IKM uke 39

Har lest flere steder her inne at hvis testen er positiv over flere dager, skal man gå ut i fra den første positive testen. Men veldig merkelig med temphopp og positiv test samtidig, dao_O
Ja, ikke sant. Men jeg romsterte veldig rundt i sengen i dag morges før jeg koblet at jeg måtte tempe. Var helt i ørska. Kanskje derfor tempen ble såpass høy, jeg aner ikke. Veldig frustrerende og ikke vite kjenner jeg :arghh: Vil så gjerne være i DPO-land :happy:

Signerer alle de andre som sier at el kan komme samme dag som positiv el-test. Har selv opplevd stigende temp dagen etter positiv test. Håper dere rakk litt sengevals før du var dpo :D
Samme her:) denne runden hadde eg positiv både CD14 og 15, men 15 var litt sterkare så Premom seier el var CD16. Ut i fra el-slim vil eg sei el var på CD15, altså samme dag som sterkast test:rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20200912_094039.jpg
    Screenshot_20200912_094039.jpg
    33,7 KB · Visninger: 74
Samme her:) denne runden hadde eg positiv både CD14 og 15, men 15 var litt sterkare så Premom seier el var CD16. Ut i fra el-slim vil eg sei el var på CD15, altså samme dag som sterkast test:rolleyes:
Her kan jo el i teorien lett ha skjedd på kvelden på CD15. Kroppen stopper jo heller ikke alle tegn på el før el faktisk har vært, så vil tro du vet bedre selv enn en app som analyserer bilder :D Får du til å overstyre Premom? Den kan være ganske vrang når jeg har prøvd å legge inn tr andre dager enn det den selv har bestemt :D

Jeg fikk stigning på eltest forrige helg og trodde EL var da. Jeg fortsatte å teste heldigvis, og fikk plutselig en knallpositiv eltest torsdag. Dette er min første syklus etter MA, så tror kroppen prøvde å få til el forrige helg men så ble det ikke før noen dager etter. Håper spiren sitter hos deg på denne pp!

Kjenner selv at det er litt slitsomt å ikke være gravid samtidig som jeg vet at det er urealistisk å bli gravid på første forsøk etter MA.

Fint å høre din erfaring! Bra du fortsatte å teste, jeg får bare legge fra meg kontrollbehovet og la kroppen gjøre det den gjør. Forhåpentligvis så kan det jo tenkes at den vil slippe GULLegget og derfor det lar vente på seg. Har ikke hatt noe særlig andre symptomer på El så tempen er eneste jeg kan gå etter.

.. og heldigvis kommer mannen hjem fra guttetur i dag istedenfor mandag❤️ Håper det er litt energi til et lite styremøte i kveld:angelic::shy:

Hvis det hjelper med den infoen så kjente jeg el-smerter etter el skal ha vært denne gangen, så det er litt vanskelig å forstå seg på denna kroppen:bookworm: Her er det i hvert fall ingen tvil om dpo-land:D Oransje er lh og blå er temp kurven. Men ja, anbefaler temping for alle! Det er skikkelig fint for å få den bekreftelsen:joyful:

Vedlegg

• 965D663A-4F2C-486D-9DF4-CC5063DEC67C.jpeg
    965D663A-4F2C-486D-9DF4-CC5063DEC67C.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 78
Her kan jo el i teorien lett ha skjedd på kvelden på CD15. Kroppen stopper jo heller ikke alle tegn på el før el faktisk har vært, så vil tro du vet bedre selv enn en app som analyserer bilder :D Får du til å overstyre Premom? Den kan være ganske vrang når jeg har prøvd å legge inn tr andre dager enn det den selv har bestemt :D
Ja meiner eg kan overstyre, men eg lar den stå. Dersom el skjedde seint på kvelden er det egentlig ett fett:p Kanskje det får meg til å frastå fra testing litt lenger? :joyful:
Men om Premom stemmer så har lutelfasen blitt litt i det kortaste laget etter eg mista i våro_O

Vedlegg

• Screenshot_20200912_111513.jpg
    Screenshot_20200912_111513.jpg
    17,4 KB · Visninger: 67
Hadde søren i meg positiv test i dag også :banghead: Forstår ikke :smiley-bounce012

Urinen din kan ha vært forskjellig eller så har egget prøvd slippe igår, men ikke klart det.

Hvis det hjelper med den infoen så kjente jeg el-smerter etter el skal ha vært denne gangen, så det er litt vanskelig å forstå seg på denna kroppen:bookworm: Her er det i hvert fall ingen tvil om dpo-land:D Oransje er lh og blå er temp kurven. Men ja, anbefaler temping for alle! Det er skikkelig fint for å få den bekreftelsen:joyful:

Det var jo en usedvanlig finfin kurve mellom LH og tempen ja :)

Tempet her også:

DCADFAF8-63AB-4684-A4D3-CF289D682555.png

Tjææ... Veit ikke hvor el blir av. Registrert en økning noen dager men i dag ser det ut til å gå ned igjen.. Men aldri en klar positiv el-test.. noen som bruker å gå glipp av el med el-test?

Jeg vet ikke om EL har vært eller ikke!? Skal legge inn aksjer etterpå:rolleyes:

Fikk lagt inn aksjer i ettermiddag og det føles bra i tilfelle EL har latt vente på seg. Spent på tempen de neste dagene:shy:

Termin i begynnelsen av juni hvis det går denne PP, gøy å tenke på:D Da blir det en laaang sommerferie:D Hvor tidlig kan man reise med babyer? Spørs vel på type land ift vaksiner og sånn.. Og selvfølgelig om det er mulig i det hele tatt - krysser fingrene for det da, er så sykt lei av covid ..!!

El-testene blir ikke skikkelig positive.. Spennende å se om el har vært uten at jeg fikk det med meg eller om den er supersen. Spennende uker fremover nå!!

Fikk maksimal på CBFM idag, så da regner jeg eggløsning i morgen:) Mye senere enn normalt, så får prøve å få lagt inn aksjer i løpet av kvelden også:happy:

Fikk lagt inn aksjer i ettermiddag og det føles bra i tilfelle EL har latt vente på seg. Spent på tempen de neste dagene:shy:

Termin i begynnelsen av juni hvis det går denne PP, gøy å tenke på:D Da blir det en laaang sommerferie:D Hvor tidlig kan man reise med babyer? Spørs vel på type land ift vaksiner og sånn.. Og selvfølgelig om det er mulig i det hele tatt - krysser fingrene for det da, er så sykt lei av covid ..!!

Tja. Tror ikke jeg sommeren 2021 ville ha planlagt allverden av reiser, baby eller ei :P Men til mange land i Europa kan du reise ganske raskt, evt bare litt ventetid på pass. Andre land bør du ha meslinger (?) og det gies vel tidligst ved ett års tid om jeg ikke husker feil.

Ja meiner eg kan overstyre, men eg lar den stå. Dersom el skjedde seint på kvelden er det egentlig ett fett:p Kanskje det får meg til å frastå fra testing litt lenger? :joyful:
Men om Premom stemmer så har lutelfasen blitt litt i det kortaste laget etter eg mista i våro_O
Samme grei her og. Litt for kort lutefase men satse på det ordner seg for oss selvom den er blitt litt kort.

Back
Topp