IKM uke 37

Gratulerer til dere som har fått pos test
Har dere fått noen symptomer enda? Jeg er over Ikm, men vet ikke hvor lenge.
jeg er utrolig humørsyk og vondt i brystene. Har også hatt murringer i over en uke nå, men usikker på om det er pms...her om dagen begynte jeg å stortute på skogstur fordi jeg mente kjæresten var lite hensynfull i hva han sa Enten fryktelig pms, eller kanskje forhåpentligvis på tuppa pga andre hormoner:)
Venter spent på test i posten..
Jeg har trua:)
 
Røyk på en test i dag 8 dpo :joyful: blenda!! Og murring og magekramper er meldt seg! Vil tro at det er pms og at TR kommer til helgen :p Men positive er at syklusen min nå er back on track etter pilleslutt :D:D:D
Pleier du å ha så mye murringer 8 dpo til vanlig? Jeg hadde masse murring og nedpress 8 dpo og var gravid. Har trua<3
 
Jeg er visst 10 dpo i dag. Trodde jeg var 9 dpo i dag. Testet en blendatest på 8dpo og ellers ingen mer testing. Har lite troa denne perioden her. Har ingen symptomer, så planen er å vente til ikm med testing. Brukte også opp den eneste tidligtesten jeg hadde på mandag :)
Denne måneden føltes ut som jeg hadde mindre symptomer enn hva jeg hadde når mensen kom, jeg sa til ei venninne at jeg hadde ingen symptomer når jeg var 10 dpo og kvelden 11 dpo så hadde jeg positiv test, så fortsatt håp altså. <3 Jeg håper så for dere som fortsatt venter<3
 
Huff, er jo absolutt ikke slik det burde være! :banghead:

Hvordan går det med deg, har tr meldt sin ankomst? :Heartred

Tusen takk :happy: Her har jeg kommet over den største skuffelsen over at hjemmelaget ikke funket etter MA heller, og begynt å se fremover. Skal prøve å holde på eggene til jeg er hjemme fra jobb :hilarious:

Ja tr kom dagen etter jeg først trodde hun kom! Nesten ikke noe kramper denne måneden så, så det var greit! Nå blir det HSG test på tirsdag, gruer meg litt til det, men har hørt det er litt høyere sjanse de tre neste månedene. :smiley-angelic001

Er jo skuffende så klart, mem bra det føles bedre nå :Heartred Be kroppen holde på eggene ja!!!:smiley-angry026 Når er du hjemme fra jobb og når er El forventet?
 
Pleier du å ha så mye murringer 8 dpo til vanlig? Jeg hadde masse murring og nedpress 8 dpo og var gravid. Har trua<3

Jeg er litt usikker hva jeg har egentlig for husker ikke :p men er nok litt pessimist siden det sist tok 1 år før jeg ble gravid :rolleyes: men jeg har kort lutelfase ser det ut som så ikm er i morgen/lørdag på 9-10 dpo og tror jeg kjente mer kramper sist mnd før tr :oops:
 
Ja tr kom dagen etter jeg først trodde hun kom! Nesten ikke noe kramper denne måneden så, så det var greit! Nå blir det HSG test på tirsdag, gruer meg litt til det, men har hørt det er litt høyere sjanse de tre neste månedene. :smiley-angelic001

Er jo skuffende så klart, mem bra det føles bedre nå :Heartred Be kroppen holde på eggene ja!!!:smiley-angry026 Når er du hjemme fra jobb og når er El forventet?

Så bra ikke tr var SÅ vondt da. Håper HSG test går fint. Aldri gøy å gjøre undersøkelser og inngrep "der nede", gruer meg alltid jeg også. Håper den viser at alt er normalt og at spiren sitter etterpå. Har også hørt at det skal være økt sjanse etterpå :)

Hihi ja håååper kroppen gidder å spille på lag :rolleyes: Skal hjem fra jobb tirsdag 22., og om syklusen blir 29 dager blir el dagen før :dead: Men håper håper håper at syklusen blir litt lenger. Har pleid å ha alt fra 28 til 32 dager, men 29 er vanligst. Har med en bunke med el tester og har time hos klinikken samme dag jeg kommer hjem for å sjekke tilstanden, med mindre el kommer for tidlig. :smiley-angelic001
 
Denne måneden føltes ut som jeg hadde mindre symptomer enn hva jeg hadde når mensen kom, jeg sa til ei venninne at jeg hadde ingen symptomer når jeg var 10 dpo og kvelden 11 dpo så hadde jeg positiv test, så fortsatt håp altså. <3 Jeg håper så for dere som fortsatt venter<3
Takk :) Jeg ble litt skuffet i går fordi jeg hadde brun utflod. Men leste litt om det på nettet og fant ut at det ikke er uvanlig før mensen, gravid eller ei. Jeg sliter med menstruell migrene, så jeg merker absolutt når mensen er i anmarsj, så det blir spennende å se i helga. Skal ha ikm på søndag, i følge lengden på forrige lutealfase. Og den er vel ganske satt. Så jeg er både spent og nervøs. Har ingen symptomer og har ikke prøvd så lenge, men har et sterkt ønske allerede <3
 
Hei dere! Jeg er ganske ny her :oops: Håper dere kan berolige meg litt! Hadde mest sannsynlig EL rundt den 26/8, og ventet ikm igår. Den har enda ikke kommet, MEN: igår kveld spottet jeg litt lys rosa utflod, og trodde dette var starten på mens. Men det ble ikke mer enn det, har ikke smerter og ingen spotting idag. Kan jeg ta dette som et positivt tegn? :hilarious: Har ikke testet siden mandag, og da var den negativ/ svak skyggestrek. Har lyst til å teste idag, håper de kommer i posten, ellers så må jeg prøve å få tak i før jeg blir gal :woot::Heartred Har hatt murringer hver dag i over en uke nå, stikkinger i lyskene, veldig ømme pupper, tett nese og er nesten ikke i tvil.
 
He
Hei dere! Jeg er ganske ny her :oops: Håper dere kan berolige meg litt! Hadde mest sannsynlig EL rundt den 26/8, og ventet ikm igår. Den har enda ikke kommet, MEN: igår kveld spottet jeg litt lys rosa utflod, og trodde dette var starten på mens. Men det ble ikke mer enn det, har ikke smerter og ingen spotting idag. Kan jeg ta dette som et positivt tegn? :hilarious: Har ikke testet siden mandag, og da var den negativ/ svak skyggestrek. Har lyst til å teste idag, håper de kommer i posten, ellers så må jeg prøve å få tak i før jeg blir gal :woot::Heartred Har hatt murringer hver dag i over en uke nå, stikkinger i lyskene, veldig ømme pupper, tett nese og er nesten ikke i tvil.

Det høres veldig lovende ut. Gleder meg til å høre når du får tatt en ny test :D
 
Tok test i dag 9dpo og jeg lurer på om jeg ser noe??? Får det ikke frem på bilde, men ble litt mer optimistisk :p Kan så klart være jeg som ser en ønskestrek, men krysser fingrene! Har en del murringer og syykt såre bryst! Di to andre periodene va det kun såre nippler :p og litt små vondt i korsryggen, kjennes egentlig ut som når jeg hadde begynnende bekkenløsning :p meeeeen man spinner fort på små symptomer! Ikm i dag eller i morgen :rolleyes:
 
Tok test i dag 9dpo og jeg lurer på om jeg ser noe??? Får det ikke frem på bilde, men ble litt mer optimistisk :p Kan så klart være jeg som ser en ønskestrek, men krysser fingrene! Har en del murringer og syykt såre bryst! Di to andre periodene va det kun såre nippler :p og litt små vondt i korsryggen, kjennes egentlig ut som når jeg hadde begynnende bekkenløsning :p meeeeen man spinner fort på små symptomer! Ikm i dag eller i morgen :rolleyes:
Håper:happy7 Ta en test i kveld og da, for å sjekke at det ikke bare er en skuggestrek. Jeg følte jeg hadde sterkere tester på kvelden.
 
Da har jeg testet. Men må nok teste flere ganger. Synes jeg skimter noe, og det synes godt i virkeligheten. Men vi får se framover :) Beklager ekkelt bilde, måtte ta ut testen siden glasset ga så mye gjenskinn.
 

Vedlegg

  • B748D21B-2C6C-42E5-A084-D84A53007F34.jpeg
    B748D21B-2C6C-42E5-A084-D84A53007F34.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 116
Håper:happy7 Ta en test i kveld og da, for å sjekke at det ikke bare er en skuggestrek. Jeg følte jeg hadde sterkere tester på kvelden.

skal love deg at jeg skal teste i kveld :p om ikke tr kommer før den tid! Har masse stikkninger på venstre side i dag som jeg ikke pleier å ha ved tr, pleier bare å ha murringer og krampe som jeg ikke har i dag!
 
Bare for å ha det avklart, det er ikke tiss som ligger på benken der!! :hilarious::playful:
 

Vedlegg

  • 5BF3C1BF-0077-47E5-92DA-21C40B7B6D68.jpeg
    5BF3C1BF-0077-47E5-92DA-21C40B7B6D68.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 123
Back
Topp