Ikm uke 39 :)

De andre gangene jeg har blitt gravid har jeg fått festesmerter/ festeblødning 5/6 dpo. Denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig, bare litt murringer av og på. 4 dpo hadde jeg litt vonde murringer( som en svak etterie), og, litt murringer 6 dpo og idag. Denne testen tok jeg i 09.00 tiden. Ser dere en strek?[emoji846] Er 9 dpo idag.
758d293248bbe8b5b17e978fcf98f3b1.jpg

Gratulerer til alle med positive tester! [emoji173]️ Så herlig med bra start på uka!

Selv venter jeg i spenning. Ikm er i dag, men ingen tydelige tegn hverken på det ene eller andre. Har gått til innkjøp av test, så med mindre TR dukker opp i dag (tviler, for jeg pleier å spotte i 1-2 dager først) tester jeg i morgen tidlig! Enten er tanta sein denne gangen eller så er det noe på gang!

Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun TR/utflod?!? Kjemisk? Har ikke hatt skikkelig TR etter SA enda... noen med erfaringer?
IMG_3572.JPG

Da kom tr her :( :( 5 dager før tiden, så jeg skjønner egentlig veldig lite iom at syklusen her alltid er helt presis. Men ingen tvil om at det er den sure gamle tanta, med tanke på både mengde og smerter...

Gratulerer til alle dere med positive tester! [emoji173]️ her fortsetter vi håpefullt mot neste pp.

På grunn av to svake positive tester, men ellers bare negative, var jeg hos legen i dag for å få et klart svar! Fikk tatt blodprøve der og får svar i morgen eller torsdag. MEN det jeg beit meg merke i - da jeg fortalte om den svakt positive testen sa legen at disse testene blir laget for å gi mest mulig positivt svar, dermed skjer det heller at en får falskt positivt svar, enn falskt negativt svar!!! Syntes selv dette hørtes merkelig ut og er jo stikk i strid med alt jeg har hørt om tester tidligere...... Noen tanker om akkurat dette?

Tror det har vært mange aktive fruer på denne ikm uka ;) mange fine positive tester :D gratulerer alle flotte damer, håper små spirene har grodd seg godt fast :D

Ja, så flott at det er så mange gravide :)

Her kom TR i ettermiddag - 2 dager før tida ... :( Visste jo at sjansene var små denne pp, men hadde jo et ørlite håp likevel :sorry:

Men utrolig gøy å se så mange positive tester! :happy: Gratulerer alle sammen! Håper spirene klorer seg fast så lenge de skal :Heartpink

Back
Topp