Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må jo være en babystrek[emoji3]
Våkna kl halv 6 og klarte ikke å vente lengre! Var bare 4 timer siden sist jeg tissa så ikke verdens mest konsentrerte urin men. Dette kan da umulig være skyggestrek? [emoji7]
Men burde den ikke vært sterkere siden ikm er idag?
Jeg tror babystrek!Hva tror dere om denne?? Babystrek eller skyggestrek? 3-5 dager til IKM
Dette må jo være en bsbystrek[emoji9]Nå har jeg prøvd å bli gravid siden mai 2016 og har tatt en god del graviditetstester. Alle har så lang vært blendahvite, ikke antydning til en skygge engang. Men i dag kom denne!! Har ikm onsdag/torsdag. Vet ikke om jeg tørr å håpe. Er så redd for å bli skuffet hvis det er skyggestrek. Hva tror dere?
Våkna kl halv 6 og klarte ikke å vente lengre! Var bare 4 timer siden sist jeg tissa så ikke verdens mest konsentrerte urin men. Dette kan da umulig være skyggestrek? [emoji7]
Hva tror dere om denne?? Babystrek eller skyggestrek? 3-5 dager til IKM
Håper virkelig vi har babystreker alle sammen [emoji173]Nå har jeg prøvd å bli gravid siden mai 2016 og har tatt en god del graviditetstester. Alle har så lang vært blendahvite, ikke antydning til en skygge engang. Men i dag kom denne!! Har ikm onsdag/torsdag. Vet ikke om jeg tørr å håpe. Er så redd for å bli skuffet hvis det er skyggestrek. Hva tror dere?
Jeg håper virkelig! [emoji7]Dette må jo være en bsbystrek[emoji9]
Klar og fin strek!!! blir sterkere, mye som spiller inn!
Hva tror dere om denne?? Babystrek eller skyggestrek? 3-5 dager til IKM
Nå har jeg prøvd å bli gravid siden mai 2016 og har tatt en god del graviditetstester. Alle har så lang vært blendahvite, ikke antydning til en skygge engang. Men i dag kom denne!! Har ikm onsdag/torsdag. Vet ikke om jeg tørr å håpe. Er så redd for å bli skuffet hvis det er skyggestrek. Hva tror dere?
Herregud så glad jeg blir av å høre det! [emoji7] Jeg har jo aldri sett noen form for strek på en graviditetstest før, så jeg aner ikke hva som er babystrek/skyggestrek.Skygger er vel ikke så sterke? Babystrek vil jeg si[emoji7]
Jeg tror det er babystrek Forsiktig gratulerer. Kjenner også på redselen for skyggestrek...Nå har jeg prøvd å bli gravid siden mai 2016 og har tatt en god del graviditetstester. Alle har så lang vært blendahvite, ikke antydning til en skygge engang. Men i dag kom denne!! Har ikm onsdag/torsdag. Vet ikke om jeg tørr å håpe. Er så redd for å bli skuffet hvis det er skyggestrek. Hva tror dere?
Gratulerer så gøy!
Gratulerer [emoji3][emoji173]️Tror ikm er i dag
Tror ikm er i dag
Din strek er jo enda sterkere enn min. Så et forsiktig gratulerer til deg også da [emoji1] Ja det er kjempeskummelt med disse skyggestrekene.Jeg tror det er babystrek Forsiktig gratulerer. Kjenner også på redselen for skyggestrek...
Gratulerer
Dagens test, mye sterkere enn tidligere[emoji16] men tør ikke helt å kalle meg gravid før ikm i morgen. Er så redd for at det skal være kjemisk som så mange snakker om[emoji51]