Ikm uke 39 :)

724b1c39828e5b02a0ed5540f732d893.jpg

11dpo i dag og ingen symptomer, så forventningene er ikke høye denne mnd[emoji4]

Gratulerer til alle med positive tester! :D Skulle ikke teste før onsdag jeg, men ramla inn i skapet med g-tester i dag. Angrer som en hund nå for jeg fikk en skikkelig feit skyggestrek, som vanlig. Den feiteste hittil da, men den er grå så er sikker på det er skygge. 10 DPO, nada symptomer og IKM er i dag om LF skulle være defekt igjen (4 av 6 sykluser har hatt LF på 9 dager eller færre). Men spørs om den heller er onsdag/torsdag.
_20170925_095444-jpg.233099

Blir ikke noe flere strimmeltester når jeg er ferdig med den pakken jeg har nå altså. :p

Last edited:
5cc20e0f12aeb92456a6e631ed9d13ad.jpg

Våkna kl halv 6 og klarte ikke å vente lengre! Var bare 4 timer siden sist jeg tissa så ikke verdens mest konsentrerte urin men. Dette kan da umulig være skyggestrek? [emoji7]
Men burde den ikke vært sterkere siden ikm er idag?
Den er helt klart positiv, og den er sterk nok den:-) ta en ny en om 2 dager og se om den er sterkere (og det er den nok)

Nå har jeg snik-lest her inne noen uker, men tenkte det var greit å melde meg inn :)
Er førstegangsprøver, jeg er 28 og samboer 30. Sluttet på p-pillen etter mensen 31 aug - 2.sept, så vet jo ikke helt hvordan syklus er osv. Har gått på p-piller i ca 10 år, men med noen stopp et par mnd for å sjekke at alt sto bra til uten også, og da hadde jeg ganske lik syklus, så håper det kan klaffe :)

Vanskelig å vite med syklus siden det er første mnd uten p-piller men la inn aksjer annenhver dag i ca 1 uke rundt potensiell eggløsning, tok ikke noen tester, men kjente flere symptomer på eggløsning som ekstra utflod, vonde bryster osv. Er vel rundt 11DPO i dag, IKM nå på torsdag, så prøver å ikke teste før det :)

Gratulere alle med positive tester. Gøy å lese om deres opplevelser. Jeg som trodde jeg skulle greie å bare ta det med ro og ikke stresse etter p-pilleslutt, men er jo så spennende å følge med!

Nå har jeg snik-lest her inne noen uker, men tenkte det var greit å melde meg inn :)
Er førstegangsprøver, jeg er 28 og samboer 30. Sluttet på p-pillen etter mensen 31 aug - 2.sept, så vet jo ikke helt hvordan syklus er osv. Har gått på p-piller i ca 10 år, men med noen stopp et par mnd for å sjekke at alt sto bra til uten også, og da hadde jeg ganske lik syklus, så håper det kan klaffe :)

Vanskelig å vite med syklus siden det er første mnd uten p-piller men la inn aksjer annenhver dag i ca 1 uke rundt potensiell eggløsning, tok ikke noen tester, men kjente flere symptomer på eggløsning som ekstra utflod, vonde bryster osv. Er vel rundt 11DPO i dag, IKM nå på torsdag, så prøver å ikke teste før det :)

Gratulere alle med positive tester. Gøy å lese om deres opplevelser. Jeg som trodde jeg skulle greie å bare ta det med ro og ikke stresse etter p-pilleslutt, men er jo så spennende å følge med!

Velkommen inn her[emoji846] Lykke til med å få en spire[emoji3][emoji173]️

Oi, her er det mye graviditet på gang ja! Gratulerer så mye til alle! [emoji122][emoji16]
Håper jeg også kommer etter. Starter ikke testing før ikm, eller noen dager etter. Så hvertfall 6 dager igjen!

Jeg klarte ikke vente til i morgen for å finne ut om streken fra i morges bare var en skygge...
5a164dbf7321339d938e61934a1d1921.jpg

Jeg er ENDELIG gravid, etter snart ett og et halvt års prøving. Jeg er i lykkerus å sitter her å griner av glede. [emoji1][emoji173][emoji1][emoji173]
Åh, så herlig å lese [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!

Jeg klarte ikke vente til i morgen for å finne ut om streken fra i morges bare var en skygge...
5a164dbf7321339d938e61934a1d1921.jpg

Jeg er ENDELIG gravid, etter snart ett og et halvt års prøving. Jeg er i lykkerus å sitter her å griner av glede. [emoji1][emoji173][emoji1][emoji173]
Gratulerer!!

Spørsmål. Før SA har jeg hatt ganske stabil syklus på 25/26 dager (en gang en dag over og en gang to dager under ila 1,5 år siden pilleslutt).
Begynte å blø pga SA 30 august, og hadde EL 17 september. Lutealfasen min har vært på 11 dager, og jeg regner defor IKM 27/9. Det er derimot CD 28.. tror dere det er sykluslengden min jeg burde forholde meg til, eller vil lutealfasen trolig holde seg lik?

Back
Topp