Ikm uke 39 :)

Gratulerer til alle som har fått positiv test! Håper flere kommer etter. :)

Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun TR/utflod?!? Kjemisk? Har ikke hatt skikkelig TR etter SA enda... noen med erfaringer?Vis vedlegget 233230

Hormonelle blødninger er ikke uvanlig (mange kaller det festeblødning, men en kan også få blødning etter at egget har festet seg av rent hormonelle årsaker). Skjøre slimhinner etc. Det var jo en kjempefin strek!!

Gratulerer til alle dere med to streker :)

Her kommer tr i løpet av dagen, begynt å spotte. Gratulerer til alle gravide og lykke til alle som må inn i ny pp[emoji173]️

Har fått disse testene, er såååå usikker!

Vedlegg

• IMG_7327.JPG
    IMG_7327.JPG
    580,3 KB · Visninger: 124
Jeg venter og venter..:wacky: Hadde siste mens fra 26 august, Men eggløsning var en uke forsinket. Så da er ikke ikm før til søndag:rolleyes: Hittil har testene vært negative. Blæ. Vil så gjerne. Gratulerer så mye til alle med positive tester :happy093

TR kom idag [emoji20]

TR her også.
Gratulerer så mye til alle dere med positiv test! [emoji173] og til dere andre: håper vi ses i juligruppa!

Så mange fine tester her inne [emoji7]
Selv er jeg 12dpo idag, tror jeg. Har fått kritthvite tester hver dag, men idag følte jeg at jeg så noe svakt. Vi får vel bare se om det skjer noe videre de neste dagene. Sist graviditet testet jeg ganske sterkt 12dpo, men det er vel forskjellig fra gang til gang.

11 dpo, fortsatt høy temp, men rosa på papiret i kveld. Vet mer i morgen. Tempen pleier å synke 12 dpo

Jeg har ikm lørdag, men har fortsatt helt hvite tester. Er det fortsatt håp?
Skjønner meg ikke helt på dette med dpo, når ikm er lørdag hvor mange dpo er jeg nå da?:rolleyes:

Back
Topp