IKM uke 39

Hva tenker dere? Den sterkeste testen hittil. Jeg har hatt el-smerter siden fredag, ikke like ille i dag. Tester på nytt i kveld. Kanskje jeg havner i uke 40 jeg også?..

Definitivt nærme! Tipper den er positiv i kveld:joyful:

Har bestemt meg for at jeg antar jeg er 2 dpo.. fikk en lh-topp selv om streken aldri ble kjempesterk. ...og tiden sneeeegler seg avgårde.. #testetøs

Er i familiebesøk i hele dag og har hatt voldsomt med eggehviteslim etter i dag morges. Det er ikke tvil om at det er eggehvitekonsistens og drømme-el slim❤️ Så nå er jeg litt stresset, vil bare hjem og få lagt inn aksjer :shy::shy: Det er virkelig NÅ vi må legge inn støtet ikke sant??

EL idag, så da begynner dpo land:D klarte å legge inn aksjer natt til lørdag og idag. Så nå håper jeg dette holder. Mulig klare å få til en runde i morgen også, bare for å være på den sikre siden:joyful:

mulig TMI
5-6 dpo, og har en del mer lotion(?)aktig utflod enn jeg har pleid å ha før :facepalm: har ingen aning om det er positivt eller ikke o_O

Nelle89 - 31 - PP2- B2 - EL 09.09 - IKM 22.09

Kjenner at det stikker mye på venstre side den siste timen :rolleyes: Rart hvor mye ekstra man kjenner når man begynner å prøve og analyserer alt :)

Definitivt nærme! Tipper den er positiv i kveld:joyful:
Knallpositiv nå :D;)

Sex natt til lørdag, kan det holde mon tro? 2 dager før positiv test. Ingen av oss orker egentlig i dag, og denne perioden er litt sånn «vi ser hva som skjer».

Knallpositiv nå :D;)

Sex natt til lørdag, kan det holde mon tro? 2 dager før positiv test. Ingen av oss orker egentlig i dag, og denne perioden er litt sånn «vi ser hva som skjer».

Se der ja! Det kan absolutt holde, og pliktsex er ikke for alle:happy: Personlig ville jeg nok gått for det i kveld også for sikkerhets skyld, men det er mer med tanke på at det er kjipt å sitte med negativ test etter to uker og føle at man burde gjort det:oops::shy: Har vært der et par ganger ila disse 14pp’ene:hilarious:

Se der ja! Det kan absolutt holde, og pliktsex er ikke for alle:happy: Personlig ville jeg nok gått for det i kveld også for sikkerhets skyld, men det er mer med tanke på at det er kjipt å sitte med negativ test etter to uker og føle at man burde gjort det:oops::shy: Har vært der et par ganger ila disse 14pp’ene:hilarious:
Fikk til i dag også :hilarious: da er det bare å vente disse to laaaaange ukene da

Kjente kroppen jobbet i går kveld/tidlig natt. Så da regner jeg meg som 1 dpo nå :rolleyes: Fikk lagt inn aksjer 2,5 døgn før el, så får vi bare vente å se :smiley-angelic003 Ønsker jo jente, samtidig som jeg er litt avslappet denne pp. Har kun en digital test liggende, å tror jeg prøver å vente å se til IKM om den beryktede tanta kommer på besøk. Gleder meg til å se testene deres her inne ❤️

Ønskebaby2021. 34. Pp11. B2. El 11/09. Ikm 27.09

krysser fingrene denne gang. Bruker for første gang EL test, grapefruktekstrakt og Wild Yam

3 dpo... Misunner så dere med EL tidlig i uken :P EL dag 19 her!

3 dpo... Misunner så dere med EL tidlig i uken :p EL dag 19 her!
Jeg er SÅ enig. 3dpo her også, med el på cd18. Veldig spent på hvor lang lutealfasen blir med så sen el. Har normalt på cd15.

Samme her! EL på CD 18 her. Det seneste jeg har hatt er EL på dag 16. Så denne og forrige syklus har vært litt på bærtur. Normalt har jeg EL på dag 13-14. Men har da endelig kommet meg inn i dpo land i dag:) Er bare spent på om jeg holder meg i denne gruppa, eller om jeg må flyttes til uke 40. Får se an hvordan det blir. Lykke til alle sammen:Heartred

Når begynner dere testingen? :) Er sykt testetøs selv, så jeg begynner tidlig som vanlig:hilarious:

Back
Topp