IKM UKE 39 + 40

Er 4 dpo i dag og hadde så sykt vondt i korsryggen tidligere i dag. Første gang siden eggløsningen at jeg ikke er noe smerte i korsryggen er i ettermiddag. Men tidligere i dag var intenst. Er jo for tidlig for noe som helst, ikke sant? Egget kan vel ikke feste seg før 6 dpo :dead:

Men altså, skal ikke EL-testene gå litt ned i styrke etter eggløsning? Noen andre som har det slik?
Mine kan se slik ut i et par dager før og etter lh peak :)
Kan også være at kroppen forsøker på ny topp om el ikke skjedde? Legger ved bilde fra min forrige syklus hvor jeg tror jeg fikk dn ekstra topp jeg gikk glipp av (fikk masse slim og stikninger)
Har mellom 0,2 og 0,3 i premon «i hvile» :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1968.png
    IMG_1968.png
    1,1 MB · Visninger: 43
5 dpo og det kløøør i testefingrene! :knegg:
Skal holde til minst 8 dpo.
Har i hele dpo land vært syk med forkjølelse, og nå bihulebetennelse.. Håper ikke det har innvirkning på om det ender i graviditet eller ikke!:shy: Skal sies at jeg hadde corona i dpo land med gutten min, og det gikk veldig bra!:hilarious:
jeg og er 5 eller 6 dpo idag, ligger nede for telling med feber :wtf: :Heartbigred

Mine kan se slik ut i et par dager før og etter lh peak :)
Kan også være at kroppen forsøker på ny topp om el ikke skjedde? Legger ved bilde fra min forrige syklus hvor jeg tror jeg fikk dn ekstra topp jeg gikk glipp av (fikk masse slim og stikninger)
Har mellom 0,2 og 0,3 i premon «i hvile» :hilarious:
Ja det kan nok være det.. er på 0.7 igjen nå :confused004

Vedlegg

• IMG_4420.png
    IMG_4420.png
    1,3 MB · Visninger: 36
Forrige svangerskap var jeg forkjølet 5-8 dpo og tester skikkelig positivt 11 dpo :angelic: det m jo bare være en greie! :hilarious::smiley-angelic001
Da satser vi på det! Haha. Jeg trodde jeg hadde covid sist jeg var gravid for plutselig smakte nøttene drit. Med metallsmak i munnen. Var på flyplassen på vei hjem fra kjærestetur :p haha

Nå tror jeg virkelig at dette går mot kjemisk :( testene ble ikke noe sterkere mellom 10 og 12 dpo, og de var jo ikke akkurat sterke i utgangspunktet. Eneste håpet jeg klinger meg til er at jeg får sterkere test ikveld siden da blir det 48 timer siden den sterkeste testen, nå har det vel gått bare 38 timer, eller noe sånt…
Dette var dritt, andre gang på rad.

Vedlegg

• IMG_9741.jpeg
    IMG_9741.jpeg
    866,4 KB · Visninger: 84
  • IMG_9742.jpeg
    IMG_9742.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Nå tror jeg virkelig at dette går mot kjemisk :( testene ble ikke noe sterkere mellom 10 og 12 dpo, og de var jo ikke akkurat sterke i utgangspunktet. Eneste håpet jeg klinger meg til er at jeg får sterkere test ikveld siden da blir det 48 timer siden den sterkeste testen, nå har det vel gått bare 38 timer, eller noe sånt…
Åååå.. det var veldig leit!! Håper virkelig det bare er en dårlig test :( ❤️

Ååå håper den blir litt sterkere i kveld eller imorgen :shy:

Back
Topp