Ikm uke 39 :)

Fikk telefon i dag tidlig om at fem egg er befruktet :-) Da venter jeg i spenning på innsett av blasto på tirsdag!
 

Hei[emoji846] Du kan bare ta meg vekk fra listen. Har tydeligvis ikke hatt el enda[emoji12] Fikk testene på onsdag, den første jeg tok var veldig sterk, så ble de svakerer, tenkte kanskje jeg hadde posetivt dagen før. Men jeg fortsatte å teste å så ble den veldig posetiv idag[emoji3] Så får jeg se når den blir negativ igjen.
b3b60fecb91348751e40b9261c475d27.jpg
Tatt onsdag, torsdag og idag.
 
EL i går. Stikking i den ene eggstokken, noen timer etterpå i den andre :wideyed: aldri opplevd i begge før!

Meeen, ingen innlegging av aksjer på maaaange dager, og er nok for seint når mannen kommer hjem i dag, så blir nok ingen baby denne pp :( ...
 
EL i går. Stikking i den ene eggstokken, noen timer etterpå i den andre :wideyed: aldri opplevd i begge før!

Meeen, ingen innlegging av aksjer på maaaange dager, og er nok for seint når mannen kommer hjem i dag, så blir nok ingen baby denne pp :( ...
Er ikke sikkert det er for sent. Siden egget lever i 12-24 timer etter EL så kan dere fremdeles rekke det. Jeg tenker i alle fall at det er verdt et forsøk :)
 
Er ikke sikkert det er for sent. Siden egget lever i 12-24 timer etter EL så kan dere fremdeles rekke det. Jeg tenker i alle fall at det er verdt et forsøk :)
Ja, vi satser på at vi nådde egget denne på, vi, så det er kanskje ikke for sent :)
 
Mistymya . pp 1 . barn 2 . ikm 25.9

Spennende å se hvor fort det går denne gangen. Sist tok det ca. 8 mnd.
 
071b87f1dda6280b1c9c7865f897593a.jpg

De to nederste er fra i dag tidlig og i ettermiddag. La inn aksjer mandag og igår kveld, får det ikke til i kveld, men satser på imorgen. Håper det går denne gangen altså
 
Er ikke sikkert det er for sent. Siden egget lever i 12-24 timer etter EL så kan dere fremdeles rekke det. Jeg tenker i alle fall at det er verdt et forsøk :)

Ja, vi får se om det holdt :p i så fall ble det nok i siste liten - hvis egget fortsatt var villig, og svømmerne lynraske :angelic:;) Heier dem frem!! :gen014:laughing002
 
Back
Topp