Ikm uke 39 :)

_20170926_060719-jpg.233164

:wideyed::woot::eek::confused::sad010:sad010:love7
Gratulerer!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Takk!

Så uvirkelig. :love7 Veien hit har vært så vond og lang, så nå håper jeg at dette svangerskapet bare blir en sjarmøretappe sammenlignet med det forrige.

Takk!

Så uvirkelig. :love7 Veien hit har vært så vond og lang, så nå håper jeg at dette svangerskapet bare blir en sjarmøretappe sammenlignet med det forrige.
Gratulerer så mye <3.

Skal oppdatere lista når jeg får henta frem pcen min snart :D

Nå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer??
IMG_3558.JPG
IMG_3560.jpg

Nå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188

Kanskje det er festeblødning? Krysser fingrene for at det er det[emoji122]

Og ja jeg ser en svak strek på den øverste[emoji846]

Nå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188
Mange som har blødninger i svangerskapet :wideyed: men kanskje det var en festeblødning? :p For jeg ser streken :p

Mange som har blødninger i svangerskapet :wideyed: men kanskje det var en festeblødning? :p For jeg ser streken :p
Kanskje det er festeblødning? Krysser fingrene for at det er det[emoji122]

Og ja jeg ser en svak strek på den øverste[emoji846]
Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig :P

Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig :P
Festeblødning kan vel komme mellom 3 og 10 dpo, ettersom jeg har skjønt. :)

Har lest at egget kan feste seg alt fra 2-10 dpo, og 2 dager etter feste, kan vi få posetiv test, sikkert dagen etter, med den sensitive på 10 [emoji846]

Back
Topp