Drømte i natt at jeg fikk litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og gjett hva jeg fikk nå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper det er helt uskyldig :/Drømte i natt at jeg fikk litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og gjett hva jeg fikk nå![]()
Jippiii!Åh tusen takk dere, jeg er relativt skjelvenEr liksom litt for godt til å være sant. Da gir det mening at jeg ble litt kvalm og rar etter de to kaffekoppene på jobb i dag, haha.
Tror jeg skal rase av gårde til apoteket for noen flere tester og teste på morgenen i morgen også!![]()

NeiiiDrømte i natt at jeg fikk litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og gjett hva jeg fikk nå![]()
Nei, skulle vente til i morgen for å se etter 48 timer. Mistet troen nå assNeiii
Har du tatt test for å se?
Var det masse eller bare bitte litt?Nei, skulle vente til i morgen for å se etter 48 timer. Mistet troen nå ass

Littegrann friskt blandet med litt slim, litt sånn mensen ofte starterVar det masse eller bare bitte litt?![]()
![]()
Håper det bare er slimhinnen som er litt skjør akkurat nåLittegrann friskt blandet med litt slim, litt sånn mensen ofte starter

Ikke opplevd det før. Særlig ekkelt når jeg drømte om det i natt også skjer detHåper det bare er slimhinnen som er litt skjør akkurat nå![]()
Æææ topp nr. 2!!! Bra du fortsatte å teste!!Nå skjønner jeg ikke bæret![]()
Har du hatt samleie eller noe? Jeg fikk blødning etter både samleie og gynekolog time de siste syklusene fordi slimhinne var så sensitivIkke opplevd det før. Særlig ekkelt når jeg drømte om det i natt også skjer det
Nei, men var på dugnad i skogen. Vet ikke om det kan ha hatt noe å siHar du hatt samleie eller noe? Jeg fikk blødning etter både samleie og gynekolog time de siste syklusene fordi slimhinne var så sensitivhar aldri skjedd meg meg før
Krysser krysser!!Var ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer

Drømte i natt at jeg fikk litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og gjett hva jeg fikk nå![]()
Neeei! Denne spira må ikke slippe taket! Håper du bare er en av dem som får vellykket svangerskap til tross for blødningVar ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer

Når jeg var gravid sist hadde jeg veldig lettblødende livmorhals. Hadde sikkert 20 blødninger. :/ begynte litt senere hos meg da. Men tenkte bare og dele likevell.nå er gutten straks 2Var ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer
Har lest om flere historier her med blødning i starten som går fint, krysser alt for deg at du bare har anstrengt deg eller noe, mange som har blødninger i vellykkede svangerskap så vi håperVar ikke noe mer blod når jeg tørket meg nå. Kryss alt dere har for at det ikke kommer mer