TakkGratulerer [emoji3][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer [emoji3][emoji173]️
Tusen takk [emoji173]Gratulerer[emoji813]red så gøy!
Den er helt klart positiv, og den er sterk nok den ta en ny en om 2 dager og se om den er sterkere (og det er den nok)
Våkna kl halv 6 og klarte ikke å vente lengre! Var bare 4 timer siden sist jeg tissa så ikke verdens mest konsentrerte urin men. Dette kan da umulig være skyggestrek? [emoji7]
Men burde den ikke vært sterkere siden ikm er idag?
Jeg skal gjøre det! [emoji106][emoji173]Den er helt klart positiv, og den er sterk nok den ta en ny en om 2 dager og se om den er sterkere (og det er den nok)
Nå har jeg snik-lest her inne noen uker, men tenkte det var greit å melde meg inn
Er førstegangsprøver, jeg er 28 og samboer 30. Sluttet på p-pillen etter mensen 31 aug - 2.sept, så vet jo ikke helt hvordan syklus er osv. Har gått på p-piller i ca 10 år, men med noen stopp et par mnd for å sjekke at alt sto bra til uten også, og da hadde jeg ganske lik syklus, så håper det kan klaffe
Vanskelig å vite med syklus siden det er første mnd uten p-piller men la inn aksjer annenhver dag i ca 1 uke rundt potensiell eggløsning, tok ikke noen tester, men kjente flere symptomer på eggløsning som ekstra utflod, vonde bryster osv. Er vel rundt 11DPO i dag, IKM nå på torsdag, så prøver å ikke teste før det
Gratulere alle med positive tester. Gøy å lese om deres opplevelser. Jeg som trodde jeg skulle greie å bare ta det med ro og ikke stresse etter p-pilleslutt, men er jo så spennende å følge med!
Noen som ser noe....? Vis vedlegget 233110
Åh, så herlig å lese [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!Jeg klarte ikke vente til i morgen for å finne ut om streken fra i morges bare var en skygge...
Jeg er ENDELIG gravid, etter snart ett og et halvt års prøving. Jeg er i lykkerus å sitter her å griner av glede. [emoji1][emoji173][emoji1][emoji173]
Gratulerer!!Jeg klarte ikke vente til i morgen for å finne ut om streken fra i morges bare var en skygge...
Jeg er ENDELIG gravid, etter snart ett og et halvt års prøving. Jeg er i lykkerus å sitter her å griner av glede. [emoji1][emoji173][emoji1][emoji173]
Tusen tusen takk! [emoji7][emoji7]Åh, så herlig å lese [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!
Tusen takk [emoji1][emoji7]Gratulerer!!
Jeg klarte ikke vente til i morgen for å finne ut om streken fra i morges bare var en skygge...
Tusen takk [emoji179]Gratulerer[emoji175]