Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg 3 dager over IKM.
Jeg syntes selv å skimte en strek på den midterste testen, men de burde jo vært mye sterkere mtp at jeg er over IKM. Så er nok bare viljen min som ser de[emoji23]
Tror jeg kan se noe på nedersteDa var jeg 3 dager over IKM.
Jeg syntes selv å skimte en strek på den midterste testen, men de burde jo vært mye sterkere mtp at jeg er over IKM. Så er nok bare viljen min som ser de[emoji23]
Ser noeJeg viser den her også jeg[emoji16] tok ny test i kveld, (fortsatt 3 dager over IKM) og der kan jeg faktisk se streken! Hva tenker dere?[emoji16] krysser fingrene for at testen i morgen tidlig også viser to streker ![emoji28]
Ble kjemisk her.. positiv test sist tirsdag, sterkere frem til fredag og så svakere igjen. Blødd lite (ikke frisk blod heller..) men lenge. Skal måle hcg denne uken så da får jeg hvertfall registrert at dette gikk feil vei andre pp på rad..
Ble kjemisk her.. positiv test sist tirsdag, sterkere frem til fredag og så svakere igjen. Blødd lite (ikke frisk blod heller..) men lenge. Skal måle hcg denne uken så da får jeg hvertfall registrert at dette gikk feil vei andre pp på rad..
Takk det samme mistet i uke 8 sist pp, så var ikke super optimistisk på å bli gravid før første mens, men når testene først blir positive for så å bli svakere så blir man jo skuffaSå trist[emoji22] Ble kjemisk her og, sist tidlig sa. Håper vi begge slipper det neste mnd! Krysser fingrene for at neste pp gjelder[emoji122] Lykke til[emoji846]
Takk det samme mistet i uke 8 sist pp, så var ikke super optimistisk på å bli gravid før første mens, men når testene først blir positive for så å bli svakere så blir man jo skuffa