IKM UKE 39 + 40

Positiv LH test går, så droppet den for så å stige igjen i dag tidlig. Var veldig konsentrert urin så kanskje ikke helt riktig testresultat. Skal teste igjen etter jobb. La aksjer i går så er vel bare å fortsette å kjøre på.
Ja, sikkert lurt å fortsette å teste i og med at den ikke var over 1.0

CD 10 - ville begynne å teste etter EL :smiley-ashamed005

Altfor tidlig for meg for å få utslag på EL test, spesielt jeg som har rask topp også, men hadde så lyst til å bare sjekke :angelic: Så bittelitt glinsende EL slim igår på papiret så er på vei til noe! Der er dog den laveste verdien jeg noensinne har sett på mine EL tester, selv på CD 10 :hilarious:

Vis vedlegget 469325
Så positivt med begynnende slim flere dager før EL Det hadde jeg og nå og stigning i østrogen, håper det gir bedre sjangser for oss begge

Så positivt med begynnende slim flere dager før EL Det hadde jeg og nå og stigning i østrogen, håper det gir bedre sjangser for oss begge
Jeg pleier å få slim flere dager før sånn rundt CD9-10 og så forsvinner det igjen og kommer tilbake CD12-13, det har jeg logget i juni og juli iallefall… Men får veldig små mengder egentlig, vet jo ikke hva som er normal mengde heller egentlig :hilarious:

IMG_5314.jpeg

IMG_5315.jpeg

Jeg
Jeg pleier å få slim flere dager før sånn rundt CD9-10 og så forsvinner det igjen og kommer tilbake CD12-13, det har jeg logget i juni og juli iallefall… Men får veldig små mengder egentlig, vet jo ikke hva som er normal mengde heller egentlig :hilarious:

Vis vedlegget 469333
Vis vedlegget 469334
Jeg visste ikke helt normalen selv, før jeg leste om så mange her inne som har mye. Skjønner nå at jeg har hatt altfor lite. Det har blitt mye bedre etter noen mnd på tilskudd, men kan sikkert ta seg opp mer

Jeg

Jeg visste ikke helt normalen selv, før jeg leste om så mange her inne som har mye. Skjønner nå at jeg har hatt altfor lite. Det har blitt mye bedre etter noen mnd på tilskudd, men kan sikkert ta seg opp mer
Hvilket tilskudd bruker du for det? Jeg har prøvd conceive plus men mannen synes det var så seigt så fikk ikke lov å bruke det lenger :hilarious:

Men hvis det kan hjelpe, så burde han kanskje takle det noen dager i mnd? Tar inositol, omega 3 med Vitamin, C-vitamin, magnesium, sink og selen
Nei han fikk det ikke til med conceive plus så det var bare å hive hele greien, tror han ble veldig forbanna på conceive plus så har ikke turd å ta det frem igjen :inpain:

Nei han fikk det ikke til med conceive plus så det var bare å hive hele greien, tror han ble veldig forbanna på conceive plus så har ikke turd å ta det frem igjen :inpain:
Så kjipt :sorry: Får håpe vitaminer/mineraler kan hjelpe for deg og da. Syntes ikke det tokk så lang tid før jeg merket forbedring. Bruker diverse andre og for hormonbalanse

Eggløsningsslim, og det murrer skikkelig i magen, men veldig negative tester. :shifty:
Skjønner lite. Som regel med disse smertene er testen superpositiv……..
OvulationTests.jpeg

Back
Topp