Håper PP10 blir baby PP deresVi er på PP10 og nå fikk jeg endelig eggehvite! Første syklus med det, så da begynner kroppen å komme seg etter flere år på prevensjonOg det er håp for at dette blir vår måned
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper PP10 blir baby PP deresVi er på PP10 og nå fikk jeg endelig eggehvite! Første syklus med det, så da begynner kroppen å komme seg etter flere år på prevensjonOg det er håp for at dette blir vår måned
![]()

Lei for at første positive ble kjemisk, alltid vondt det der for man gleder seg jo sånn allerede fra første test! Men håper for dere at det nå blir terminspireHeia!
Tenkte å prøve å henge her for første gang, trenger litt ekstra motivasjon etter forrige måned da første ever positiv test endte opp k kjemisk
Denne gangen skjedde en liten mirakel allerede - har aldri reagert på noe annet enn 4 tabletter Letrozole, denne gangen ble det fin follikel med bare 2 tabletter ! noen andre her forresten som skulle gå på meriofert etter Letrozole og gikk på en smell da medisin er utsolgt i hele landet?
Avonlea (venter på nick endring) - 28 - b1- pp7 - el 07.09- ikm 22.09

basalnivået mitt er ca 35,9-36.1 så stemmer greit!
Hvordan pleier LH-testene dine å være? Jeg har rask topp, rett opp og ned iløpet av en dag omtrent, mens andre har lang topp og kan ha høye verdier i flere dager, da skulle det ikke være noe problem isåfall at han kommer hjem imorgen kveldEr på CD 20 i dag og har mange tegn på eggløsning! Bruker som regel å få eggløsning på CD 23. El-testen jeg tok i dag var høy (0,94), men samboer er ikke hjemme før sent i morgen.. Håper det ikke er for sent da![]()
positivt utslag er ofte 24-36 timer før selve eggløsningen, og egget kan leve i 12-24 timer, så det er stor sannsynlighet for at aksjelegging imorgen kveld kan være spot on på timing 

Bruker å være ganske raskt opp og ned. Som regel positiv test en dag og neste morgen er den nede igjen. Får håpe jeg ikke har nådd toppen enda og at det fortsatt er tidHvordan pleier LH-testene dine å være? Jeg har rask topp, rett opp og ned iløpet av en dag omtrent, mens andre har lang topp og kan ha høye verdier i flere dager, da skulle det ikke være noe problem isåfall at han kommer hjem imorgen kveldpositivt utslag er ofte 24-36 timer før selve eggløsningen, og egget kan leve i 12-24 timer, så det er stor sannsynlighet for at aksjelegging imorgen kveld kan være spot on på timing
![]()
Men ja, som du nevner så har vi nok en grei sjangse! Bare så typisk at den skulle komme tidlig nå denne gangen han er borte. Men er vel kanskje positivt at syklus blir kortere
Har pcos og tidligere har syklusene vært på over 40 dager, men blitt litt bedre nå som jeg går på metformin 
Ja du får fortsette å følge med på nå LH toppen blir, og uansett legge aksjer imorgen kveld, tror ikke det er for sent uansett, det kan være spot on altså med samleie på eggløsningsdagen hvis LH er positiv idagBruker å være ganske raskt opp og ned. Som regel positiv test en dag og neste morgen er den nede igjen. Får håpe jeg ikke har nådd toppen enda og at det fortsatt er tidMen ja, som du nevner så har vi nok en grei sjangse! Bare så typisk at den skulle komme tidlig nå denne gangen han er borte. Men er vel kanskje positivt at syklus blir kortere
Har pcos og tidligere har syklusene vært på over 40 dager, men blitt litt bedre nå som jeg går på metformin
![]()

Skjedde akkurat samme med oss forrige syklus, mannen måtte hjem fra reisejobb når vi oppdaget plutselig på ultralyd at jeg fikk eggløsning 6 dager tidligere enn vanlig.. da prøvde vi faktisk bare den ene gangen (han måtte tilbake på jobb ) og det klaff, selv om det endte opp i kjemisk. Så krysser fingrene for degEr på CD 20 i dag og har mange tegn på eggløsning! Bruker som regel å få eggløsning på CD 23. El-testen jeg tok i dag var høy (0,94), men samboer er ikke hjemme før sent i morgen.. Håper det ikke er for sent da![]()
Jeg har blitt gravid med den timingen tidligere, så det kan hende det blir akkurat perfekt timing!Er på CD 20 i dag og har mange tegn på eggløsning! Bruker som regel å få eggløsning på CD 23. El-testen jeg tok i dag var høy (0,94), men samboer er ikke hjemme før sent i morgen.. Håper det ikke er for sent da![]()
Takk for det!Skjedde akkurat samme med oss forrige syklus, mannen måtte hjem fra reisejobb når vi oppdaget plutselig på ultralyd at jeg fikk eggløsning 6 dager tidligere enn vanlig.. da prøvde vi faktisk bare den ene gangen (han måtte tilbake på jobb ) og det klaff, selv om det endte opp i kjemisk. Så krysser fingrene for deg
ikke lett det med syklus-timing og pcos
Her ble det Ovitrelle-sprøyte tidlig på morgen og ser at LH øker fint, så gleder meg til snart ventetiden i dpo-land
Ikke lett å time med pcos nei..Krysser fingrene for det!Jeg har blitt gravid med den timingen tidligere, så det kan hende det blir akkurat perfekt timing!

Trodde jeg og kom til å få topp i dag, men ikke noe særlig sterkere test i dag
jeg er bare lei av skuffelse på skuffelse, føler at det aldri kommer til å gå veien.
Det er tøft å være langtidsprøvere, håper det klaffer for dere denne PPOvitrelle i morgen. Hadde sex i går, og tenker å ha sex i morgen og tirsdag. Siste sprøyte med pergoveris i dag. Gått på det i 11 dager. Kjenner at jeg begynner å bli rimelig lei og mistet håpet litt. Har holdt på i snart ett år. Har til sammen hatt 3 kjemiske, alle er bekreftet med blodprøve. Er bare lei det ikke går veien. Medisinene og gynekologtimene er heller ikke billig. 12 500kr brukt bare denne syklusenjeg er bare lei av skuffelse på skuffelse, føler at det aldri kommer til å gå veien.
![]()
Får du dekket noen medisinutgifter eller? Jeg får dekket alt over 21 k siden jeg er i IVF løpet, brukte 12,5 k forrige syklus 
Uff, det er så tungt når prøvingen trekker ut i tidOvitrelle i morgen. Hadde sex i går, og tenker å ha sex i morgen og tirsdag. Siste sprøyte med pergoveris i dag. Gått på det i 11 dager. Kjenner at jeg begynner å bli rimelig lei og mistet håpet litt. Har holdt på i snart ett år. Har til sammen hatt 3 kjemiske, alle er bekreftet med blodprøve. Er bare lei det ikke går veien. Medisinene og gynekologtimene er heller ikke billig. 12 500kr brukt bare denne syklusenjeg er bare lei av skuffelse på skuffelse, føler at det aldri kommer til å gå veien.
![]()
Synd det skal være så dyrt å få hjelp med fertilitet