Ikm uke 39 :)

Hopper inn her jeg [emoji4]

Bjørnemor89 - PP1 etter exu i juli - B3 - EL ca 16.09 - IKM ca 29.09

Fjernet en eggleder i juli pga exu, så er litt spent på hvordan prøvingen vil gå i forhold til dette.. Skal visstnok ha el i disse dager, men klarer foreløpig ikke å kjenne hvilken side egget slippes fra (det har jeg vel forsåvidt aldri lagt merke til tidligere heller [emoji12])
 
Er så teste sjuk men er 5 dpo. Er det barre jeg som er teste sjuk ?

Jeg har aldri testet før etter IKM. Har holdt ut til da :shy: Forrige svangerskap, som forøvrig endte i en MA, ventet jeg helt til 8 dager over IKM. Var ikke i tvil om at jeg var gravid, så stresset liksom ikke med testen :joyful: kommer nok ikke til å vente såååå lenge neste gang, siden jeg skal ha progesteronstøtte.
 
Da føler jeg at jeg kan melde meg inn her. Var usikker på syklusen etter SA, men fikk positiv EL test sp defor: Hirka - pp4(pp1 etter SA) - nr 1 - EL 17.09 - IKM ca 27.09
 
Jeg fikk senere EL enn forventet, kan du endre til EL 17.09. og IKM 01.10?
 
Pleier både å kjenne el og ha elslim. Denne gangen hadde jeg litt antydning til slim på onsdag, 2 dager før "tiden", men ingen vondter. Har lagt inn aksjer hver dag/annenhver dag fra mensen, så vi får vel bare se hva som skjer [emoji14]
Når kan man teste?
 
Ååh har murringer i magen, ømme pupper og hodepine :nailbiting: nesten så jeg røyk på en test i dag tidlig men er så altfor tidlig :oops:
 
Back
Topp