Du får forføre ham, hvem kan vel motstå detSterkere nå, bare synd mannen ikke er i form... Får håpe det ikke er for sent å ha sex imorgen formiddag? Evt om han orker en runde etterpå
Vis vedlegget 335132

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får forføre ham, hvem kan vel motstå detSterkere nå, bare synd mannen ikke er i form... Får håpe det ikke er for sent å ha sex imorgen formiddag? Evt om han orker en runde etterpå
Vis vedlegget 335132

Jepp- har hatt plager siden første svangerskap i 2013. Var i god form før det! Har prøvd alle mulige behandlinger, øvelser etc etc, men uten særlig hell dessverre. Går til en flink fysio nå, men hjelper lite det også.. Var nylig på MR og har en disk/ryggskive som er uttørket med sprekker bl.a. Mulig det blir operasjon et par år etter siste svangerskap hvis det ikke bedrer seg før, men håper jeg slipper! Du da?![]()
Du får forføre ham, hvem kan vel motstå det![]()
Tror egget lever ca.24t bare, så hvis EL er i dag er det jo for sent allerede lørdag- og hvis EL er imorgen er det for sent allerede søndag? Hurry, hurry!Tjaaaa nja. Han kanVi får se hva som skjer, enten om en times tid etter jobb eller imorgen når minste er levert
Aksjer mandag om EL er idag eller imorgen er vel kanskje ikke krise heller?

Huff- ikke lett det der! Håper du blir bedre!!Åh så kjipt. Samme her med fysio og øvelser, uten hell. Ble operert for prolaps mai 2019 (ett år etter fødsel), håper jeg slipper det flere runder.
I ‘samme båt’ vi da
Jeg har «samme» problem, er permittert om dagen, å klarer ikke å tenke på noe annet enn «når er eggløsning», «når skal vi legge inn aksjer», eller «når er det best», for ikke å snakke om «hvordan gjøre det mest mulig sannsynlig at jeg blir gravid med en gang».. blir helt gåen![]()
Tror egget lever ca.24t bare, så hvis EL er i dag er det jo for sent allerede lørdag- og hvis EL er imorgen er det for sent allerede søndag? Hurry, hurry!![]()
Flere som føler at «alle andre» blir gravid? Bortsett fra oss hardtarbeidende jenter her i gruppen, foreløpig !For ikke å snakke om alle jeg kjenner som har født allerede i år (5-6 stk) så kjenner jeg minst 1 som skal føde hver måned fra nå og fremover tom februar. Jeg skulle ha vært i ilden i mars dersom jeg ikke hadde hatt MAen.. Har S Å lyst på en juni-baby, ikke bare for min egen del liksom, men da kan jeg fortsatt rekke å henge med venninner som har perm.. Litt ego men det virker koselig, kanskje bra å være på litt forskjellige stadier også
Og ser for meg å få nye venninner i som føder samtidig
Ser sånn frem til nytt kapittel i livet, å gå fra å bare være 2 til å være 3
![]()
At noe så enkelt skal være så vanskelig liksom. Hvorfor må VI bruke mange tusen kroner på noe som skal være gratis? MEN, vi klarer det til slutt, og som jeg leste noen skrev her inne for en tid tilbake: det tar tid å skape noe perfekt
Hvor ligger du i løypa denne pp’n?
Jeg har ingen erfaring med el-tester så kan ikke uttale meg om detMin første el test noensinneNærmer seg kaaanskje noe? CD 11
![]()
Hvordan går der med testingen, blitt noe sterkere strek? Enig, så sinnsykt urettferdig. Jeg kjente veldig på det «på andre siden» da jeg ble gravid i sommer, på PP2. Har en venninne som har forsøkt i 2 år og jeg fikk så dårlig samvittighet og følte det var så urettferdig at det gikk så fort med meg.. Som om jeg ufrivillig snek i køenJa... det føles så urettferdigAt noe så enkelt skal være så vanskelig liksom. Hvorfor må VI bruke mange tusen kroner på noe som skal være gratis? MEN, vi klarer det til slutt, og som jeg leste noen skrev her inne for en tid tilbake: det tar tid å skape noe perfekt
Hvor ligger du i løypa denne pp’n?
![]()
Men nå gikk jo ikke det bra likevel (MA) og jeg er tilbake til start
Flere som føler at «alle andre» blir gravid? Bortsett fra oss hardtarbeidende jenter her i gruppen, foreløpig !For ikke å snakke om alle jeg kjenner som har født allerede i år (5-6 stk) så kjenner jeg minst 1 som skal føde hver måned fra nå og fremover tom februar. Jeg skulle ha vært i ilden i mars dersom jeg ikke hadde hatt MAen.. Har S Å lyst på en juni-baby, ikke bare for min egen del liksom, men da kan jeg fortsatt rekke å henge med venninner som har perm.. Litt ego men det virker koselig, kanskje bra å være på litt forskjellige stadier også
![]()
Aha, da så!Tenkte mer på at vi har hatt sex mandagen som varAltså 2 dager siden om EL er idag og 3 dager siden om den er imorgen. Men håper han blir med på en liten rundtur imorgen
![]()
Vanskelig å si- det sies jo at man bør legge inn aksjer minst annenhver dag, men har jo lest om de som blir gravide selv med aksjelegging kun 5 dager før ELEnig, så sinnsykt urettferdig. Jeg kjente veldig på det «på andre siden» da jeg ble gravid i sommer, på PP2. Har en venninne som har forsøkt i 2 år og jeg fikk så dårlig samvittighet og følte det var så urettferdig at det gikk så fort med meg.. Som om jeg ufrivillig snek i køenMen nå gikk jo ikke det bra likevel (MA) og jeg er tilbake til start
Sannsynligvis EL i disse dager, lav temp i går og stigning i dag så vi får se.. Siste aksjelegging blir nå i morgentimene før mannen drar på guttetur. Hva med deg, du er et par dager inn i dpo-land? Hvor lenge, evt kort, skal du vente med å teste?![]()
Etter 14pp’er så må man dessverre ty til de, ellers hadde det gått mange tusen ila denne tiden bare på tester
Hvis du hadde stigning i dag, så er du vel 1dpo da?
Når tenker du å begynne? Når fikk du positiv sist?
Spennende med første gang daMin første el test noensinneNærmer seg kaaanskje noe? CD 11
![]()
Det er litt vanskelig å si om det nærmer seg.Akkurat samme for meg.. skulle hatt i januar, midt oppi flokken med andre som skal ha. Men her er jeg tilbake til start..Flere som føler at «alle andre» blir gravid? Bortsett fra oss hardtarbeidende jenter her i gruppen, foreløpig !For ikke å snakke om alle jeg kjenner som har født allerede i år (5-6 stk) så kjenner jeg minst 1 som skal føde hver måned fra nå og fremover tom februar. Jeg skulle ha vært i ilden i mars dersom jeg ikke hadde hatt MAen.. Har S Å lyst på en juni-baby, ikke bare for min egen del liksom, men da kan jeg fortsatt rekke å henge med venninner som har perm.. Litt ego men det virker koselig, kanskje bra å være på litt forskjellige stadier også
![]()
Aha, da så!Vanskelig å si- det sies jo at man bør legge inn aksjer minst annenhver dag, men har jo lest om de som blir gravide selv med aksjelegging kun 5 dager før EL
Hvis ork&mulighet bør dere hoppene høyet så raskt&ofte som mulig nå!
![]()
Huff, ikke så lett da! Jeg&mannen har en deal om at vi har babydans annenhver eller hver dag i prøveperioden uansett humør eller vondter etc- ikke alltid man ‘vil’ i utgangspunktet hvis man nettopp har diskutert, er sliten eller vondt etc, men det ender alltid opp å bli bra for oss begge likevelSpørs det... Men han er gretten som fyyy idag, og jobber ikveld. Jeg drar om en times tid, så ikke mye tid til overs.