Min test fra i dag :-D Vis vedlegget 232859
Gratulerer [emoji3][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min test fra i dag :-D Vis vedlegget 232859
Jeg fikk denne idag. Er nok litt tilig ute enda.
TakkGratulerer [emoji3][emoji173]️
Selv om jeg unner alle her inne to streker, så unner jeg deg det litt ekstra skal krysse fingre, tær, armer og bein for at TR ikke dukker opp på mandag.Grattis IdaChristinel!
6 DPO her i dag, og jeg syns på en måte dagene går fort, men på en annen måte så syns jeg ikke jeg kommer noe vei i DPO-land. Har null tro på klaff, så egentlig venter jeg bare på at dagene skal gå sånn at jeg er nærmere lapraskopien. Måtte jeg bare få en veldig hyggelig overraskelse ...
Selv om jeg unner alle her inne to streker, så unner jeg deg det litt ekstra skal krysse fingre, tær, armer og bein for at TR ikke dukker opp på mandag.
Gratulerer, skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente litt?Min test fra i dag :-D Vis vedlegget 232859
11 dpo, testen var kritthvitKrysser fingrene for sterkere streker hvor mange dpo er du?
Du kan godt sette meg på gravid. Siden det har vært tydelig to dager nå. Håper spira har satt seg godt fast!Gratulerer, skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente litt?
Å, så kjedelig! :-( men er noen dager igjen til ikm, så fremdeles lov å håpe <311 dpo, testen var kritthvit
Enig, etter å ha spist ananas er det lite råd å få. Eller, det finnes jo wild yam og babyklister da. Har du vurdert det? Jeg mener å ha lest at wild yam øker risikoen for SA bittelitt, så det synes jeg er litt skummelt.Takk!
Skulle ønske det var noe en kunne gjøre for å øke sjansene utover å leve sunt og forsøke å treffe med aksjer ... De fleste kjerringråd går jo på dette med eggløsning, og der har jeg jo ikke noe problem i det minste. Hverken med fruktbart sekret eller at den ikke dukker opp.
En ting er sikkert, jeg kommer ikke til å være redd for uplanlagt graviditet ever.
Enig, etter å ha spist ananas er det lite råd å få. Eller, det finnes jo wild yam og babyklister da. Har du vurdert det? Jeg mener å ha lest at wild yam øker risikoen for SA bittelitt, så det synes jeg er litt skummelt.
Håper fortsatt jeg går på canesten kur nå, kan kremen som blander seg med urin påvirke testen?Å, så kjedelig! :-( men er noen dager igjen til ikm, så fremdeles lov å håpe <3
Det har du sikkert rett i, jeg har veldig lite kunnskap om det.Jeg prøvde wild yam krem for å forlenge LF i et par pp, kan ikke si det funka. Og babyklister er vel mest til de som opplever flere kjemiske og SA?
Men ja, fryktelig lite en egentlig kan gjøre. Null kontroll over annet enn aksjer egentlig, og der er vi avhengige av en annen part også så full kontroll har man jo ikke der heller. Litt vanskelig å svelge for meg som har et bittelite kontrollbehov.
Det vet jeg dessverre ikke, men det kan jo væreHåper fortsatt jeg går på canesten kur nå, kan kremen som blander seg med urin påvirke testen?
Det har du sikkert rett i, jeg har veldig lite kunnskap om det.
Kjenner meg igjen i det du skriver om kontrollbehov ja Heldigvis har mannen stilt opp på kommando så langt, men hvem vet hvordan det blir om prøvingen drøyer mye lenger.
ÅDa kom tanta på besøk
Uff, så kjedelig Masse lykke til neste pp!Da kom tanta på besøk