Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Woho, krysser fingrene for deg!EL bekreftet2 dpo... Blir sikkert test neste lørdag eller søndag... Leeeeeeenge til
Vis vedlegget 335372
Må være deilig å kjenne det på kroppen!! Fikk dere lagt inn aksjer? Måtte ventetiden til testing gå fortEtter to dager med helt sjukt positive tester, ble testen endelig negativ i dag!Har bare positive eggløsningstester én dag, så dette var rart for meg. Oooog herregud så vondt i magen jeg hadde i går, tydelig at kroppen jobbet for å slippe egget
![]()

Bra dere fikk lagt inn aksjer just in case! Spent på monitorsvaret!Har lagt inn aksjer i tilfelle EL ikke har værtSpent på om monitor viser maks imorgen eller ikke
![]()

*TMI*
Eggwhite vs sticky
Konkluderer dere med sticky hvis det er slim som kan se ut som eggehvite, og kjennes som det fordi det kan trekkes litt mellom to fingre men så klumper seg ? Eller ville dere sagt eggehvite siden det hadde noe av karakteristikken til eggehvite?
Jeg fikk plutselig mye el-slim i går kveld. I dag tidlig var det mer som det jeg beskriver ovenfor, blanding av begge.. Håpet er at EL har vært og de aksjene vi har lagt inn i det siste har vært «nok» for denne gang og at jeg er i dpoland. Temp var 0.3 opp fra i går så forhåpentligvis første økning i tempen fremover![]()
Woho, krysser fingrene for deg!
Så blir nok kommende uke lang for oss alle![]()
Jada! Om vi har fått lagt inn aksjerMå være deilig å kjenne det på kroppen!! Fikk dere lagt inn aksjer? Måtte ventetiden til testing gå fort![]()
Ja, det håper jeg også

Masse lykke til!Melder meg ut og hopper inn i IKM-gruppe 40. Ønsker dere alle masse lykke til, og håper det var gullegget som slapp denne mnd![]()

Masse lykke til!![]()
Masse lykke til du også, heier på gullegget og håper du får oppleve de magiske to strekene denne mnd
Masse lykke til til deg ogsåMelder meg ut og hopper inn i IKM-gruppe 40. Ønsker dere alle masse lykke til, og håper det var gullegget som slapp denne mnd![]()
Melder meg ut og hopper inn i IKM-gruppe 40. Ønsker dere alle masse lykke til, og håper det var gullegget som slapp denne mnd![]()

Masse lykke til til deg også
Håper juni blir mnd vår