IKM UKE 39 + 40

Åh tusen takk dere, jeg er relativt skjelven :Heartred:nailbiting: Er liksom litt for godt til å være sant. Da gir det mening at jeg ble litt kvalm og rar etter de to kaffekoppene på jobb i dag, haha.

Tror jeg skal rase av gårde til apoteket for noen flere tester og teste på morgenen i morgen også! :smiley-ashamed004
Jippiii! :excited001
Si fra når du vil settes på gravid!:binkybaby

Nå skjønner jeg ikke bæret :happy8

Vedlegg

• IMG_4430.png
    IMG_4430.png
    1,3 MB · Visninger: 66
Hei alle i gruppa!
Gjerne tag meg og si fra når dere vil settes på gravid/TR. Det er ganske mange i gruppa, så det gjør livet mitt litt lettere! :shy:
Lykke til alle sammen! Straks starter den første uka vår!:excited001

Var ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer
Når jeg var gravid sist hadde jeg veldig lettblødende livmorhals. Hadde sikkert 20 blødninger. :/ begynte litt senere hos meg da. Men tenkte bare og dele likevell.nå er gutten straks 2 :) Håper veldig at dette går bra likevell ❤️❤️

Var ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer
Har lest om flere historier her med blødning i starten som går fint, krysser alt for deg at du bare har anstrengt deg eller noe, mange som har blødninger i vellykkede svangerskap så vi håper :smiley-angelic001 :Heartred

Back
Topp