IKM UKE 39 + 40

Når jeg var gravid sist hadde jeg veldig lettblødende livmorhals. Hadde sikkert 20 blødninger. :/ begynte litt senere hos meg da. Men tenkte bare og dele likevell.nå er gutten straks 2 :) Håper veldig at dette går bra likevell ❤️❤️
Akkurat samme skjedde her med min nå 1 åring! :hilarious:

Morgenens tester i dag :happy093:Heartred (og takk for gratulasjonene i går!) Håper virkelig alt går bra denne gang :smiley-angelic001

Håper ikke jeg jinxer meg selv nå, men tror du kan sette meg på gravid @Tobr :nailbiting:

IMG_6665.jpeg

Åå betryggende å høre :Heartred Merker enda mer hvor mye jeg vil dette etter skrekken i går. Så håper enda at anderledes er bra og at du joiner i juniforumet :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ja det blir veldig tydelig hvor høyt man ønsker det når det kommer litt sånn skremmende tegn, heldigvis så har det sluttet og så øker testene dine fint - men skjønner godt skrekken din!!! Jeg er 7/8 DPO idag, så det er enda litt tid igjen her :D

Ja det blir veldig tydelig hvor høyt man ønsker det når det kommer litt sånn skremmende tegn, heldigvis så har det sluttet og så øker testene dine fint - men skjønner godt skrekken din!!! Jeg er 7/8 DPO idag, så det er enda litt tid igjen her :D
Er så spent om hormonboosten du fikk i forrige pp kan hjelpe på. Hvordan er tempen nå?

Er så spent om hormonboosten du fikk i forrige pp kan hjelpe på. Hvordan er tempen nå?

Tempen er egentlig fin og høy! Ser på tidligre sykluser at 36,40 er normalt temp for meg i lutealfasen, den bare brukte lang tid på å komme dit denne syklusen. Men er fremdeles syk så vet ikke hvor mye det tuller med tempen… Uansett jeg skulle ikke stresse så mye med temp denne syklusen sa jeg til meg selv, det fikk jo du selv betraktelig bevist :D

Har discarded tempen dagen etter positiv LH test for det må jo være noe galt med den (tok tempen alt for sent og rett etter jeg våknet fra et mareritt, så sikkert naturlig at det ble en feilmåling der med litt stress fra fæl drøm). Når jeg discarder en temp måling så blir det røde krysset stiplet men temp grafen ser mer stabil ut. FF regner eggløsning samme dag som positiv test, som er meget godt mulig grunnet eggløsningsblødning på kvelden, mens premom sier det er dagen etterpå. Så derfor skriver jeg 7/8 DPO :)

Vedlegg

• IMG_5494.jpeg
    IMG_5494.jpeg
    319,6 KB · Visninger: 21
Når «toppen» på eggløsningstesten er 15.sept og den synker i løpet av dagen. Kan det da tenkes at eggløsningen skjedde den 15.sept? Og at 16.sept er dpo 1?

Vedlegg

• IMG_2956.png
    IMG_2956.png
    1,7 MB · Visninger: 36
Tempen er egentlig fin og høy! Ser på tidligre sykluser at 36,40 er normalt temp for meg i lutealfasen, den bare brukte lang tid på å komme dit denne syklusen. Men er fremdeles syk så vet ikke hvor mye det tuller med tempen… Uansett jeg skulle ikke stresse så mye med temp denne syklusen sa jeg til meg selv, det fikk jo du selv betraktelig bevist :D

Har discarded tempen dagen etter positiv LH test for det må jo være noe galt med den (tok tempen alt for sent og rett etter jeg våknet fra et mareritt, så sikkert naturlig at det ble en feilmåling der med litt stress fra fæl drøm). Når jeg discarder en temp måling så blir det røde krysset stiplet men temp grafen ser mer stabil ut. FF regner eggløsning samme dag som positiv test, som er meget godt mulig grunnet eggløsningsblødning på kvelden, mens premom sier det er dagen etterpå. Så derfor skriver jeg 7/8 DPO :)
Oj, så fint tempen stiger nå. Tror ikke det bare er sykdom, for da hadde det vel ikke steget jevnt og trutt. :joyful: Ja, temp kan oppføre seg veldig forskjellig ser man

Hva tenker dere om paracet i dpo-land? Begynner å bli forkjøla med hodepine, men ønsker virkelig ikke å ta noe som kan ødelegge for befruktning og implantasjon :inpain: 2dpo i dag.

Back
Topp