Heia heia!Ja, vi får se om det holdt i så fall ble det nok i siste liten - hvis egget fortsatt var villig, og svømmerne lynraske Heier dem frem!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heia!Ja, vi får se om det holdt i så fall ble det nok i siste liten - hvis egget fortsatt var villig, og svømmerne lynraske Heier dem frem!!
Absolutt ikke, men jeg er bare 2 dpo så det blir rett og slett for dumt [emoji85]Er så teste sjuk men er 5 dpo. Er det barre jeg som er teste sjuk ?
Absolutt ikke, men jeg er bare 2 dpo så det blir rett og slett for dumt [emoji85]
Jeg mener å ha lest fra 5 til 12 dpo, men aner ikke om det er riktig. Så i teorien vil man kunne få positiv test 6 dpo da?Har jo lest at egg kan feste seg fra 5 til 10 dpo. Stemmer det tro ?
Like langt som deg ca, og så lyst til å teste, men alt for tidlig...Er så teste sjuk men er 5 dpo. Er det barre jeg som er teste sjuk ?
Er så teste sjuk men er 5 dpo. Er det barre jeg som er teste sjuk ?
Jeg er 6 dpo og kan ifølge den cb early teste i overimorgen !! Men jeg er så redd for at den skal være negativ, altså ikke slå ut selv om det står at den skal det. [emoji87]Er så teste sjuk men er 5 dpo. Er det barre jeg som er teste sjuk ?
Spennende med symptomer da! [emoji4] Hvor mange dpo er du?Ååh har murringer i magen, ømme pupper og hodepine nesten så jeg røyk på en test i dag tidlig men er så altfor tidlig
5 dpo i morgen er nok alt for tidlig for så mange symptomet så tidligSpennende med symptomer da! [emoji4] Hvor mange dpo er du?