Da er du mest sannsynlig 11dpo. Håpet er ikke ute før du får mensenJeg har ikm lørdag, men har fortsatt helt hvite tester. Er det fortsatt håp?
Skjønner meg ikke helt på dette med dpo, når ikm er lørdag hvor mange dpo er jeg nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du mest sannsynlig 11dpo. Håpet er ikke ute før du får mensenJeg har ikm lørdag, men har fortsatt helt hvite tester. Er det fortsatt håp?
Skjønner meg ikke helt på dette med dpo, når ikm er lørdag hvor mange dpo er jeg nå da?
Da er du mest sannsynlig 11dpo. Håpet er ikke ute før du får mensen
Det er ikke til å tro ENDELIG!!!! Håååper det går bra
ja var ikke akkurat sånn at jeg venta i 2 timer før jeg testa litt utålmodig da blir nok en test i morgen å hvor mange dpo er du ?Heldigvis er ikke håpet ute for oss helt enda
Det er ikke til å tro ENDELIG!!!! Håååper det går bra
12 idag. Mener vi begge har ikm på fredag?Ja
ja var ikke akkurat sånn at jeg venta i 2 timer før jeg testa litt utålmodig da blir nok en test i morgen å hvor mange dpo er du ?
Ja så er jo noen dager igjen12 idag. Mener vi begge har ikm på fredag?
Tusen takkGratulerer så mye! [emoji7][emoji1303]
Tusen takk Spennende!!! Høres lovende ut! Jeg testa midt på ettermiddagen, klarte ikke vente lengerGratulerer! [emoji7]
Er spent på hva som venter meg i morgen. Jeg er en dag over ikm (skulle teste i morges, men sovna av og glemte det i alt stresset!), kom ikke hjem før nå, og føler det er litt sent å teste nå så venter til i morgen tidlig! Fortsatt ingen spotting, som jeg pleier å ha i et par dager før TR [emoji44]
Så fantastisk at det endelig var deres tur!! [emoji1] Gratulerer så mye [emoji173][emoji173]Det er ikke til å tro[emoji813]red ENDELIG!!!! Håååper det går bra
Tusen takk Ja dette var godt! Når man har prøvd i ett og et halvt år og aldri vært gravid Håper den har tenkt å bli der inneSå fantastisk at det endelig var deres tur!! [emoji1] Gratulerer så mye [emoji173][emoji173]
H*n har værsågod å klamre seg fast helt til juni!Tusen takk Ja dette var godt! Når man har prøvd i ett og et halvt år og aldri vært gravid Håper den har tenkt å bli der inne
Gratulerer [emoji173][emoji7]Det var ingen tvil! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Æsj, det var ikke noe gøy å se håper virkelig det er deres tur neste pp
I dag sank tempen, så da er det bare å gjøre seg klar for ny runde [emoji17][emoji174]
Kunne ikke vært mer enig!!H*n har værsågod å klamre seg fast helt til juni!