Til høgre igår, venstre idag..
Jeg ser! Spesielt på den fra i dag[emoji4] krysser fingrene[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek på begge Den idag ser sterkere ut! Må være noe på gang her
Lurar på om det kan vere noko her?
Ser strekene! Sterkest på den til venstre
Ser på den til venstre! Krysser fingrene for at den blir sterkere dagene som kommer
Tror jeg ser noeEndelig fikk jeg lasta opp bilde med mye om og men men jeg ser en strek omg aldri hatt noe streksyn før ser dere det samme som meg?
Æææh nesten så jeg begynner å grine her Er ikke tatt på morgen urin daTror jeg ser noe
Endelig fikk jeg lasta opp bilde med mye om og men men jeg ser en strek omg aldri hatt noe streksyn før ser dere det samme som meg?
Vis vedlegget 233008 No trodde jeg at mens smertene var komment men når jeg kjenner etter er det kun på eine siden i trekanten. Ikkje ved eggstokken.
Har kvitt utflod og no som ligner eggløsningslim som jeg har hatt 2 ganger i dag.
Negative tester. 12 dpo. Vil barre ha mensen og ny PP
Må si jeg syns jeg ser en svak strek der[emoji846]
Jeg har innstilt meg på skugge. Har hatt den i 2 dager og ikkje sterkere. Har gitt opp.
Endelig fikk jeg lasta opp bilde med mye om og men men jeg ser en strek omg aldri hatt noe streksyn før ser dere det samme som meg?
Ser noe det ja[emoji3] Håper den blir sterkere og sterkere[emoji122]
har nå lest igjennom alle sidene her og ser alle dere med positive tester og kjenner da jeg gleeeder meg til å teste på mandag håper jeg blir like heldig har bare tatt EL-tester, men di har vert positive hver dag nå i 13 dager ;D