IKM uke 39

Spennende med første gang da:joyful: Det er litt vanskelig å si om det nærmer seg.
Når i syklusen pleier du å ha eggløsning?
Jeg har hatt veldig mange like tester på rad nå, og har som regel eggløsning mellom CD 13 og 15. Slenger med et bilde på testene jeg har tatt frem til nå, så får du et inntrykk av hvordan de er. Hvordan har testene dine vært etter denne? :)
Jeg aner ikke når i syklusen jeg har eggløsning jeg, for sluttet nesten akkurat på prevensjon (er pp3 nå), og har ikke tenkt over el slim, aldri tempet eller testet med el tester før denne pp.
Tatt el test i 3 dager nå (cd 11,12,13/8sep, 9sep, 10sep) da jeg har 29 dagers syklus og det sto jeg da skulle starte på cd12. Alle er negativ, men tenkte første testen var ganske sterk jeg, for det hadde jo vært en sterk gtest :rolleyes: Har man en tydelig teststrek på el tester gjennom hele syklusen kanskje? Blir den aldri blenda liksom? :p
Liker ikke at den siste er mye svakere heller:shifty:

Vedlegg

• 20200910_194926.jpg
    20200910_194926.jpg
    18 KB · Visninger: 85
Testen er tydelig negativ igjen, så spørs om det var EL på vei likevel:shifty: Jaja, får bare teste videre og legge inn aksjer:hilarious: Men jeg vil være i dpoland jeg også:shy::joyful:

Hvaaa, som de går opp og ned! Men ja, bare å legge inn aksjer og vente tålmodig:hungover::hilarious: Heiaheia!! Håper du snart er her med oss:happy093.

Jeg aner ikke når i syklusen jeg har eggløsning jeg, for sluttet nesten akkurat på prevensjon (er pp3 nå), og har ikke tenkt over el slim, aldri tempet eller testet med el tester før denne pp.
Tatt el test i 3 dager nå (cd 11,12,13/8sep, 9sep, 10sep) da jeg har 29 dagers syklus og det sto jeg da skulle starte på cd12. Alle er negativ, men tenkte første testen var ganske sterk jeg, for det hadde jo vært en sterk gtest :rolleyes: Har man en tydelig teststrek på el tester gjennom hele syklusen kanskje? Blir den aldri blenda liksom? :p

El tester svinger myyye frem og tilbake:joyful: Legger ved mine denne mnd så du kan se. Mine blir i hver fall aldri blenda:shy:
Et tips er også å ta test både morgen og kveld sånn at du ikke mister lh-toppen. For din del kanskje det blir cd14/15? Håper det slipper snart:D

Vedlegg

• BAD49C14-504C-4E55-B92D-49317E7A4378.jpeg
    BAD49C14-504C-4E55-B92D-49317E7A4378.jpeg
    35,1 KB · Visninger: 91
Hvaaa, som de går opp og ned! Men ja, bare å legge inn aksjer og vente tålmodig:hungover::hilarious: Heiaheia!! Håper du snart er her med oss:happy093.

Ja, jeg veit, holder på å klikke:hilarious: Kjemisk har virkelig laga krøll, men håååper at EL er nå straks ila de neste dagene:smiley-angelic001 Takk, søta:smiley-angelic003 Håper jeg joiner dere snart:Heartred

Eggløsningstesten er positiv når strekene enten er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken:happy119 Det vises alltid 2 streker gjennom hele syklusen, er ikke en strek som på graviditetstest:happy118

Eggløsningstesten er positiv når strekene enten er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken:happy119 Det vises alltid 2 streker gjennom hele syklusen, er ikke en strek som på graviditetstest:happy118
Ja, jeg vet da at disse er negative :yuck: Jeg trodde bare de var blenda nesten hele syklusen, før teststreken ble sterkere og sterkere, helt til de ble like sterke/sterkere enn kontrollstreken rett før el og da var positiv :p

Kan tiden gå saktere?

Klarer ikke fatte og begripe hvordan jeg har kommet meg igjennom (2) PP før sommeren.. Hva gjorde jeg for å få tiden til å gå da?Aner ikke, og likevel har tiden flydd helt frem til september :eek:

Nå som mannen er bortreist vet jeg jo at det ikke blir flere sjanser for aksjer denne pp og er i dpo land om jeg vil eller ikke... (FF mener EL er på søndag, men health app, Clue, tempen foreløpig og jeg mener den er i disse dager)

Håper EL var i går eller i dag, spent på temp i morgen tidlig, satser på økning nr.2!!:happy:

Kjenner bra med murringer nå:angel5 Så håper, håper og håper litt til at EL er nå ila de to neste dagene:smiley-angelic001

Kjenner bra med murringer nå:angel5 Så håper, håper og håper litt til at EL er nå ila de to neste dagene:smiley-angelic001
Krysser fingrene!! Må være «deilig» å kunne kjenne at ting skjer der nede. Jeg føler meg ikke sikker på hva det er hvis jeg virkelig kjenner etter, er det murring, luft, stølhet, tankene som bare VIL at det skal være el-murring?

Krysser fingrene!! Må være «deilig» å kunne kjenne at ting skjer der nede. Jeg føler meg ikke sikker på hva det er hvis jeg virkelig kjenner etter, er det murring, luft, stølhet, tankene som bare VIL at det skal være el-murring?

Ja, jeg har ofte helt klare EL-smerter, derfor jeg har kjent at ikke egget har slipt, men kan ha mye murringer i dagene etter EL også. Vet ikke om jeg er heldig, men? Kan ha såpass vondt jeg må ta smertestillende:oops: men er jo fint på en måte å kjenne det skjer også:rolleyes: Kjennes ut som mensensmerter egl. Begynner gjerne å prompe mye også, og blir oppblåsto_O

Jeg synes dagene går altfor sakte.:wtf: 3 dpo i dag. En skulle tro at i pp17 er man ganske dreven i gamet, men det blir nesten bare vanskeligere å vente synes jeg.

Men jeg fortsetter å krysse alt jeg har for at vi virkelig fyller opp den gravid lista nå :smiley-angelic001

Dagene fremover kommer til å gå i sirup spør du meg.. Men du er allerede 3dpo det er jo ikke så gale da! Når tenker du å ta første test?

17pp..Blir målløs og får bare full respekt når jeg hører om så mange pp.. Du er tøff❤️! Jeg som klager over å ha holdt på siden mai (dette er 3pp, ble gravid i juni), det er ingenting ift deg og mange andre her inne❤️

Jeg syns jeg merket stor forskjell fra PP1 til PP2. Kan kanskje ikke sammenlignes helt egentlig fordi jeg fikk positiv test på PP2, men følte meg litt mer avslappet... Hadde STORE forventninger til PP1, gjorde alt riktig etc og da det ikke gikk mistet jeg fort motet..men kom jo opp igjen x 100 en måned senere.. Lurer på hvordan jeg hadde taklet mange PP på rad, ingen tvil om at det er tøft men sikkert ekstremt «lærerikt» og god (dog kjedelig..) erfaringer å ha med seg, du er utholdende, tålmodig og en stayer.. ❤️

Fortsatt positiv test. Så lang Lh-topp har jeg ikke hatt før. Satser på negativ imorgen, men tror sterkt EL er/var idag :)

Ja, jeg har ofte helt klare EL-smerter, derfor jeg har kjent at ikke egget har slipt, men kan ha mye murringer i dagene etter EL også. Vet ikke om jeg er heldig, men? Kan ha såpass vondt jeg må ta smertestillende:oops: men er jo fint på en måte å kjenne det skjer også:rolleyes: Kjennes ut som mensensmerter egl. Begynner gjerne å prompe mye også, og blir oppblåsto_O
Uff kjedelig med såpass smerter at du trenger smertestillende men hvis det hjelper så skader jo ikke det!

Jeg syns det har vært fasinerende å bli kjent med syklusen og alt som hører med etter årevis med p-piller. Merker definitivt mye av de hormonelle forandringene, stuuuuptrøtt og sliten etter EL og frem til mensen feks. Og i godt humør, mer og oppegående mellom mens og EL. Har generelt lite smerter og kjenner lite til noe der nede, på godt og vondt, nå kunne jeg ønske jeg kunne kjenne eggløsningen bare for å være mer sikker på hva som skjer:happy:

Fortsatt positiv test. Så lang Lh-topp har jeg ikke hatt før. Satser på negativ imorgen, men tror sterkt EL er/var idag :)

Yay! Mulig det har gått meg hus forbi, men gjorde du noe spesielt denne pp som skulle tilsi en lang/klar lh-topp? Aner ikke men høres jo ut som om det er et godt tegn og gode muligheter for en ordentlig bra eggløsning- og forhåpentligvis befruktning?❤️

God morgen :dance018

Liten tempstigning på meg i dag, så da er jeg nok med all sannsynlighet i dpo-land:nailbiting: Er avhengig av tempen de to neste dagene for å få det bekreftet. La inn aksjer hver dag lørdag-torsdag så føler jeg (Vi) ikke kunne ha gjort noe annerledes og må vel si meg fornøyd med innsatsen:shy: Kunne drukket litt mer vann og spist litt sunnere men det får jeg ikke gjort noe med nå:joyful:

Testen fra i gårkveld, CD11 og fra i morges, CD12. Gårsdagens er tørket, så den er blitt litt sterkere. Nå nærmer det seg her :D

IMG_20200911_071904427.jpg

Dagene fremover kommer til å gå i sirup spør du meg.. Men du er allerede 3dpo det er jo ikke så gale da! Når tenker du å ta første test?

17pp..Blir målløs og får bare full respekt når jeg hører om så mange pp.. Du er tøff❤️! Jeg som klager over å ha holdt på siden mai (dette er 3pp, ble gravid i juni), det er ingenting ift deg og mange andre her inne❤️

Jeg syns jeg merket stor forskjell fra PP1 til PP2. Kan kanskje ikke sammenlignes helt egentlig fordi jeg fikk positiv test på PP2, men følte meg litt mer avslappet... Hadde STORE forventninger til PP1, gjorde alt riktig etc og da det ikke gikk mistet jeg fort motet..men kom jo opp igjen x 100 en måned senere.. Lurer på hvordan jeg hadde taklet mange PP på rad, ingen tvil om at det er tøft men sikkert ekstremt «lærerikt» og god (dog kjedelig..) erfaringer å ha med seg, du er utholdende, tålmodig og en stayer.. ❤️
Ja, skuffelsen er nok like stor for de i pp1 og de i pp20. Desperasjonen og sorgen muligens litt større for de som har holdt på lenge. Jeg ble gravid i juni jeg også, men mistet 4+6 og jeg merker at ønsket om en positiv test er enda større nå. Slitsomt, men man har ikke så mange andre valg enn å bare fortsette å prøve da, og bare håpe at en dag sitter den:happy: Jeg fikk svak positiv 10 dpo sist, så tenker å vente til da.
Trist at du også mistet, vi får bare håpe terminspiren sitter denne gangen :joyful:

El tester svinger myyye frem og tilbake:joyful: Legger ved mine denne mnd så du kan se. Mine blir i hver fall aldri blenda:shy:
Et tips er også å ta test både morgen og kveld sånn at du ikke mister lh-toppen. For din del kanskje det blir cd14/15? Håper det slipper snart:D

Slik er mine tester også, litt opp og ned men aldri blenda. Skulle hatt EL i dag men el-test gir ingen utslag enda... Tålmodighet hvor er du?! :p

CD14 og har hatt dritvondt i magen i natt og prompa til 1000. Mine tegn på EL, men slik kan de være i 4 dager:rolleyes: Har idag også en del EL-slim:smiley-angelic001

Tatt med dagens første urin( babyplan og makesure tester)
20200911_103159.jpg

Tatt med dagens andre urin
20200911_103214.jpg

Nok en syklus med sen EL :meh: CD16 i dag og fortsatt negativ EL-test. Men EL-slim er på plass, så vi nærmer oss forhåpentligvis. Forrige syklus var EL på CD18, så håper på positiv test snaaaart :yuck:

Back
Topp