Ikm uke 39 :)

Da har jeg tester. Klarte ikke å dy meg siden jeg har en ide om at eggløsninge har vært tidligere denne mnd. Utifra det så er jeg 8 dpo.
Nå har jeg sett meg blind på hele testen så derfor spørr jeg dere. Ser dere noe? Jeg ble veldig usikker.
 

Vedlegg

  • IMG_5040.JPG
    IMG_5040.JPG
    598,9 KB · Visninger: 97
Da har jeg tester. Klarte ikke å dy meg siden jeg har en ide om at eggløsninge har vært tidligere denne mnd. Utifra det så er jeg 8 dpo.
Nå har jeg sett meg blind på hele testen så derfor spørr jeg dere. Ser dere noe? Jeg ble veldig usikker.
Ser dessverre ikke noe :( men er veldig tidlig enda da! :) bare å teste igjen om noen dager :)
 
Da har jeg tester. Klarte ikke å dy meg siden jeg har en ide om at eggløsninge har vært tidligere denne mnd. Utifra det så er jeg 8 dpo.
Nå har jeg sett meg blind på hele testen så derfor spørr jeg dere. Ser dere noe? Jeg ble veldig usikker.
Hvis jeg legger godviljen til så kan jeg se svak, svak antydning til strek, men har dessverre sett mange sånne streker uten at det har vært spirer der. Håper streken blir sterkere i dagene som kommer [emoji4]
 
Jeg melder meg ut herfra da el ikke har kommet enda... lykke til :)
 
Back
Topp