Ikm uke 39 :)

:nailbiting::nailbiting::nailbiting: er ganske redd for at dette skal være en graviditet for jeg testa seint forrige gang og det endte i en ma :( Men det har kanskje egentlig ikke noen sammenheng?
Tror ikke det har noen sammenheng egentlig... jeg testet også sent sist og da hadde jeg en SA, men det var ikke før i uke 9 :) hadde det vært en sammenheng hadde det nok skjedd tidligere enn det... :)
Når hadde du MA?

Tror ikke det har noen sammenheng egentlig... jeg testet også sent sist og da hadde jeg en SA, men det var ikke før i uke 9 :) hadde det vært en sammenheng hadde det nok skjedd tidligere enn det... :)
Når hadde du MA?

Trist :hug013 Forsteret stoppet å utvikle seg i uke 8 men oppdaget det sent i uke 10:sorry:

3 dagen over ikm uten tegn til hverken positiv test eller tr :wtf: Slitsomt! Mye murringer forrige uke men nå er det ikkeno.. og veldig hvite tester. Ugg :(

Hvordan går det meg deg, har du testet noe mer? :)
Har målt hcg en gang, vært hos lege, på sykehuset, og skal inn igjen neste uke. Så alt er fortsatt veldig usikkert. Hcg målt til 159 på 4+1, vet ikke om det er normalt eller ikke. Blir spennende å se om den stiger :)

Har målt hcg en gang, vært hos lege, på sykehuset, og skal inn igjen neste uke. Så alt er fortsatt veldig usikkert. Hcg målt til 159 på 4+1, vet ikke om det er normalt eller ikke. Blir spennende å se om den stiger :)
Så tidlig er det jo veldig varierende hvor mye hcg kroppen har hatt tid til å produsere, spesielt med tanke på når egget festet seg osv, men 159 er helt normalt :) krysser fingrene for at det fortsetter å stige som det skal :)

159 på 4+1 er veldig bra tall individuelt sett. Blir utrolig spennende å se på det andre tallet, men for å gi deg litt sammenlikningsgrunnlag så er det vel sånn at alt over 50 på 4+0 er fint.
Jeg hadde 87 på 13dpo (3+6) og 171 15dpo (4+1) og det var helt perfekte tall ift alle tabeller.

Det er fortsatt en del her som ikke er blitt skrevet på verken gravid eller tr? Hvordan går det med dere siste? :)

Fikk svar på blodprøven idag. Den var under 5, så da er jeg ikke gravid.. Bare syklusen som tuller. Synes dette er så utrolig rart og jeg er veldig lei meg:( ingen mens og såre nippler og masse utflod.. og ikke gravid?! Hva søren skjer da liksom?

Ble en tidlig sa på meg. [emoji17] Om man kan kalle det det. Hadde jeg ikke tatt graviditetstest så hadde jeg trodd at det bare var tanta som bare var litt forsinket. Så jeg er klar for pp 8.

Back
Topp