Jeg aner ikke når i syklusen jeg har eggløsning jeg, for sluttet nesten akkurat på prevensjon (er pp3 nå), og har ikke tenkt over el slim, aldri tempet eller testet med el tester før denne pp.Spennende med første gang daDet er litt vanskelig å si om det nærmer seg.
Når i syklusen pleier du å ha eggløsning?
Jeg har hatt veldig mange like tester på rad nå, og har som regel eggløsning mellom CD 13 og 15. Slenger med et bilde på testene jeg har tatt frem til nå, så får du et inntrykk av hvordan de er. Hvordan har testene dine vært etter denne?![]()
Tatt el test i 3 dager nå (cd 11,12,13/8sep, 9sep, 10sep) da jeg har 29 dagers syklus og det sto jeg da skulle starte på cd12. Alle er negativ, men tenkte første testen var ganske sterk jeg, for det hadde jo vært en sterk gtest
Liker ikke at den siste er mye svakere heller

Det er litt vanskelig å si om det nærmer seg.
Men jeg vil være i dpoland jeg også

Takk, søta
Håper jeg joiner dere snart
Det vises alltid 2 streker gjennom hele syklusen, er ikke en strek som på graviditetstest
Jeg trodde bare de var blenda nesten hele syklusen, før teststreken ble sterkere og sterkere, helt til de ble like sterke/sterkere enn kontrollstreken rett før el og da var positiv 
Så håper, håper og håper litt til at EL er nå ila de to neste dagene
3 dpo i dag. En skulle tro at i pp17 er man ganske dreven i gamet, men det blir nesten bare vanskeligere å vente synes jeg.
Er avhengig av tempen de to neste dagene for å få det bekreftet. La inn aksjer hver dag lørdag-torsdag så føler jeg (Vi) ikke kunne ha gjort noe annerledes og må vel si meg fornøyd med innsatsen
CD16 i dag og fortsatt negativ EL-test. Men EL-slim er på plass, så vi nærmer oss forhåpentligvis. Forrige syklus var EL på CD18, så håper på positiv test snaaaart