IKM uke 37

Hvordan skal jeg tolke denne? Kom fram med én gang, men synes ikke like godt når den har tørket inn. Burde jeg ta ny i formiddag? Ææææ jeg blir så usikker

Har du tatt en ny? Du må si ifra når du gjør det :smiley-bounce012 jeg har kjøpt en test, tar den i morra tidlig, har ikke no troa på at jeg er gravid, men greier ikke bare å gå å vente på TR:rolleyes:
 
Tok en ny med utvannet urin, ikke like sterk som den med morgenurin :hilarious: Så noe er det. Ryker på en digital i natt/morgentidlig. Håper det er nok hcg til å gi utslag på den :nailbiting:
 
Jess da blei det to streker på meg, litt svak, men ser det tydelig her hjemme :joyful: Syns den er litt svak til å være to dager etter IKM, men trenger jo ikke ha noen betydning :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_20200915_064505.jpg
    IMG_20200915_064505.jpg
    15,1 KB · Visninger: 95
Fikk «ikke gravid» på CB digital :oops: Mulig den ikke slår ut så tidlig, for testene jeg tok igår var tydelig svakt positive. Skal til legen om en halvtime, så da får jeg endelig svar! Er egentlig veldig skuffet, kjenner positiv test er mer ønsket enn jeg trodde :( Krysser fingrene for meg selv!
 
Fikk «ikke gravid» på CB digital :oops: Mulig den ikke slår ut så tidlig, for testene jeg tok igår var tydelig svakt positive. Skal til legen om en halvtime, så da får jeg endelig svar! Er egentlig veldig skuffet, kjenner positiv test er mer ønsket enn jeg trodde :( Krysser fingrene for meg selv!

Lykke til, håper på det beste :Heartred Jeg har hørt at CB digital ikke er så veldig sensitiv
 
Lykke til, håper på det beste :Heartred Jeg har hørt at CB digital ikke er så veldig sensitiv
Har vært til legen nå å tatt blodprøve. Får svar senere idag :hungover: Negativ test hos legen. Syns det er så rart når jeg fikk svakt positivt igår. Ingen mens å se, og har fullt av symptomer som jeg kjenner igjen fra de to forrige graviditetene mine. Håper det er pga rar syklus og at det er veldig tidlig enda. Men jeg regner med bl.prøve er negativ, så får jeg heller ta noe annet som en overraskelse :hilarious::(
 
Da har jeg fått svar på blodprøven. Negativ :sorry: Tror jeg har regnet syklusen min helt feil, eller så er den helt på bærtur. Godt mulig at jeg har eggløsning igjen allerede :hilarious: Får se om et par uker da! Her er det aksjelegging nesten hver dag, så én gang må det vel skje noe :hilarious: Velvel, får bare kjøre på og prøve igjen! Og neste gang skal jeg ikke stresse sånn. Men syns det er utrolig dumt at Clearblue sine tester skal slå så falskt ut. Gir jo mange falske forhåpninger :mad: Ønsker dere alle lykke til!
 
Da har jeg fått svar på blodprøven. Negativ :sorry: Tror jeg har regnet syklusen min helt feil, eller så er den helt på bærtur. Godt mulig at jeg har eggløsning igjen allerede :hilarious: Får se om et par uker da! Her er det aksjelegging nesten hver dag, så én gang må det vel skje noe :hilarious: Velvel, får bare kjøre på og prøve igjen! Og neste gang skal jeg ikke stresse sånn. Men syns det er utrolig dumt at Clearblue sine tester skal slå så falskt ut. Gir jo mange falske forhåpninger :mad: Ønsker dere alle lykke til!

Jaa, så kjedelig når det er noe galt med testene :shifty: Masse lykke til :Heartred og hvis du har to barn fra før av så tar det sikkert ikke så lang tid akkurat, kos dere :joyful:
 
Forrige syklus starta 10. august. Hadde eggløsning mandag 24. august og fikk utført inseminasjon i Porsgrunn 25. august. Skulle hatt menstruasjon 7/8. september og fikk da svaaaaak strek som ble noe sterkere utover uka. 1-2 uker på digital. Gikk til legen for å måle HCG som var på 70 (17/18dpo). De skrev dette var lavt. Skal ta ny test til fredag. Flere med lavt HCG-nivå? Jeg blir då bekymret for at det er noe galt.
Testen ser slik ut denne uka
 

Vedlegg

  • 0A52BBC6-61B9-4C1E-9899-A5B1BBD68D71.jpeg
    0A52BBC6-61B9-4C1E-9899-A5B1BBD68D71.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 70
Så bra ikke tr var SÅ vondt da. Håper HSG test går fint. Aldri gøy å gjøre undersøkelser og inngrep "der nede", gruer meg alltid jeg også. Håper den viser at alt er normalt og at spiren sitter etterpå. Har også hørt at det skal være økt sjanse etterpå :)

Hihi ja håååper kroppen gidder å spille på lag :rolleyes: Skal hjem fra jobb tirsdag 22., og om syklusen blir 29 dager blir el dagen før :dead: Men håper håper håper at syklusen blir litt lenger. Har pleid å ha alt fra 28 til 32 dager, men 29 er vanligst. Har med en bunke med el tester og har time hos klinikken samme dag jeg kommer hjem for å sjekke tilstanden, med mindre el kommer for tidlig. :smiley-angelic001

Forsvant litt fra forumet jeg, litt usosial periode! HSG gikk veldig greit, hadde litt kramper resten av dagen, men helt fin i dag og i går. Skikkelig vondt mens det stop på, men tok 2 min totalt OG alt så fint ut :D

Hvordan går det med deg? Tidlig enda da, men håper du har null tegn på at el kommer :hungry: Det er ikke ofte man håper på:p
 
Forsvant litt fra forumet jeg, litt usosial periode! HSG gikk veldig greit, hadde litt kramper resten av dagen, men helt fin i dag og i går. Skikkelig vondt mens det stop på, men tok 2 min totalt OG alt så fint ut :D

Hvordan går det med deg? Tidlig enda da, men håper du har null tegn på at el kommer :hungry: Det er ikke ofte man håper på:p

Ååå så bra at alt så fint ut! :D nå satser vi på at det gjør underverker denne PP for dere da :joyful: 2 min vonde smerter er overlevbart om det resulterer i en spire ❤

Går fint her, negativ el test enn så lenge ihvertfall. Men det jobbes på nedi der, stikker godt i eggstokkene. o_O Ikke ofte man håper på noe slikt nei:p
 
Back
Topp