Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med brunt utflod? Har du fremdeles det, eller har det stoppet?Den slo ut på digital!! Det hadde jeg ikke trodd! Tok først strimmeltestene og tenkte at nei disse var litt svakere enn den ettermiddagsurinen i går, men skimter fortsatt noe der. Hmmm er fortsatt ikke helt overbevist hadde forventet at strekene skulle være litt mer tydelig ikm i dag.
Hvordan går det med dere andre ?
Takk som spør! Jeg hadde det i truseinnlegget på morgenen. Bittelitt. Litt "utvannet" blod da jeg tørket meg i sta. Selv om jeg har fått digital positiv testsvar, så er jeg ikke helt overbevist. Tror TR kan plutselig dukke opp snartHvordan går det med brunt utflod? Har du fremdeles det, eller har det stoppet?
Var det vi som var samme dpo? 8dpo,blenfa hvite tester herhadde jeg bare greid å la være å testeI dag har jeg forresten hatt litt stikkinger I ene brystet..men vet ikke om det er et tegn på noe??
Ja, jeg er også 8 dpo. Brukte min siste tidligtest i dag. Helt hvit her og. Planen er å vente til helga med noe mer testing, eventuelt ingne testing om mensen er herVar det vi som var samme dpo? 8dpo,blenfa hvite tester herhadde jeg bare greid å la være å teste
jeg kjenner etter på alt som kan ligne på symptomer....
Var det vi som var samme dpo? 8dpo,blenfa hvite tester herhadde jeg bare greid å la være å teste
jeg kjenner etter på alt som kan ligne på symptomer....
Da er det jo håp daHadde også blenda tester på 8 dpo, selv tidligtest ble ikke positiv før 12 dpo
Kanskje jeg også skal prøve å la vær å teste på noen dager....Ja, jeg er også 8 dpo. Brukte min siste tidligtest i dag. Helt hvit her og. Planen er å vente til helga med noe mer testing, eventuelt ingne testing om mensen er her
Ja måtte krangle meg til å få operasjonen, og til og med han som skal være en av de beste på endo i Norge mente at jeg ikke behøvde operasjon.. men sto på mitt og endometriose fant de
Tr kom visst ikke i går likevel, hadde bare litt murringer på morgenen og friskt blod ved ett dobesøk, resten av dagen ikke noe. Fremdeles ikke kommet, men kjenner livmorstappen er åpen nå, så kommer nok i løpet av dagen
Håper virkelig for deg/dere neste måned Og at det klaffer med jobb!!
Gratulerer med graviditet Testet du noe i mellom 8 og 12 DPO også?Hadde også blenda tester på 8 dpo, selv tidligtest ble ikke positiv før 12 dpo
Gratulerer med graviditet Testet du noe i mellom 8 og 12 DPO også?