Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse, masse lykke til med innsett i dag!Er så spent at jeg ikke sover på natta Skal sette inn en blastocytt i morgen
Jeg er litt usikker, bildet blir veldig utydelig når jeg zoomer. Dessverre er disse testene notoriske når det kommer til skyggestreker. Hvordan ser testen ut i virkeligheten?Gikk på en smell i dag og jeg som skulle vente noen som ser noe ?
Så en liten strek men tror det var en skyggestrek ja, får prøve igjen om et par dager, er bare 6dpo så er jo alt for tidligJeg er litt usikker, bildet blir veldig utydelig når jeg zoomer. Dessverre er disse testene notoriske når det kommer til skyggestreker. Hvordan ser testen ut i virkeligheten?
Spørs om det er i tidligste laget ja. Får krysse fingrene for at streken er sterkere om noen dagerSå en liten strek men tror det var en skyggestrek ja, får prøve igjen om et par dager, er bare 6dpo så er jo alt for tidlig
Så trist å høre om engelen din <3 Masse lykke til denne pp! Hos oss blir det også prøvepause fram til jul om det ikke klaffer denne gangen.Skulle egentlig ikke være i en IKM-gruppe her nå, men jeg blir da så skravlesjuk i DPO-land. [emoji14] Siste pp før det blir en delvis ufrivillig og delvis frivillig prøvepause frem til jul.
XuperB - PP7 etter dødfødsel ((2,5 år prøving totalt). B1 (2) - EL 15.09 - IKM 25.09.
Det er mulig IKM er litt seinere, kommer an på om lutealfasen min er normal eller ikke. Den kan variere litt, og er i perioder på 9 dager bare. Jeg får skyggestreker på det meste av tidligtester, så jeg skal avvente til 2 dager over IKM før jeg ev. tester. Og da kun fordi jeg har time til gyn. samme dag.
Håper det ikke blir nødvendig med prøvepause fordi du skal ruge helt frem til sommeren [emoji173]Skulle egentlig ikke være i en IKM-gruppe her nå, men jeg blir da så skravlesjuk i DPO-land. [emoji14] Siste pp før det blir en delvis ufrivillig og delvis frivillig prøvepause frem til jul.
XuperB - PP7 etter dødfødsel ((2,5 år prøving totalt). B1 (2) - EL 15.09 - IKM 25.09.
Det er mulig IKM er litt seinere, kommer an på om lutealfasen min er normal eller ikke. Den kan variere litt, og er i perioder på 9 dager bare. Jeg får skyggestreker på det meste av tidligtester, så jeg skal avvente til 2 dager over IKM før jeg ev. tester. Og da kun fordi jeg har time til gyn. samme dag.
Så trist å høre om engelen din <3 Masse lykke til denne pp! Hos oss blir det også prøvepause fram til jul om det ikke klaffer denne gangen.
Jeg er 7 dpo i dag og har bare 2 25ml tester. Har noen av dere testet positivt med de før ikm? Og når?
Skulle egentlig ikke være i en IKM-gruppe her nå, men jeg blir da så skravlesjuk i DPO-land. Siste pp før det blir en delvis ufrivillig og delvis frivillig prøvepause frem til jul.
Håper det ikke blir nødvendig med prøvepause fordi du skal ruge helt frem til sommeren [emoji173]
Så trist med dødfødselen[emoji22] Krysser fingrene for at en spire nå fester seg, og kommer om 9 mnd[emoji846]
Takk Nå ruger jeg på et knøtt! Håper det er dn hjemkjær en som slår seg godt nedMasse, masse lykke til med innsett i dag!
Wow, så fantastisk å vite at man har en spire i magen nå er det bare å håpe at den klamrer seg fast <3Takk Nå ruger jeg på et knøtt! Håper det er dn hjemkjær en som slår seg godt ned
Takk. Det er det tøffeste jeg noensinne har vært med på.
Har endel stikninger og murringer nå. Har dårlig erfaring med det. De pp jeg har hatt det har nemlig lf vært defekt. Håper virkelig ikke det denne gangen!
Takk Nå ruger jeg på et knøtt! Håper det er dn hjemkjær en som slår seg godt ned