Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det er skikkelig tristNå tror jeg virkelig at dette går mot kjemisktestene ble ikke noe sterkere mellom 10 og 12 dpo, og de var jo ikke akkurat sterke i utgangspunktet. Eneste håpet jeg klinger meg til er at jeg får sterkere test ikveld siden da blir det 48 timer siden den sterkeste testen, nå har det vel gått bare 38 timer, eller noe sånt…
Dette var dritt, andre gang på rad.
ser veldig ut som mine tester når det ente med kjemisk.. håper alt for deg at hcg bare er litt «tregt» 
Nei ikke som jeg vet, ingen andre symptomer enn litt uregelmessig mens etter jeg sluttet på p-pillerJa, se der.. kjipe er jo at det blir så dyrt å teste flere ganger om dagen i lengden
Du har ikke pcos el? Da kan man ha semi høy LH lenge uten skikkelig tydelig topp
Er vel andre syklusen min etter jeg fikk gutten min som ble 1 år i juli.. i dag var den nede igjen da.Ja det gir jo mening! Men man kan også bli syk uten å være gravid selvfølgelig, men det er lettere å «catch something» siden kroppen reduserer immunresponsen, detta blir spennendeI følge ChatGPT er det faktisk en greieJeg måtte spørre siden jeg selv er forkjølet nå
Startet på kvelden 8 dpo hos meg da, og sitter her nå på 10 dpo og håper det har en god grunn
Vis vedlegget 470238
#SnyterNesaLei for det kjære deg - håper virkelig spiren sitter neste gang - stor klem til degJeg har muligens hatt en streifer denne runden igjen, med noen skyggestreker på flere tester de siste dagene, men som nå er borte. Så da går det nok mot mensen, så jeg kan settes på TR, @Tobr

Vent kjære deg, dette skal gå braBestemte meg for å ikke ta ny gtest i morges og heller vente til det har gått 48timer. Men nå går jeg og tenker, hva om hcg er synkende. Man blir tullerusk i starten

TakkerVent kjære deg, dette skal gå bra![]()
![]()
Må bare prøve stole på at jeg og kan være heldig
Det var trist å høre.. Håper spiren sitter neste måned. Krysser fingre for deg!Jeg har muligens hatt en streifer denne runden igjen, med noen skyggestreker på flere tester de siste dagene, men som nå er borte. Så da går det nok mot mensen, så jeg kan settes på TR, @Tobr

Ja min HRV vår helt bånn i bøtta (på rødt nivå med garmin) når jeg var gravid, men det begynte sånn type 18 dpo, da ble jeg skikkelig trøtt og slitenJeg har ikke turt å teste enda, men har lagt merke til at HRV-en min som registreres av klokka har blitt blitt lavere og lavere siste uken. Når er den helt på bunn og sier at det kan tyde på overbelastning og at jeg må hvile (har sovet på sofaen etter jobb samtlige dager siste uken, hahah). Noen som har opplevd sammenheng med det og graviditet?
Jeg håper jo så mye så tolker jo alt i den retning men. Har heller ikke spottet noe før ikm denne perioden, og til vanlig gjør jeg dette opp mot en 4-5 dager før
Jaja, får se på mandag/tirsdag om tanta melder avbud![]()

Det er babystrek, gratulererJeg trenger hjelp damer. Hva tenker dere om denne? Kveld 13 dpo . Er jeg gal, eller er det noe der??Vis vedlegget 470244

Den er positiv! Gratulerer!Jeg trenger hjelp damer. Hva tenker dere om denne? Kveld 13 dpo . Er jeg gal, eller er det noe der??Vis vedlegget 470244

Hehe du er kjempegal - det der er jo knall positiv test, ingen tvil om!!!Jeg trenger hjelp damer. Hva tenker dere om denne? Kveld 13 dpo . Er jeg gal, eller er det noe der??Vis vedlegget 470244

Er liksom litt for godt til å være sant. Da gir det mening at jeg ble litt kvalm og rar etter de to kaffekoppene på jobb i dag, haha.
Skikkelig babystrek! Gratulerer så myeJeg trenger hjelp damer. Hva tenker dere om denne? Kveld 13 dpo . Er jeg gal, eller er det noe der??Vis vedlegget 470244

Gratulerer !!Jeg trenger hjelp damer. Hva tenker dere om denne? Kveld 13 dpo . Er jeg gal, eller er det noe der??Vis vedlegget 470244