Min vet ingenting annet enn det jeg har fortalt ham, så jeg håper jeg klarer å opprettholde det informasjonsnivåetMin har dessverre lest dette med at annenhver dag er plenty, og i teorien er det jo det men jeg syns det er lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min vet ingenting annet enn det jeg har fortalt ham, så jeg håper jeg klarer å opprettholde det informasjonsnivåetMin har dessverre lest dette med at annenhver dag er plenty, og i teorien er det jo det men jeg syns det er lite.
Min vet ingenting annet enn det jeg har fortalt ham, så jeg håper jeg klarer å opprettholde det informasjonsnivået
Haha, sneaky lady Høres uansett ut som at dere traff bra med aksjene daDet hadde vært bedre om han hadde visst det, før han fant ut av det var det aksjer på samtlige fertile dager i pp. Nå er det litt mindre, men fikk lurt han med på en bonusdag dagen før EL i det minste. Gave him an offer he could not refuse. Funka ikke så bra dagen etter, men da var vi utslitte begge to uansett. Var travel uke!
Haha, sneaky lady Høres uansett ut som at dere traff bra med aksjene da
Wow, her har vi gjort det én gang på 2 mnd [emoji23] men tror vi traff ganske bra så vi er optimistiske! Eller jeg, da, mannen tror ikke man kan bli gravid hvis man ammer enda. [emoji14]Det hadde vært bedre om han hadde visst det, før han fant ut av det var det aksjer på samtlige fertile dager i pp. Nå er det litt mindre, men fikk lurt han med på en bonusdag dagen før EL i det minste. Gave him an offer he could not refuse. Funka ikke så bra dagen etter, men da var vi utslitte begge to uansett. Var travel uke!
Wow, her har vi gjort det én gang på 2 mnd [emoji23] men tror vi traff ganske bra så vi er optimistiske! Eller jeg, da, mannen tror ikke man kan bli gravid hvis man ammer enda. [emoji14]
Skjønner! Da lover det jo kanskje godt at dere fikk tatt igjen littHadde vi ikke vært barnløse så hadde det ikke blitt så hyppig da. Og vi er kun rimelig aktive i den perioden, og så er det dødt frem til det nærmer seg eggløsning igjen. Og vi hadde litt å ta igjen da det hadde vært rimelig tørke her i ganske mange måneder pga graviditet med blødninger og deretter dødfødselen og utskraping og bleh.
Min mor trodde heller ikke det, men fant raskt ut av det da hun var 4 mnd på vei med yngstemann i flokken.
Gleder meg til og se [emoji16]Nå har jeg kjøpt flere g-tester, tror ikke jeg klarer å dy meg for å svi av en imorgen tidlig! Da er jeg 11/12 dpo
Nå har jeg kjøpt flere g-tester, tror ikke jeg klarer å dy meg for å svi av en imorgen tidlig! Da er jeg 11/12 dpo
Vi får ta en testedate, da! [emoji4]Det må jeg også[emoji85] er også 11/12 dpo i morgen[emoji4]
Fortsatt tidlig, krysser fingrene for tydeligere strek snartHei igjen! Har ikke vært særlig aktiv her, men jeg tester vanligvis ikke etter EL eller noe, så tiden før ikm er det som regel ikke så mye fra meg. Er i dag det jeg TROR er 9 dpo. Men har egentlig ikke peiling. Hadde en blødning på to dager en stund etter ma'en, og regnet med at det var tanta. Så om jeg tar utgangspunkt i slik syklusen var før, er jeg nå 9 dpo. Har i kveld tatt denne testen. Ser en strek, men kom opp etter tida, så mulig det er skygge (fant ut at disse testene visstnok var kjent for det). Får bare krysse fingrene for oss alle fremover[emoji4]
Det ble uforandret test/hvit test hos meg idag. Mulig det enda er alt for tidlig for meg så jeg skal teste på ikm dagen også, for å være sikker