Lenateacup
Glad i forumet
Gratulerer!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Gratulerer
Gratulerer
Gratulerer så mye <3.Takk!
Så uvirkelig. Veien hit har vært så vond og lang, så nå håper jeg at dette svangerskapet bare blir en sjarmøretappe sammenlignet med det forrige.
Gratulerer så mye <3.
Skal oppdatere lista når jeg får henta frem pcen min snart
Ja, så flott at det er så mange gravideTakk!
Virker som det må til litt oppdatering ja, drøss med fine tester jo!
Nå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188
Mange som har blødninger i svangerskapet men kanskje det var en festeblødning? For jeg ser strekenNå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188
Mange som har blødninger i svangerskapet men kanskje det var en festeblødning? For jeg ser streken
Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodigKanskje det er festeblødning? Krysser fingrene for at det er det[emoji122]
Og ja jeg ser en svak strek på den øverste[emoji846]
Festeblødning kan vel komme mellom 3 og 10 dpo, ettersom jeg har skjønt.Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig
Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig