal man gå ut i fra den første positive testen. Men veldig merkelig med temphopp og positiv test samtidig, daNei, altså, testen i dag var også positiv!! Jeg skjønner ingentingI dag morges var jeg litt våken først og snudde meg rundt flere ganger mot sønnen min før jeg koblet at jeg måtte ta temp. Var såpass i ørska at jeg ikke tenkte på tempen. Kanskje det er derfor den ble såpass høy.. forstår ikke jeg
![]()