IKM UKE 39 + 40

Har regelmessig syklus, og jeg bør jo vente til eventuelt menstruasjon kommer. Er jo bare den mentale ventingen der alt av symptomer tolkes opp og ned fordi man håper så inderlig at det går! Mente både å tracke el og å ta graviditetstest. Går forsåvidt inn med en innstilling i hver periode at jeg bør heller vente til forventet mens, men så vil man bare «i tilfelle» ta en test for man håper jo at det skal gå! :angelic:
Ja skjønner, jeg klarer ikke å holde meg unna jeg heller :smiley-ashamed005

Bare 19 dager igjen til vår IKM uke :Heartred Og kanskje bare 2 uker til vi ser noen spennende tester :hello2 Jeg er jo sistemann ut med IKM på søndagen så blir nok ikke testing før selve IKM uken på meg men hjelper å vite at det er bare 2 uker til det braker løs her inne :joyful:

Når begynner dere å teste etter eggløsning, og tester dere hver morgen selv om det kanskje er "langt" ifra?
Usikker på når jeg bør begynne å teste, men vil ikke gå glipp av eggløsningen. (Har samleie kontinuerlig da, men vil vite nøyaktig når eggløsningen er):p

Når begynner dere å teste etter eggløsning, og tester dere hver morgen selv om det kanskje er "langt" ifra?
Usikker på når jeg bør begynne å teste, men vil ikke gå glipp av eggløsningen. (Har samleie kontinuerlig da, men vil vite nøyaktig når eggløsningen er):p
Jeg tester fra CD11 siden jeg har 28 dagers syklus :happy: Det er litt avhengig av hvor lang syklusen din er, under er oversikt jeg har fått fra HUS på når jeg skal begynne å teste etter eggløsning for neste innsett av embryo (jeg er også i pågående IVF forløp skjønner du :happy:)
Tester hver morgen, og når det nærmer seg så tester jeg gjerne morgen, ettermiddag og kveld for å finne toppen :angelic:
IMG_5243.jpeg

Jeg tokk første test på monitor cd 6, for å få bunnivået. I dag på CD 8 viste den allerede økning på østrogen. Kommer til å teste ganske jevnlig for å ikke misse toppen. Pleier å ha el på CD 12/13

Jeg tester fra CD11 siden jeg har 28 dagers syklus :happy: Det er litt avhengig av hvor lang syklusen din er, under er oversikt jeg har fått fra HUS på når jeg skal begynne å teste etter eggløsning for neste innsett av embryo (jeg er også i pågående IVF forløp skjønner du :happy:)
Tester hver morgen, og når det nærmer seg så tester jeg gjerne morgen, ettermiddag og kveld for å finne toppen :angelic:
Vis vedlegget 468854
Oki, tusen takk. Har 25/27 dagers syklus, varierer me +/-2 dager.

Noen av dere som har hatt en SA i uke 5/6? Kom eggløsning til vanlig tid eller senere etterpå? Hadde aldri veldig høy hCG, så vil tro den var ute av kroppen ganske raskt.
Krysser fingrene for at den kommer til vanlig tid her! :shy:

Noen av dere som har hatt en SA i uke 5/6? Kom eggløsning til vanlig tid eller senere etterpå? Hadde aldri veldig høy hCG, så vil tro den var ute av kroppen ganske raskt.
Jeg hadde SA i uke 10, fikk eggløsning CD18, mens jeg vanligvis får den CD16 (noe som kan sies er til nesten samme tid!). Men vet om flere som har fått EL senere etter SA selv tidligere enn uke 10, så tror det er veldig varierende dessverre :Heartred

Jeg hadde SA i uke 7, hadde aldri høy HCG. Fikk eggløsning cd 23 etter blødning og cd 15 syklusen etter. Pleier å ha EL cd 12/13

Jeg begynner å teste med strimler og clearblue advanced fertilitetsmonitor CD 9 :happy:

Da har testinga startet. Spent på når EL kommer denne runden, da oppladingen mot EL har vært seks nattvakter med dårlig søvn :dead: Heldigvis skal helga være rolig, kun nytes med samboer og hode venner :Heartpink

Jeg har også opplevd kvalme og stikking i livmor hele denne syklusen, merkelige saker.

IMG_9578.jpeg

Hei! Jeg henger litt her i mens jeg venter på denne eggløsninga som ikke kommer. :smiley-ashamed004 Skulle hatt det i går, men testene er veldig negative. Ser ut som det blir uke 39 på meg! Hvis ikke testen blir positiv i dag så melder jeg meg inn her :love7

Alle tegn har vært og er på plass da! I dag har jeg skikkelig EL-mage, med murring og stikk på venstre side.

Heia!
Tenkte å prøve å henge her for første gang, trenger litt ekstra motivasjon etter forrige måned da første ever positiv test endte opp k kjemisk :(

Denne gangen skjedde en liten mirakel allerede - har aldri reagert på noe annet enn 4 tabletter Letrozole, denne gangen ble det fin follikel med bare 2 tabletter ! noen andre her forresten som skulle gå på meriofert etter Letrozole og gikk på en smell da medisin er utsolgt i hele landet?

Avonlea (venter på nick endring) - 28 - b1- pp7 - el 07.09- ikm 22.09

Last edited:
Mistenker at EL kanskje kommer før cd17 (som jeg hadde beregnet). :hilarious:
Får se om den øker på eller ikke. Kjenner litt murring i livmora, men pleier å ha skikkelige elsmerter egentlig. Aksjer er uansett lagt, så får vi bare kjøre på annenhver dag til el er overstått!:knegg:
OvulationTests.jpeg

Back
Topp