IKM uke 39

Klar positiv el test i kveld, endelig! :joyful: Satser på el i morgen, og at IKM fortsatt blir søndag uke 39. Aksjer er lagt, og rekker vel mer i morgen også, for sikkerhets skyld :rolleyes:
Gleder meg til dpo land, og til å begynne å teste 10dpo! :p

Vedlegg

• 20200912_234955.jpg
    20200912_234955.jpg
    29,2 KB · Visninger: 103
Har lagt inn aksjer i tilfelle EL ikke har vært:rolleyes: Spent på om monitor viser maks imorgen eller ikke:bookworm:

Litt endring her i gåren! Forventet el 09/09, men den kom først nå 12/09, så har da IKM 26/09 :)

EL bekreftet :) 2 dpo... Blir sikkert test neste lørdag eller søndag... Leeeeeeenge til :P

A68BC27B-5AFF-43A9-98BB-CA73637E295E.jpeg

Etter to dager med helt sjukt positive tester, ble testen endelig negativ i dag! :joyful: Har bare positive eggløsningstester én dag, så dette var rart for meg. Oooog herregud så vondt i magen jeg hadde i går, tydelig at kroppen jobbet for å slippe egget :cool:

Etter to dager med helt sjukt positive tester, ble testen endelig negativ i dag! :joyful: Har bare positive eggløsningstester én dag, så dette var rart for meg. Oooog herregud så vondt i magen jeg hadde i går, tydelig at kroppen jobbet for å slippe egget :cool:
Må være deilig å kjenne det på kroppen!! Fikk dere lagt inn aksjer? Måtte ventetiden til testing gå fort:joyful:

*TMI*

Eggwhite vs sticky

Konkluderer dere med sticky hvis det er slim som kan se ut som eggehvite, og kjennes som det fordi det kan trekkes litt mellom to fingre men så klumper seg ? Eller ville dere sagt eggehvite siden det hadde noe av karakteristikken til eggehvite?

Jeg fikk plutselig mye el-slim i går kveld. I dag tidlig var det mer som det jeg beskriver ovenfor, blanding av begge.. Håpet er at EL har vært og de aksjene vi har lagt inn i det siste har vært «nok» for denne gang og at jeg er i dpoland. Temp var 0.3 opp fra i går så forhåpentligvis første økning i tempen fremover:shy:

*TMI*

Eggwhite vs sticky

Konkluderer dere med sticky hvis det er slim som kan se ut som eggehvite, og kjennes som det fordi det kan trekkes litt mellom to fingre men så klumper seg ? Eller ville dere sagt eggehvite siden det hadde noe av karakteristikken til eggehvite?

Jeg fikk plutselig mye el-slim i går kveld. I dag tidlig var det mer som det jeg beskriver ovenfor, blanding av begge.. Håpet er at EL har vært og de aksjene vi har lagt inn i det siste har vært «nok» for denne gang og at jeg er i dpoland. Temp var 0.3 opp fra i går så forhåpentligvis første økning i tempen fremover:shy:

Blanding av begge er første tegn på at EL har vært for min del, går så raskt over til krem.

Woho, krysser fingrene for deg!

Så blir nok kommende uke lang for oss alle:D

Vi har jo aldri blitt gravide på egenhånd (eller var vel en kjemisk), så har ikke allverden tro etter mye tull med førstemann inkl masse hormoner og 4 ICSI egguttak.

CD16 og nesten positiv EL-test idag også. Premom mener fortsatt jeg er 2 dpo, men jeg tviler. Fikk lagt kan aksjer igår kveld, og skal legge inn ikveld ikveld også, hvis vi orker. Alle er syke her nå så:oops:
Litt mye TMI her nå, men har hatt EL-slim med litt blod i hver morgen nå i 3 dager, så nå synes jeg det kan skje. Har hatt nesten positive tester nå siden jeg var på CD7:arghh:
20200913_091106.jpg

Melder meg ut og hopper inn i IKM-gruppe 40. Ønsker dere alle masse lykke til, og håper det var gullegget som slapp denne mnd:Heartred

Hva tenker dere? Den sterkeste testen hittil. Jeg har hatt el-smerter siden fredag, ikke like ille i dag. Tester på nytt i kveld. Kanskje jeg havner i uke 40 jeg også?..

Vedlegg

• 78557251-08F4-4A3E-92ED-88F6A96E56A3.jpeg
    78557251-08F4-4A3E-92ED-88F6A96E56A3.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 90
Back
Topp