IKM UKE 39 + 40

Som jeg tenkte, denne perioden kommer til å gjøre meg helt gal :happy090 jeg er tydeligvis den raringen som får kjempe sterke tester på kvelden men morgenurin er sånn meh.
Ser jo svak/skyggestrek på den fra morgen i dag også, men er jo svakere enn i går kveld. Tror jeg får kjøre til apotek og kjøpe flere tester xsmile9
Syns fortsatt dette er tydelig strek :love017 Så spennende:woot: Våger meg på en forsiktig gratulerer:Heartred

Negativ test 8 og 9 dpo. 10pm i dag og ikke testet enda. Forrige måned med kjemisk så ble puppa varme og fyldige allerede 8 dpo og jeg kjente det i livmora at det var noe der. Drømte masse hver natt og blei dritskuffa når testene ikke økte på og blødningene ikke startet før en uke senere.
Til vanlig pleier jeg ha mye mensmurringer og vondt i korsryggen når mensen nærmer seg men det er mere fraværende nå.
Puppa er heller ikke blitt fyldigere så veit a søren. Kanskje kanskje ikke men veier mer mot å ikke ha trua denne pp.

Tørket netopp lyserosa greier nå når jeg var på do. Visste ikke at det var en greie som het eggløsningsblødning. Det var jo litt gøy!! Med alt jeg har kjent på kroppen, og stikkingen og dunkingen jeg kjente tidligere i dag så har sikkert egget sluppet da! ❤️ :D

Sitter på jobb og prøver å fokusere på noe annet, men blir egentlig skikkelig engstelig at den testen var svakere på morgen. Er det noen av dere som har opplevd det før?
Jeg hadde positive tester bsre 1 gang, forrige syklus og da endte det opp i kjemisk, så jeg overtenker nok, men skulle ønske at de var litt tydeligere på 11 dpo, føles som «alle» får tydeligere tester innen da.

Tørket netopp lyserosa greier nå når jeg var på do. Visste ikke at det var en greie som het eggløsningsblødning. Det var jo litt gøy!! Med alt jeg har kjent på kroppen, og stikkingen og dunkingen jeg kjente tidligere i dag så har sikkert egget sluppet da! ❤️ :D
Sniker :angelic: jeg har hørt at blødning ved eggløsning viser god fertilitet!! humphump :sex

Åå jeg pleier også å få det. Har gått på P-stav som prevensjonsmiddel som forhindrer eggløsning, så derfor har jeg ikke tenkt over at det er en greie. Men har hatt det de siste 4 eggløsningene mine. Kommer ikke nødvendigvis AKKURAT når du har eggløsning da :smiley-ashamed004

Åå jeg pleier også å få det. Har gått på P-stav som prevensjonsmiddel som forhindrer eggløsning, så derfor har jeg ikke tenkt over at det er en greie. Men har hatt det de siste 4 eggløsningene mine. Kommer ikke nødvendigvis AKKURAT når du har eggløsning da :smiley-ashamed004
Okei, bare noe jeg leste :p hehe
Hadde det rett før jeg tok ut kobberspiralen min for 2 mnd siden. Da kunne gyn også fortelle meg at jeg nylig hadde hatt eggløsning :D

Glemte visst og legge inn bildet her isted :p

Vedlegg

• IMG_5172.jpeg
    IMG_5172.jpeg
    314,2 KB · Visninger: 38
Altså nå må jeg dele dette med dere.
I dag er jeg sannsynligvis 5dpo og kjente plutselig flere stikninger på hø side nederst i magen. Ulikt noe jeg kjenner til vanlig. Det varte bare sånn 30sek, men jeg syntes det var noe kjent med det liksom. Så jeg begynte å tenke tilbake til 2017 når jeg ble gravid med førstemann, om jeg hadde noe lignende da. Leta meg frem i min gamle tråd her inne, og se hva som sto der da!
Hææ tenk om :smiley-bounce022
IMG_0638.jpeg

Men altså, skal ikke EL-testene gå litt ned i styrke etter eggløsning? Noen andre som har det slik?

Vedlegg

• IMG_4412.png
    IMG_4412.png
    1,2 MB · Visninger: 47
Sitter på jobb og prøver å fokusere på noe annet, men blir egentlig skikkelig engstelig at den testen var svakere på morgen. Er det noen av dere som har opplevd det før?
Jeg hadde positive tester bsre 1 gang, forrige syklus og da endte det opp i kjemisk, så jeg overtenker nok, men skulle ønske at de var litt tydeligere på 11 dpo, føles som «alle» får tydeligere tester innen da.
Jeg har sett mange som opplever det med morgenurin, derfor kaller de første urin for drittiss. Uansett kan det jo variere veldig i forhold til konsentrasjon, fargestoff i testen osv. Jeg syns uansett streken din var såpass tydelig at det ikke er noe å bekymre seg for :love017 Det skulle vært en knapp for å skru av bekymring:laughing002

Jeg har sett mange som opplever det med morgenurin, derfor kaller de første urin for drittiss. Uansett kan det jo variere veldig i forhold til konsentrasjon, fargestoff i testen osv. Jeg syns uansett streken din var såpass tydelig at det ikke er noe å bekymre seg for :love017 Det skulle vært en knapp for å skru av bekymring:laughing002
Ååå takk for det ❤ :Heartred ja, trenger sånn knapp absolutt!

Mistenker topp var i går kveld/natt (jeg tester kun morgen), for nå har jeg eggløsningssmerter allerede :wtf: :hello2 Vet ikke om jeg skal juble eller gråte.. Det er veldig spennende med ny eggløsning, tenk om dette er gullegget liksom :nailbiting::Heartred samtidig er det så forferdelig vondt :inpain: er få som tror meg når jeg sier at for meg er eggløsning tusen ganger vondere enn TR.. Blir liggende i fosterstilling noen timer når egget slipper, ofte påfulgt av migrene.

Mistenker topp var i går kveld/natt (jeg tester kun morgen), for nå har jeg eggløsningssmerter allerede :wtf: :hello2 Vet ikke om jeg skal juble eller gråte.. Det er veldig spennende med ny eggløsning, tenk om dette er gullegget liksom :nailbiting::Heartred samtidig er det så forferdelig vondt :inpain: er få som tror meg når jeg sier at for meg er eggløsning tusen ganger vondere enn TR.. Blir liggende i fosterstilling noen timer når egget slipper, ofte påfulgt av migrene.
Det kjenner jeg meg igjen i! Migrene og smerter, sikkert fordi jeg er på en del medisiner, men sender deg varme tanker og håper det klaffer denne gangen! ❤️

Back
Topp