Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeDet er ikke til å tro ENDELIG!!!! Håååper det går bra
Gratulerer så myeDet var ingen tvil! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tr kom i dag, men jeg var veldig glad! Vi er ikke prøvere lenger siden det finnes ikke vi lenger!
Gratulerer alle med positive tester! Og lykke til til de som har fått besøk av tante rødt!
Det var hyggelig å være med dere på prøvingen!
Tuuusen takkGratulerer så mye
Nei det var trist[emoji174] Håper du tar vare på deg selv[emoji257]Tr kom i dag, men jeg var veldig glad! Vi er ikke prøvere lenger siden det finnes ikke vi lenger!
Gratulerer alle med positive tester! Og lykke til til de som har fått besøk av tante rødt!
Det var hyggelig å være med dere på prøvingen!
Så leit å høre at du mistet spiren din masse lykke til med neste ppDa var jeg tilbake etter tidlig SA (om man kan kalle det det så tidlig). Første gang vi har prøvd og håpet spiren skulle holde fast, men den gang ei. Vi får prøve igjen når kroppen har ryddet opp!
Lykke til til alle som har fått positive tester og til dere som fortsatt prøver <3
[emoji173]Da var jeg tilbake etter tidlig SA (om man kan kalle det det så tidlig). Første gang vi har prøvd og håpet spiren skulle holde fast, men den gang ei. Vi får prøve igjen når kroppen har ryddet opp!
Lykke til til alle som har fått positive tester og til dere som fortsatt prøver <3
Å nei, så tristDa var jeg tilbake etter tidlig SA (om man kan kalle det det så tidlig). Første gang vi har prøvd og håpet spiren skulle holde fast, men den gang ei. Vi får prøve igjen når kroppen har ryddet opp!
Gratulerer med dere som har fått posetive tester[emoji173]️ Og dere som har fått tr, lykke til neste gang[emoji846] Jeg har spottet siden 10 dpo, er 13 dpo idag. Så har ikke store forhåpninger. Men har tatt disse testene de siste dagene. Den nederste er tatt idag, de tre andre er jeg ikke sikker på hva som er rett rekkefølge[emoji12] Tenker det kanskje er kjemisk? Hva tror dere?
Gratulerer med dere som har fått posetive tester[emoji173]️ Og dere som har fått tr, lykke til neste gang[emoji846] Jeg har spottet siden 10 dpo, er 13 dpo idag. Så har ikke store forhåpninger. Men har tatt disse testene de siste dagene. Den nederste er tatt idag, de tre andre er jeg ikke sikker på hva som er rett rekkefølge[emoji12] Tenker det kanskje er kjemisk? Hva tror dere?
Får ikke opp noen tester jeg men spennende da! Skal du teste igjen imorgen? Jeg har testet igår og idag.. synes jeg skimtet en svak svak strek, Men vet ikke om det er ønsketenkning eller ikke
Glemte helt å legge bildene med[emoji12] Men nå kan du se[emoji846]