Lenateacup
Glad i forumet
Gratulerer!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer![]()
Gratulerer

Gratulerer![]()
Veien hit har vært så vond og lang, så nå håper jeg at dette svangerskapet bare blir en sjarmøretappe sammenlignet med det forrige.

Gratulerer så mye <3.Takk!
Så uvirkelig.Veien hit har vært så vond og lang, så nå håper jeg at dette svangerskapet bare blir en sjarmøretappe sammenlignet med det forrige.
Gratulerer så mye <3.
Skal oppdatere lista når jeg får henta frem pcen min snart![]()
Ja, så flott at det er så mange gravideTakk!
Virker som det må til litt oppdatering ja, drøss med fine tester jo!![]()
Nå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188
Mange som har blødninger i svangerskapetNå skjønner jeg ingenting. I går kom det rosa slim på papiret "jaja, der kom TR" tenkte jeg. Men det stoppa opp! Og i dag kommer det bare litt brunt. Tok ny test i dag tidlig. Er ikke svak strek på den mest sensitive (øverst)? Hvorfor har jeg da hatt blødning 2 dager før IKM?? Noen med erfaringer?? Vis vedlegget 233187Vis vedlegget 233188
men kanskje det var en festeblødning? 

Mange som har blødninger i svangerskapetmen kanskje det var en festeblødning?
For jeg ser streken
![]()
Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodigKanskje det er festeblødning? Krysser fingrene for at det er det[emoji122]
Og ja jeg ser en svak strek på den øverste[emoji846]
Festeblødning kan vel komme mellom 3 og 10 dpo, ettersom jeg har skjønt.Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig![]()
Kan vel ikke være festeblødning 8dpo...? Og da burde det vel heller ikke være strek på testen i dag? Beste er vel å bare vente å se, men er så utålmodig![]()