Ikm uke 39 :)

Fikk positiv eggløsningstest idag, en uke etter jeg trodde jeg hadde det :bored: Så da hører jeg vel til her da:happy: 2 pp etter ma i juni. Ingen barn. Ikm da (antagelig?) 01.10 :happy:
 
Det

5 dpo i morgen [emoji14] er nok alt for tidlig for så mange symptomet så tidlig :bored:
Da ligger du dagen foran meg [emoji4] jeg tenkte å vente til 9 eller 10 dpo før jeg tester, men vi får se hvor lenge viljestyrken holder [emoji23]
 
9a218f97548bd4be4ddb311b346c6649.jpg

Hva tenker dere? Øverste fra fredag, i midten fra igår kveld og nederste fra idag tidlig.
 
Blir helt tullerusk av el testingen.. ingen positiv el test. Mulig jeg begynte for sent og teste og el har vært noen dager tidligere. I såfall er jeg 8 dpo nå. Lurer på om jeg skal ta meg en test i morgen.
 
Da ble testen negativ igår( søndag), sa da er jeg 1 dpo:)Så nå kan jeg settes inn på ny:p
Hepe - PP5 - B4 - EL 17,09 - IKM 01.10
 
4 eller 6 DPO idag - avhengig av om jeg skal regne med en snål temperatur eller ikke. Tror jeg er litt overfokusert på den tempinga, for i natt våknet jeg et par ganger og var helt klar for å tempe og så drømte jeg at termometeret ga helt rare temperaturer fra 23 grader til 75 grader, og at jeg dermed ikke fikk tempet.. [emoji23] Gleder meg veldig til å teste om sånn 5-6 dager, og skal prøve hardt å ikke kjenne alt for godt etter symptomer i mellomtiden [emoji854] huff, jeg har jo blitt helt besatt [emoji85]
 
Mmjf - PP1 etter kjemisk - B1 - EL 17/9 - IKM 1/10

Prøvd i over 1 år, men pga cyster på eggstokkene er det vanskelig å få eggløsning :( fått letrozol og blir gravid 2 ganger på rad nå og mista i kjemisk:( satser på at denne sitter! :nailbiting:
 
Mmjf - PP1 etter kjemisk - B1 - EL 17/9 - IKM 1/10

Prøvd i over 1 år, men pga cyster på eggstokkene er det vanskelig å få eggløsning :( fått letrozol og blir gravid 2 ganger på rad nå og mista i kjemisk:( satser på at denne sitter! :nailbiting:
Huff, så leit at du har mistet to ganger. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre :Heartred
 
Takk for at dere la meg til! I dag er jeg 7 dpo og veldig spent. Hadde passet utrolig bra om det klaffet nå. Er blitt student igjen og har en snodig plan om å fortsette studiene som planlagt om det er mulig. Junibarn ville derfor vært ideelt. Da får jeg unnagjort eksamen før fødsel og er kanskje i stand til å gjennomføre eksamen til jul igjen. :)
 
Er så spent at jeg ikke sover på natta :eek: Skal sette inn en blastocytt i morgen :woot:
 
Back
Topp