Så kjedelig Jeg er ca 7 dpo i dag4DPO i dag. Litt irritert over at jeg sover så dårlig om natten, for det klusser med tempingen min Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig Jeg er ca 7 dpo i dag4DPO i dag. Litt irritert over at jeg sover så dårlig om natten, for det klusser med tempingen min Hvordan går det med deg?
Ser dessverre ikke noe men er veldig tidlig enda da! bare å teste igjen om noen dagerDa har jeg tester. Klarte ikke å dy meg siden jeg har en ide om at eggløsninge har vært tidligere denne mnd. Utifra det så er jeg 8 dpo.
Nå har jeg sett meg blind på hele testen så derfor spørr jeg dere. Ser dere noe? Jeg ble veldig usikker.
Hvis jeg legger godviljen til så kan jeg se svak, svak antydning til strek, men har dessverre sett mange sånne streker uten at det har vært spirer der. Håper streken blir sterkere i dagene som kommer [emoji4]Da har jeg tester. Klarte ikke å dy meg siden jeg har en ide om at eggløsninge har vært tidligere denne mnd. Utifra det så er jeg 8 dpo.
Nå har jeg sett meg blind på hele testen så derfor spørr jeg dere. Ser dere noe? Jeg ble veldig usikker.
Ser lovende utVis vedlegget 232694
Testene er 10 min og 7 dpo.
Ser streken godt på den rosa, og svak strek på den blå. Spennende!Vis vedlegget 232694
Vis vedlegget 232694
Nei, denne gangen skal den sitte hele veien!Er typisk meg kjemisk. Blir nok sikkert det men HÅPER HÅPER.
30% på tester på komplettapotek.no
Nei, denne gangen skal den sitte hele veien!
Jeg har nok ikke noe særlig til streksyn, men jeg ser noe på den nederste. Krysser fingrene for deg! Spennende!
Ser lovende ut
Lykke til til deg også! Håper el er like rundt hjørnet [emoji4]Jeg melder meg ut herfra da el ikke har kommet enda... lykke til
Ja! Måtte bare sjekke før moro skyld, så da var det litt penger spart 7 dpo i dagPasser bra! 1 dpo idag [emoji4]
Hurra for kryss!3 dpo i dag