Ikm uke 39 :)

Så tålmodig du er! Jeg har aldri klart å vente lenger enn 9 dpo med å teste [emoji85]
Hehe, det er fordi sist jeg ble gravid (og dessverre mistet) testet jeg ikke ordentlig positivt før 6 dager over ikm... Så tror jeg er en av de som produserer hcg sent, derfor vil jeg ikke begynne så tidlig, for da blir jeg bare skuffa :p

52c0fff25da9bacd5dcd4866da0f0783.jpg

Jaaa da ble det en sånn idag. Det verste er at jeg syns jeg ser en skyggestrek [emoji85][emoji23] Prøver igjen om et par dager! Er nok alt for tidlig enda (optimist) :)

Hehe, det er fordi sist jeg ble gravid (og dessverre mistet) testet jeg ikke ordentlig positivt før 6 dager over ikm... Så tror jeg er en av de som produserer hcg sent, derfor vil jeg ikke begynne så tidlig, for da blir jeg bare skuffa :p
Skjønner. Jeg har vært gravid (og mistet) to ganger. Da testet jeg positivt tidlig den ene gangen og sent den andre, så det kan også variere fra graviditet til graviditet [emoji5]

Jaaa da ble det en sånn idag. Det verste er at jeg syns jeg ser en skyggestrek [emoji85][emoji23] Prøver igjen om et par dager! Er nok alt for tidlig enda (optimist) :)
Jeg ser også streken, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller ikke. Får håpe den blir sterkere [emoji4]

Jeg ser den :) men om det er skygge eller baby aner jeg ikke, krysser fingrene for deg :D

Ser noe heldig svakt. Får håpe den blir sterkere og sterkere![emoji122][emoji846]

Ja, første test ryker nok enten på fredag eller lørdag. Fikk fire first response-tester i posten i dag, og de skal visstnok være veldig sensitive.

I tilegg kjøpte jeg en haug med billige tester i Polen som jeg ikke aner verken kvalitet eller sensitivitet på, så føler nesten at de ikke teller
emoji23.png

Blir spennende!

Regner med det ryr inn med bilder av tester i løpet av helga og første dagene til uka. Er jo ganske mange i denne IKM-gruppa. :)

Blir spennende!

Regner med det ryr inn med bilder av tester i løpet av helga og første dagene til uka. Er jo ganske mange i denne IKM-gruppa. :)
Ja, det regner jeg også meg. Håper vi får se test fra deg også neste onsdag :)

Ja, første test ryker nok enten på fredag eller lørdag. Fikk fire first response-tester i posten i dag, og de skal visstnok være veldig sensitive.

I tilegg kjøpte jeg en haug med billige tester i Polen som jeg ikke aner verken kvalitet eller sensitivitet på, så føler nesten at de ikke teller [emoji23]

Da blir det positive tester da.

Wow, så fantastisk å vite at man har en spire i magen :D nå er det bare å håpe at den klamrer seg fast <3
Akkurat nå kan jeg jo kalle meg gravid! Håper det fortsetter slik også ;) Ganske kult at man kan dyrke frem embryo i lab også putte den inn igjen :woot:

Så spennende[emoji3] Nå må knøttet spire og gro, og komme til verden om 9 mnd![emoji173]️
Håååååper:Heartred Hadde vært fantastisk!

Tenk, akkurat nå er du faktisk GRAVID! [emoji2] måtte det bare vare i nesten ni måneder til [emoji173]
Det er så kult! Første gang jeg er det!!! Håper bare det forsetter slik :Heartred

Back
Topp