Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger du dagen foran meg [emoji4] jeg tenkte å vente til 9 eller 10 dpo før jeg tester, men vi får se hvor lenge viljestyrken holder [emoji23]Det
5 dpo i morgen [emoji14] er nok alt for tidlig for så mange symptomet så tidlig![]()
Så syndKan fjernes fra lista, fikk ikke aksja så sjangsen er lik null![]()
4DPO i dag. Litt irritert over at jeg sover så dårlig om natten, for det klusser med tempingen minOppdatertHvordan går det med dere nå?
![]()
Hvordan går det med deg?7-8 dpo her og det kløøøør etter å teste men jeg har jo bare én test! Skal vente minst til tirsdag med å teste, men åhh, tiden går så sakte!!OppdatertHvordan går det med dere nå?
![]()
Fikk du fast smilefjes på lørdag? For meg ser det ut som at du hadde el i går (søndag)![]()
Hva tenker dere? Øverste fra fredag, i midten fra igår kveld og nederste fra idag tidlig.
Huff, så leit at du har mistet to ganger. Krysser fingrene for at alle gode ting er treMmjf - PP1 etter kjemisk - B1 - EL 17/9 - IKM 1/10
Prøvd i over 1 år, men pga cyster på eggstokkene er det vanskelig å få eggløsningfått letrozol og blir gravid 2 ganger på rad nå og mista i kjemisk
satser på at denne sitter!
![]()

Ja veldig kjedelig, men som du sier alle gode ting er tre forhåpentligvis!Huff, så leit at du har mistet to ganger. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre![]()
Hehe, da har jeg lagt deg til igjenDa ble testen negativ igår( søndag), sa da er jeg 1 dpoSå nå kan jeg settes inn på ny
Hepe - PP5 - B4 - EL 17,09 - IKM 01.10