Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger du dagen foran meg [emoji4] jeg tenkte å vente til 9 eller 10 dpo før jeg tester, men vi får se hvor lenge viljestyrken holder [emoji23]Det
5 dpo i morgen [emoji14] er nok alt for tidlig for så mange symptomet så tidlig
Så synd Lykke til neste PP <3Kan fjernes fra lista, fikk ikke aksja så sjangsen er lik null
4DPO i dag. Litt irritert over at jeg sover så dårlig om natten, for det klusser med tempingen min Hvordan går det med deg?Oppdatert Hvordan går det med dere nå?
7-8 dpo her og det kløøøør etter å teste men jeg har jo bare én test! Skal vente minst til tirsdag med å teste, men åhh, tiden går så sakte!!Oppdatert Hvordan går det med dere nå?
Fikk du fast smilefjes på lørdag? For meg ser det ut som at du hadde el i går (søndag)
Hva tenker dere? Øverste fra fredag, i midten fra igår kveld og nederste fra idag tidlig.
Huff, så leit at du har mistet to ganger. Krysser fingrene for at alle gode ting er treMmjf - PP1 etter kjemisk - B1 - EL 17/9 - IKM 1/10
Prøvd i over 1 år, men pga cyster på eggstokkene er det vanskelig å få eggløsning fått letrozol og blir gravid 2 ganger på rad nå og mista i kjemisk satser på at denne sitter!
Ja veldig kjedelig, men som du sier alle gode ting er tre forhåpentligvis!Huff, så leit at du har mistet to ganger. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre
Hehe, da har jeg lagt deg til igjenDa ble testen negativ igår( søndag), sa da er jeg 1 dpoSå nå kan jeg settes inn på ny
Hepe - PP5 - B4 - EL 17,09 - IKM 01.10