Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg oppdatert så langt Mangler det noe? Og hvordan går det med dere siste?
Da har jeg oppdatert så langt Mangler det noe? Og hvordan går det med dere siste?
Kjedelig :/ venter med å sette deg på TR til det er helt sikkert daJeg har spottet litt i dag, så regner med TR kommer i morgen[emoji4]
Sånn hadde jeg det sist jeg ble gravid (og mistet da desverre), da fikk jeg ikke positiv før 6 dager over IKM, så det er ikke umuligAner ikke. Negative tester, Men null tegn til tr
Glemte bildeAaaaner ikke testene ble svakere over helga og så sterkere igjen i dag (se bilde, onsdag øverst, nederst fra i dag). Tatt blodprøve i dag og igjen på torsdag for å sjekke hcg. Har «blødninger», unnskyld detaljer, men brun utflod, i en uke nå. Så om det er en kjemisk som henger i? En ufarlig blødning? Mista en tvilling? Hvem vet? Blir sprø av dette. Blir spennende å se hcg målingene hvertfall
Glemte bilde Vis vedlegget 233617
Oi, den siste testen så jo veldig lovende ut! Krysser fingrene for at det er en spire som klamrer seg fast derGlemte bilde Vis vedlegget 233617
Sånn hadde jeg det sist jeg ble gravid (og mistet da desverre), da fikk jeg ikke positiv før 6 dager over IKM, så det er ikke umulig
Jeg står ikke på, måtte ta en ny test i dag.Da har jeg oppdatert så langt Mangler det noe? Og hvordan går det med dere siste?
Gratulerer nå har jeg skrevet deg påJeg står ikke på, måtte ta en ny test i dag.
Takk takkGratulerer nå har jeg skrevet deg på
Den nederste testen ser jo veldig fin ut du må holde oss oppdatert når du får svarGlemte bilde Vis vedlegget 233617
Høres akkurat ut som sånn jeg hadde det, har truaJa jeg får vente og se. Om det ikke er skjedd noe før helgen får jeg ta test på nytt.. Kjennes ut som mensen kommer hele tiden men så er det bare utflod. Jeg har hatt mensmurringer i en drøy ukes tid. Veit jeg hadde eggløsning for jeg tok tester.. Men graviditetstestene er jo helt blenda! Aaaargh
Høres akkurat ut som sånn jeg hadde det, har trua