Tusen takkGratulerer!![]()
Får håpe det ikke blir en kortvarig gledeFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!![]()
Får håpe det ikke blir en kortvarig gledeTusen takkGratulerer så mye
1 SA og en kjemisk her og, så nå dår vi krysse alt for at det blir babyer i mai![]()
Vi får krysse alt vi har for at det blir masse maibabyer og coronavirus borte
Den var ikke velkommen, men kom selvsagt på dagen. Har snakket med klinikken ang fryseforsøk neste syklus, håper så inderlig at ikke eggløsning skjer når jeg er bortreist på jobb.
Håper alle spirene blir til fine mai-babyer!
Er dette et tegn på kjemisk etterhvert?
Eller har dere andre liknende erfaringer?Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dagNei stakkars, det hørtes ikke godt utHar også slitt med migrene fra tid til annen, men må være helt forferdelig å få det i forbindelse med mens. Føler man har nok allerede da, trenger ikke migrene oppå det hele.
![]()

Er også 7dpo i dag, fy så seint tiden gårJa, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag![]()
....
Gratulerer! Vi ses i termingruppa for mai da
Ja, det er ganske dritt. Får anfall som varer i rundt 6 timer. Da er det vanskelig å se, blir kvalm og all bevegelse gjør vondt. Men det er verdt det hvis det blir baby. Venter fortsatt på testing. Er jo bare 7 dpo I dag![]()
Er rart hva vi går igjennom for å få babyønsket oppfylt 
meeeen ryker jeg på 8 dpo?
Herlighet, finnes mange dumme folk der uteSynd at man ikke blir tatt alvorlig når man har så vondt! Men bra at du ble mye bedre av lapraskopien, bare synd det tok så lang tid før du fikk den! Jeg begynte på p-piller og da ble alt mye bedre, så ble litt sjokket over smertene når jeg sluttet på pillene igjen i 2018
Sender en trøsteklem, ser tr kom, og masse lykke til med utredning neste syklus![]()

Og at det klaffer med jobb!!
Gratulerer masse til alle! Og håper på streker til dere som venter på ikm fremdeles 
Den er jo definitivt positiv! Du kan nok bare vente og se. Kan være en uskyldig blødning som går over.Litt økning fra i morges til nå
Økt utflod utover dagen i dag, plutselig ble det bruntslik det pleier å være før mensen er rett rundt hjørnet.. ikm i morgen! måtte ta en ekstra test for å være sikker. Dette gjør meg litt tullerusk
Er dette et tegn på kjemisk etterhvert?
Eller har dere andre liknende erfaringer?
Hurraaa <3 Så utrolig gøy <312dpo, svake strimmeltester(to i går kveld og en i dag) og positiv på digitalFår håpe Spirene klorer seg fast, nå kommer noen nervepirrende dager og uker for meg som tidligere har hatt kjemisk og SA. Håååååper det går veien på første runde nå
![]()